[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?

• Totalt antall stemmer
    40
Sleeping Dogs ser ut til å bli tøft som faen. Tror det kommer til å selge brukbart. Kommer nok til å havne i hylla mi fort.

De har virkelig tatt av på markedsføringa av denne greia. Sånn kontra Max Payne 3 og L.A. Noire. Og detta kommer allerede mai neste år? Nå må noe mirakuløst skje. Type test build på TGS (that would be the day).

Novastrum

Feminist-elitist
Blir litt flau, men selv av så håpeløse hypeshots så merker jeg at jeg gleder meg noe jævlig.

Lodin

Der Waaaah
Dette er da akkurat sånn Rock* har markedsført GTA siden Vice City. Altså med omtrent nada informasjon og aldri i verden noen intervjuer. Snart kommer det en skikkelig trailer skal dere se og så noen måneder før slipp går de bananas med falske websider og all mulig annen ARG.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Det er rett og slett den beste typen markedsføringen. Ingen pumper meg opp like hardt som Rockstsr gjør med alle spillene sine, og denne spillen er ingen unntak.
Jeg husker jeg så på skjermbilder av San Andreas, og det var alltid de små detaljene som hypa meg mest. "shit, bilene kan bli møkkete!"

Jeg husker markedsføringa rundt GTA IV helt annerledes, med jevne drypp og tidlige previews. Har ingenting å backe det opp med akkurat nå, SÅ DU FÅR BARE STOLE PÅ MEG!

Er uansett merkelig at de ikke bare utsetter hele greia et halvår og lanserer på de nye konsollene.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
GTAIV ble jo annonsert med den der fantastiske Koyaanisqatsi-pastisjvideoen. And then... nothing. Neida, men jeg husker at det var veldig lite info utover den videoen ganske lenge. Eller... kanskje jeg bare husker det sånn fordi jeg kategorisk unngår previews og sånt av spill jeg gleder meg til.

Men ja, se den videoen igjen du også, da vel!