[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?


  • Totalt antall stemmer
    40

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Krysser fingra for flere trucker-oppdrag. Lange motorveier og K Rose var definitivt noe av det mest righteous med San Andreas. Må fanklype meg spille den spillen igjen snart.
Jaggu. Jeg trivdes spesielt godt i Angel Pine-området, hvor alle bilene automatisk hadde K-Rose på radioen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tipper det blir mer fokus på narrativ og mindre på leking, desverre.

(sånn om vi skal følge trenden)
Dette, basically. Håper Rockstar har lagt seg på den andre linja.
 

demake

Seksuelt godteri
San Andreas eide, så jeg kjenner jeg er gira på detta.
Håper det ikke er like begredelig som firrærn. Basically fordi gta er best når det er tegneseriete (ja, det er et verb), og dere skjønner hva jeg mener.

K-Rose, pick-up og bøgda igjen! Mayn, det blir gloriøst!
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Dette spillet blir perfekt fordi først lagde de GTAIV, som selvsagt er i en storby, deretter lagde de Red Dead Redemption, som har masse natur og alt det der. Og nå, i GTAV, har de alt det beste fra begge de førstnevnte spillene. Og slik er det bare.

Vil også slenge ut at Euphoria er den beste fysikkmotoren og jeg gleder meg til å hoppe ut av fly mens jeg flyr lavt over en ørken og se degoen min slå seg hardt igjen... og igjen... og igjen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

demake

Seksuelt godteri
Gud. Ordklasser, What is this i don't even...
 

Halky

Veteran bruker ;)
Håper de gjeninnfører trenings opplegget som var med i San Andreas ;) Likte det opplegget med at man blant annet kunne lære seg nye kampteknikker og det å faktisk holde kroppen i form i spillet.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ikke fra den mod-en her i det hele tatt?

 

CyberK

Finner ikke på noe.
Den modden mistet nettopp ganske mye av både poeng og frivillig arbeidskraft, kan jeg tenke meg.