[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?

• Totalt antall stemmer
    40
Fra Facebook:

Lots of info coming next month. Get ready.
For now, enjoy this first official artwork release from Grand Theft Auto V.

Ja men da venter vi spent til November

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Når jeg ser at logoen på den telefonen er ei ræv i ferd med å trykke ut en kabel, kommer jeg på hvor jæææææææææævlig fresht det skal bli å få virkelig meske seg med den bitende satiren til Rockstar nok en gang. Lurer sannelig på hva de kommer til å gjøre narr av denne gangen. Politikere som ikke er til å stole på? Dårlige TV-serier? Tåpelige luksustrender? Det er neimen ikke godt å si. GTAIV kom jo rett før Facebook og Twitter eksploderte, lurer på om kanskje de har med noen parodier på Facebook og Twitter? Kanskje de heter Fartbook og Twatter eller noe like sprelskt og småfrekt? Oi oi oi, de er neimen ikke tamme de gutta hos Rockstar altså.

Kanskje de kunne hatt med et subplott om at skotter har ræva sans for humor, det hadde jaggu vært noe.

Novastrum

Feminist-elitist
Kanskje de kunne hatt med et subplott om at skotter har ræva sans for humor, det hadde jaggu vært noe.
Vel, de er i konkurranse med Saint's Row og Sleeping Dogs som begge har Generisk Samfunn 2000 som utgangspunkt, så det blir litt feil å disse kongen på dritthaugen. Hvilke andre storspill er det som i det hele tatt prøver å ta samtiden på kornet?

Takk for Rockstar, som er noe av det nærmeste man kommer semivoksne AAA-spill som sikter litt over fjortenåringene (bortsett fra sjeldne utskudd som Dishonored). Dessverre.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Den logikken der...

Saints Row er hakket morsommere i min bok, bare så det er nevnt. Og jeg tør faktisk påstå at man i det minste er litt mindre pretensiøs når man lar spilleren valse rundt naken med en lilla kjempedildo, enn når hele ens oppfatning av "satire" går ut på at "folk" sier "ting som er satt på spissen" hele tida og man bare må se "hermetegnene" for sitt indre øye.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Lodin: Ble litt av en sleepy dog selv av demoen til det spillet, så jeg hoppa glatt bukk over det merka jeg.

Lodin

Der Waaaah
Nå testa jeg aldri demoen, men føler at det er det spillet GTAIV burde vært. Ligger etter Saints Row 2 og San Andreas på lista mi over favorittsandkasser lizm.

E:

:penga:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Føler meg brått grundig avkledd av en kontrahipstrete oma her.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Bytt customtittel til Hipsterhesten plx!

Holder med hesten her, sjølv om eg ikkje akkurat ser på sai'nts ro'w som mesterverk heller. Klarte ikkje spele særlig lenge av geteaive på grunn av manglende motivasjon og ei historie eg gav blaffen i.