[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?

• Totalt antall stemmer
    40
Ta turen ned til Vespucci Beach, langs veien som går mot Mazra Stadium og ved båthavna. Ha litt tålmodighet der nede så spawner/ankommer et helikopter landingsplassen ganske ofte. Eventuelt ved sykehuset like i nærheten, der hender det du kan finne et. ;)

Da fikk jeg endelig kommet meg online i ca. 1 time. Det startet jo veldig brått da. Etter at jeg var ferdig med de første tutorialoppdragene og var på vei for å rane min første butikk fikk jeg en eller annen fyr på nakken. Det endte opp med en biljakt uten like gjennom Los Santos med kuler som fløy rundt meg, drittsekken punga dekket mitt til og med. Men jeg følte meg rimelig baws når jeg brekka om 180 grader og så han komme nedover gata og jeg planta et par skudd i fjeset hans og så bilen hans fly avgårde i et tre etterfulgt av den vanlige "du har knærta noen" effekten. #DenFølelsen... Dette kan jeg like. Sånn sett bortifra at spillet klikka sånn rett etterpå.

Tok ut Nicholas og to av kompisene hans i helikopterbryting. Store lulz!

Før det samarbeidet vi om å være jævler fra luften mot alt og alle. Har lyst til å faktisk rane litt ordentlige greier på sikt, er nok ein god idé å faktisk ta oppdrag for å levle seg opp eit stykke. Helst sammen også. Ser for meg at sånt blir jævlig artig!

Kanskje det blir utleie av servere lik Dice har kjørt på med Battlefield 3 på konsoll?

Fikk prøvd litt online i går, og det var bra greier. Fortsatt noen serverproblemer, men jeg har tro på at det jevner seg ut i løpet av helgen. Gjorde ikke særlig annet enn å kjøre rundt og drepe tilfeldige folk, deltok på et par oppdrag og rana noen butikker. Av en eller annen grunn fikk figuren min eyeliner og sminke da serveren gikk ned første gangen jeg spilte, så andre gangen jeg logget inn lignet han på en vokalist i et emo-band.

Shinra85

Spillegals effort emo
Første gangen jeg testa fikk jeg spilt forbi racingen og tatt er kjaptdrag om noe drøgs. Så kræsja det, og har siden den gang måtte lage 5-6 nye fogurer (som saves ca tre forsøk hver), men ikke kommet lengre enn Racing-marker igjen. Kommer jeg igang med en privat runde er det ingen Racing-marker som får meg til å starte. Får heller ikke bytta spillfigur eller trykka på start for å få opp pausemenyen

Kom meg endelig forbi første mission og hadde det dritmorro. Noen av de jeg spilte med var skikkelige rasshøl naturligvis men jeg stakk opp til ørkenen med en kvinnelig spiller i passasjersetet på et ransraid gjennom ørkenen. Vi tok alle spritsjapper og kiosker fra palomino Bay til grove Street. Det var kjempemorsomt helt til lspd ble pissed. Det endte med en intens skuddveksling nede ved stranda, og det stedet som selger masker. Jeg så at min kvinnelige kumpan mistet mye helse så jeg valgte å ende hennes lidelser med et par nakkeskudd.

Har enda til gode å komme meg online i GTA. Stopper bare ved loading. Jævlig irriterende, hadde lyst å få klemmet inn noen timer før jobb. Ikke fungerer BF4 beta heller akkurat nå siden de åpner opp for alle i dag.

Oh well, får prøve igjen i kveld.

Gjorde det samme til å begynne med. Når spelet stoppet opp på lasteskjermer ventet eg berre (lenge) så kom det til slutt. Når eg først har kommet forbi det tutorialstadiet har eg sjelden problemer med å komme meg online. Har heller aldri måttet lage ny karakter.

Var ein fyr som initierte tennis med meg. Fem sett. Trur verkeleg ikkje han tenkte seg om der, tok jo ein evighet å komme gjennom det første! Måtte quitte etter eg hadde grust han ein halvtimes tid. Håper det ikkje medfører bad sport for sånt. Eit sett er nok.

Ellers, aktiverte passive mode fordi folk er dicks og driter i at eg prøver å kjøre biler eg skal levere til Simeon litt pent. Ganske artig å sjå ein fyr febrilsk forsøke å akyte, slå og kjøre meg i hjel uten nytte. Var for treg til å naile han, da. Måtte deaktivere passiv mode i menyen først, og då hadde han muligens fått overtaket.

Novastrum

Feminist-elitist
Hvordan kan man spille med bare folk man kjenner for å unngå å spille med drittunger, finnes det mulighet for å sette opp en lobby eller lignende?