Wargh. Lurer på hva det blir av dette. Jeg kan tenke meg at det ender opp med å være en nøyaktig kopi av GTA: LCS bare i Vice City (med de vanlige døve oppdateringene som flere kjøretøy, våpen, et cetera). Det er igrunn litt synd, fordi det er åpenbart at GTA-spillene på PSP pusher maskinen nok som det er, og jeg tviler på hvor mye mer juice de får ut av krabaten. Når det er de tekniske begrensningene som setter hindere, lurer jeg på om ikke det er på tide å prøve en litt annen retning...? Det ideelle hadde vært en fullstendig revurdering av spillets struktur. Jeg har hørt at LCS skal ha kortere og mer fokuserte oppdrag, og det er et steg i riktig retning (forhåpentligvis driver VCS dette konseptet videre, istedet for å bygge på det og gjøre oppdragene lengre og mer innviklede), men et helt nytt lagringssystem hadde for eksempel vært en veldig god idé. Å måtte dra ræva di tilbake til basen hver gang du vil lagre er utrolig lite praktisk, spesielt på et hånholdt format som PSP (hvor du er avhengig av å kunne skru av maskinen på relativt kort notis uten å miste for mye). Jeg håper inderlig at Gyngestjerne Leeds har vett nok til å forstå at større ikke automatisk betyr bedre på det håndholdte format - der er det tilgjengelighet som spiller den største rollen, ville jeg anta.
Hum.