Har savnet en battlefield-én-tråd her, men det er kanskje beefen med battlefield.no som fortsatt stikker?

(evnt. bare få som spiller)
Jeg er i hvertfall storfornøyd med BF1. Mye same old, seff, men fult av små forbedringer her og der som gjør spillet mye mer tilgjengelig uten å ofre vekk noe av det som gjør BF så bra. Liker spesielt det at unlocks ikke lenger er låst bak hundrevis av timer med grind (som har pågått helt siden toern!), ved at nesten alt er tilgjengelig etter en class-level eller to. Var også veldig redd for å ha brent meg helt ut etter å ha spilt
alt for mye BF3 og 4, men dette føles helt klart fresht og annerledes nok til å kaste bort masse flere timer på. Karta er også gode og varierte, og det er ingen store hva-i-faen-tenkte-de-på-her ala. metro eller locker som jeg har støtt på ennå.
Så ja anbefales sterkt, men som alltid med BF lønner det seg helt klart å rulle squad med noen man kjenner. Det gjør opplevelsen hundretusen ganger bedre, og høyner spillet fra en vanlig multiplayer shooter til kanskje det aller beste på markedet akkurat nå.