Det artige med gode spill er at de ikke blir dårlige bare fordi man ikke spiller dem på noen år eller det kommer noen nyere spill. Greier som var bra for tjue år siden er fortsatt bra.
Tjaaa... spill kan da absolutt gå ut på dato? Jeg klarer rett og slett ikke å kose meg med Goldeneye noe mer, da jeg kun slåss med kontrollen og det nå gammeldagse designet. Men ingen kommer vel her og sier at Goldeneye var et dårlig spill da det var nytt? For å si det slik; om noen hadde laget et spill tilsvarende Goldeneye i dag ville folk sagt at det var dårlig, ikke sant?
Spilte du det da det var nytt, da? Vi kan jo trekke eksempler som Ocarina of Time, eller Metal Gear Solid også. Alle banebrytende da de var nye, men per. dagens standard har de ikke mye å stille opp med.
Hvis du mener Moon har realistisk 3D på noen som helst slags måte så vil jeg gjerne høre noen argumenter for det. Og vær grei og ikke gidd å påstå at jeg har sagt det ser stygt ut.
Var skeptisk til GTA på DS til å begynne med, men dette så da riktig pent ut - faktisk ble jeg fristet til å kjøpe det. Årets første spillinnkjøp for min del? Trur då, gitt.
Chinatown Wars har helt klart en kul stil, men jeg føler et stikk av skepsis når det gjelder bruken av stylus for å hotwire biler og andre "DS-nødvendigheter". Kan se for meg at man fort blir lei av å gjøre det på hver parkerte bil man prøver å kvarte, spesielt hvis det også må gjøres selv når politet begynner å bli nærgående.
Sånn rent bortsett fra at jeg typisk ikke kjøper spill med horror-aktige elementer, så var det et eller annet med det spillet som ikke satt ordentlig da jeg prøvde det.