GTA: San Andreas bilder!

Solgte du PS2'en din?? Hva skal nå det være godt for? Er jo der de beste spilla er da, dessuten tjener du ikke så mye på å selge en brukt PS2 heller.

Vel, de beste ps2 spillene var da på xbox. Jeg har xbox, vis du lurte og gc. Det var kun to spill jeg skulle ha på ps2: MGS3 og GTA: SA, førstnevnte kommer antageligvis på xbox eller gc til et seinere tidspunkt. Og jeg regner med at GTA kommer på xbox 1/2-1år etter ps2 versjonen.
Hva skal nå det være godt for? Er jo der de beste spilla er da
Din subjektive mening. Det synes ikke jeg, regner med at PS2 er den eneste konsollen du har...
dessuten tjener du ikke så mye på å selge en brukt PS2 heller.
Jeg trengte penger på det tidspunktet og jeg fikk en fin pris.

Bilde av San Fierro? Det står LSPD (Los Santos Police Departement) på helikopteret, men det er ikke noe smog på bildet, pluss dere kan se de bratte bakkene i bakgrunnen.

Rått med de bratte bakkene. Sikkert morsomt å hoppe med bil/motorsykkel der. :tommelopp:

Jeg tror jeg kunne laget et likt bilde i paint. *tegne*
OMFG! Det finnes jo ikke så bratte bakker i San Fransisco. De er bratte, men ikke så bratte. Jeg fikser dette i mitt paint bilde. :D

Her finnes ei bratte bakker du :p
Enig i at bildet ser litt snodig ut, men det kan være vinkelen på bilde, pluss at det er scannet fra et blad, så kvaliteten og fargene kan ikke sammenlignes med digitale bilder.

Opprinnelig skrevet av Epzilon@19.06.2004, 12.31
Jeg tror jeg kunne laget et likt bilde i paint. *tegne*
OMFG! Det finnes jo ikke så bratte bakker i San Fransisco. De er bratte, men ikke så bratte.  Jeg fikser dette i mitt paint bilde. :D
Been there, done that. Det finnes så bratte bakker i SF

C

Chaz

Gjest
Opprinnelig skrevet av Lt Snake@16.06.2004, 14.18
Det var kun to spill jeg skulle ha på ps2: MGS3 og GTA: SA, førstnevnte kommer antageligvis på xbox eller gc til et seinere tidspunkt.
"We are delighted to bringing Metal Gear Solid 3 exclusively to the PlayStation 2. This franchise has a huge legacy on the PlayStation console and its third iteration, the advanced PlayStation 2 hardware allows us to deliver another groundbreaking title to fans of the series," said Geoff Mulligan, Chief Operating Officer, Konami of America, Inc. "This title adds to the strength of the outstanding PlayStation 2 lineup and gives us the opportunity to reach the world's largest hardware gaming audience at launch."

Andrew House, executive vice president, Sony Computer Entertainment of America, said "We are pleased that Konami continues to debut new Metal Gear Solid properties exclusively on the PlayStation 2, as the success of this franchise helped propel gaming to new heights on our platform. Considering the enormous installed base of PlayStation 2 worldwide and its continued growth, we are confident that Konami's Metal Gear Solid 3 will the biggest and best game in the series to date."
-IGN
Hmm...

Kilik

Lokal moderator
continues to debut new Metal Gear Solid properties exclusively on the PlayStation 2
DEBUTERER eksklusivt ja. Det samme ble sagt om MGS 2 og GTA-spillene også. Jeg tror det bare er et spørsmål om tid før også MGS3 og San Andreas også dukker opp på Xbox, men da må man altså finne seg i å vente i kanskje et års tid...

Her er forøvrig noen nye scans:

50 Cent ikke med
Rockstar skal ha bekreftet i siste EGM at 50 Cent ikke har noe med San Andreas å gjøre.

Noen nye detaljer:
-35%-50% Increased Polygon Count over Vice City
-"It's the third part in a loosely held together trilogy that started in 2001, that went to the mid '80s and has now come to the early '90s," said Dan Houser.
-Cars accumulate dirt.
-Tractors are confirmed.
-Real-time reflections on some floors, puddles, etc.

Vi snakker om relativt små grafiske forbedringer altså, men med tanke på størrelse og kompleksitet i spillet kan man ikke forvente særlig mer til PS2.

At han snakker om GTA III, Vice City og SA som en trilogi kan vel tyde på at en rekke kjente karakterer dukker opp i SA. Med tanke på at det nå er tidlig 90-tall (1994) hadde det vært morsomt om f.eks. hovedpersonen fra GTA III dukker opp her som tidlig tenåring. Eller hva om Tommy Vercetti, som har blitt noen år eldre siden sist, blir en av dine hovedfiender i spillet?

Vel, uten tvil det spillet jeg ser mest fram til nå. Svært spent på om Rockstar klarer å innfri alt de har lovet om spillet...

C

Chaz

Gjest
Opprinnelig skrevet av Kilik@19.06.2004, 21.01
continues to debut new Metal Gear Solid properties exclusively on the PlayStation 2
DEBUTERER eksklusivt ja. Det samme ble sagt om MGS 2 og GTA-spillene også. Jeg tror det bare er et spørsmål om tid før også MGS3 og San Andreas også dukker opp på Xbox, men da må man altså finne seg i å vente i kanskje et års tid...
Misset visst den delen. Vel, da er jeg enig med deg. Høyere salgstall går fremfor eksklusivitet

Må si jeg er veldig positiv til GTA: SA. Virker som det vil inneholde det meste jeg kunne ønsket meg og mer. Svømming var også på tide, for det er for dumt å dø bare bilen havner i vannet. Liker at man kan svømme i Driv3r, og ser frem til å kunne slippe unødvendige dødsfall med min fiende, vann, i GTA: SA.
Faktisk har Reflections tillatt seg å mobbe GTA fordi de ikke har mulighet for spilleren å svømme
Timmy(Ja, Timmy)

C

Chaz

Gjest
Skal visst være flere slike i Driv3r som du skal finne. Akkurat som hidden packages, bare her er det visst Timmy-er. Vet ikke om det er sant, for jeg har kun holdt på med Undercover hittil, men det må sjekkes en eller annen gang.

Edit: Fant en video hvor en type har tatt opp mens han har spillt. Man får blant annet se at han dreper Timmy Vermicelli.
Her

Kilik

Lokal moderator
Har hele tiden vært kniving mellom GTA- og Driver-spillene:

I GTA III er det et mission kalt "Two Faced Tanner" der man skal drepe en undercover cop kalt Tanner som kjører en 70-talls bil. I missionbriefingen blir det også sagt at han er "strangely animated" og "more or less useless out of his car." Når han kommer ut av bilen, kan han ikke gjøre annet enn å løpe. Han løper til og med på samme måte som i Driver 2...

Kilik

Lokal moderator
GTA San Andreas will not have multiplayer. "We would have to give up too many things and online games are great but not suitable for GTA because of their vast gameplay", says Dan Houser.

Ikke overraskende akkurat med tanke på hvor mye nytt det kommer i spillet ellers. Jeg er uenig i at GTA ikke passer som online-spill. Jeg tror det kunne blitt rimelig fantastisk faktisk med de rette gameplayelementene, men for meg er GTA først og fremst et single-player spill. Dessuten er jeg rimelig lei av at alle spill på død og liv skal være online for tiden...

Takk gud for at det ikke blir online, mener nå jeg. Hvis det hadde vært online, måtte jeg ha brukt så mye tid å penger på å fikse nettverket hjemme. Dessuten er GTA genialt nok offline.