GTA: San Andreas bilder!

Fett! Er det LA Conventional Center, bygningen E3 holdes i hvert år, som er i bakgrunnen mon tro?

Kilik

Lokal moderator
Hm, de trærne så helt forferdelige ut. Minner om PSX-spill ca. 1997...Rart at når de for en gangs skyld sender ut et offisielt bilde velger noe med så åpenbare grafiske feil...

Ser ut som LA Conventional Center ja eller Los Santos Convention Center som det heter i spillet. Og til venstre er ganske sikkert LA City Hall.Og en 90's Mustang.

Men vi har bare sett bilder fra Los Santos til nå. Er spent på hvordan de andre byene ser ut...

Opprinnelig skrevet av Kilik@26.05.2004, 08.47
Hm, de trærne så helt forferdelige ut. Minner om PSX-spill ca. 1997...Rart at når de for en gangs skyld sender ut et offisielt bilde velger noe med så åpenbare grafiske feil...

Ser ut som LA Conventional Center ja eller Los Santos Convention Center som det heter i spillet. Og til venstre er ganske sikkert LA City Hall.Og en 90's Mustang.

Men vi har bare sett bilder fra Los Santos til nå. Er spent på hvordan de andre byene ser ut...
hehe... bildet er bare en liten "gag" fra Rockstar`s side :D Stilig PR jippo må jeg si :)

As you may already have guessed, the picture is a gag. But instead of being fan-created, as some had suspected, the image was fully authorized by Rockstar. Reps from the publisher confirmed its authenticity to GameSpot, calling it "an official screenshot that Rockstar released to the Grand Theft Auto fan site Web ring," presumably with a straight face.

Link

Åh som jeg gleder meg til dette spillet. GTA spillene er alltid fete. Regn med at jeg skal gjøre fyren så feit som mulig, og bli skikkelig mafia boss.

Håper 90 talls musikk som 2 unlimited, maxx, dj bobo og annen musikk i den stilen blir med hehe.

Kilik

Lokal moderator
En del nye ting bekreftet:

- Swimming in the game won't be a big part, but you can climb out of your car window if you go into water.

-Wheelies can be performed with bikes.

-To pedal a bike, repeatedly tap (X).

-For the game's opening, you arrive from Liberty City at the airport where Frank Tenpenny and Eddie Polaski (two corrupt cops) pick you up. Instead of taking you home, they drop you off in a rival gang territory where you must get the BMX bike and get away.

-Carl can change his hair style.

- Police try to jump on the hood of your car.

- Cars with hydrolics (right analog).

-"Car-jacking has an even more sinister and threatening vibe than before."

-"The only loading times in GTA:SA are slight pauses when entering buildings."

-People will treat you by the way you dress and look. Different hair styles that people on the streets will make remarks about.

-The game will be five times the size of Vice City.

-Compared to Vice City, draw distance has doubled in urban areas and is four times as far as in rural areas.

-Tumbleweed is present in the desert.

-The auto-target system has been improved in that targets are green (healthy), yellow (below average health) and red (near death).

-The "Well-Stacked Pizza Place" restaurant returns from Vice City.

-The cops are very reminiscent of the California Highway Patrol (CHiPs) and now ride on motorcycles.

-Cops can hold on to the back of your car to try to catch you.

-LSPD (Los Santos Police Department) helicopters are present and look like the Maverick helicopter from Vice City.

-More cars and pedestrians on the screen at the same time.

-The game is so big that it needs a dual-layer DVD.

-Police helicopters can aim their blades near the ground to stop your car or cut you up.

Kilik

Lokal moderator
Angående grafikken så ser den ut til å være omtrent lik Vice City når det gjelder detaljegrad. Det virker fortsatt ganske tegneserieaktig og Rockstar har ikke prøvd å gjøre den mer realistisk á la The Getaway. Lengre drawdistance, mer biler/fotgjengere samtidig, mer avansert fysikk og generelt langt større område gjør vel at det vel umulig å kjøre på med særlig bedre grafikk uansett.

Dual-layer DVD var en positivt bekreftelse. Det betyr de har 8-9 GB til rådighet. Og med 5 ganger større område som Vice City samt alt det nye bekreftet til spillet får de nok bruk for plassen. Særlig hvis de prøver på et soundtrack som overgår Vice City.

Ellers positivt at siktesystemet blir forbedret. Selv om jeg elsker Vice City må jeg innrømme at kontrollene og siktesystemet var langt fra perfekt.

Også merker jeg mer Sims-style gaming som at man er nødt å spise, trene og at man kan klippe seg etc. Dette kan gi spilleren mer innlevelse i spillverdenen og karakteren, men kan også fort bli irriterende. Litt spent på om dette fungerer bra i praksis.

Takk for all den nye informasjonen, Kilik. :)
Dette ser bare så veldig rått ut. ^_^ Å gud, som jeg gleder meg til dette blir utgitt :D

Kilik

Lokal moderator
fra julinummeret av Official PS2 UK mag (ute i butikken om to uker):

...The countryside will be far from boring. There are new vehicles that can’t even be used in a town, such as a quad bike, that you can race in the country. The driving physics have been worked on and although GTA is not a racing game, it feels like a chasing game. The countryside racing feels super quick and a lot of fun. In the country you will also have inbreds and degenerates who give you missions reflecting their environment. The countryside is very refreshing to drive through. It has rolling fields, farms, rivers, forests, deserts, and hills. There is also a legendary mountain - it is nearly a half mile tall, takes a minute to fly from the base to the top in a helicopter, and much longer to ride down with a bicycle. The grass and plants have new techniques to really bring the countryside to life like no game ever before. San Fierro is very hilly and there is a big emphasis on driving in this part of the game....

...Working with your gang the Orange Grove Families, you can take over areas of the map. Controlling territories and personalizing the map is like personalizing your character. You can make money off your property if look after it. Some parts of the game you can take it over yourself, and for other parts you will need your gang. Car jacking has an even more threatening and sinister vibe than before, because now your gang is involved. By the way, being a gangster is 15% of the total game...

...You have new fist fighting techniques and the gun fighting has been overhauled. The physics of the gun fighting has been rebuilt from the ground up and now it is very elegant and easy to control...

Det ble også nevnt i OPS2M at de i neste utgave vil ha en video!

Vi har fortsatt kun sett bilder fra Los Santos. Er spent på hvordan de to andre byene ser ut...

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Det ser ut til å bli alt jeg har øsnket meg i ett Grand Theft Auto spill, siden jeg spilte det første for mange år siden.
Ord kan ikke beskrive hvordan jeg føler meg nå :tommelopp:

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Syns det er spennende dette sims lignende gameplayet rockstar skal prøve seg på. Kan bli en fin måte å bli litt mer "knyttet" (fant ikke noe annet ord) til karakteren du spiller, og gir et mye mer personlig preg til det hele.
Men håper det ikke blir noe stress med at du må trene hele tida, og at du må klippe deg vært minutt liksom.

uff, langt ventetid igjen, jaja... venter iallefall ikke på noe forgjeves. Synd at PS2 versjonen er så crappy iforhold til PC.

La oss håpe at PAl denne gangen får 50/60hz options.