GTA: San Andreas

Status
Stengt for ytterligere svar.

Kilik

Lokal moderator
Første bilder fra San Fierro (San Fransisco):

Og jepp, Rockstar's egen versjon av Chinatown skal være inkludert. Spillet skal forøvrig ha ca. 150 missions (Vice City hadde 58). Trailer kommer om noen dager.

Hvordan vet dere at det kommer trailer da? Kilde? Dessuten så gruer jeg meg til alle bugsa i spillet. :( 3 Poltimenn spawner 2 m fra ryggen når du har 2 hp og tror du har klart deg, det er artig det.

Eurogamer.net recently attended one of Rockstar's secret press meetings, where they received a 40-minute-long preview of the game in action. More interestingly though, is their confirmation of a date for the long-awaited trailer.

Grand Theft Auto: San Andreas is due for release on October 22nd. Check out the official trailer later this week, with more first-hand impressions and chats with Rockstar in the coming weeks.
-- Eurogamer.net, August 16th, 2004.

That's official, you'll be seeing GTA: San Andreas in action in just a few short days' time. Have fun waiting!

PS: We might have some information on teaser sites very soon!

Kilde: Eurogamer.net

Ronin: Kan hende det bare er tull.

Ikke så mye å grue seg til, bugsene i de gamle GTA spillene ødela ikke noe for spillopplevelsen min hvertfall. Jeg tror dette blir sinnsykt genialt, og hvis alle disse ekstra finessene ved spillet blir så bra som det høres ut som (eller bedre) kan det bli kanskje det beste GTA spillet noensinne, eller i det hele tatt SPILLET noensinne.

Kilik

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Lodin+14.08.2004, 16.29-->
<!--QuoteBegin-Novastrum
@14.08.2004, 00.11
GTA trenger ragdoll. Måten folk blir påkjørt på nå er tragisk og trekker ned det helhetlige intrykket.
87052​
Det hjelper lite all den tid enginen ikke er laga for å ha ragdoll. Den er såpass gammal nå at jeg tviler på om R* klarer å presse det inn der uten å fucke opp.
87348​
[/b]
Etter en titt på Renderware.com fant jeg ut at Renderware-motoren faktisk støtter ragdoll, men mulig dette er snakk om en nyere versjon:
Character Physics
True-to-life character physics is available for reactionary in-game behaviors. Impressive human impact responses to being "hit" by projectiles and uniquely complex events like falling down stairs are now available to developers of all genre of game. Use it to add richness, diversity and realism to in-game events, including spectacular ragdoll death sequences!
Vet ikke hvor "impressive" dette er. Det er nok nærmere Hitman 1 enn HL2 i fysikk kan jeg tenke meg. Men det jeg frykter er at dette vil kvele fps'en til spillet. Særlig med tanke på alt annet som er lagt til, bl.a. langt mer avansert AI. Og PS2 er ikke akkurat noen kraftkar lenger. Kanskje de venter til PC-versjonen med å implementere noe sånt?

Opprinnelig skrevet av LocoLennon@17.08.2004, 20.42
Jeg tror dette blir sinnsykt genialt, og hvis alle disse ekstra finessene ved spillet blir så bra som det høres ut som (eller bedre) kan det bli kanskje det beste GTA spillet noensinne, eller i det hele tatt SPILLET noensinne.
89094​
Har vært inne på samme tanken selv. Dette KAN bli tidenes spill for min del. Forutsatt at alt vi har hørt til nå lever opp til forventningene...

Har vært inne på samme tanken selv. Dette KAN bli tidenes spill for min del. Forutsatt at alt vi har hørt til nå lever opp til forventningene...
89479​
[/quote]

jeg håper at det blir like høye som forventingene mine er!
(Det skal egentlig temmeligt mye til)
noen som vet hvor jeg laste ned demoen.
hvor er det best og billigest og forhåndsbestille det?
noe mer nytt om spillet???

offtopic: hei jeg er ny her!
:totomleropp:

Status
Stengt for ytterligere svar.