GTA: San Andreas

Status
Stengt for ytterligere svar.

Kilik

Lokal moderator
Kanskje toget er en måte å komme seg raskt mellom hver by?

Jepp, nå har alle veiene egne navn og det er godt skiltet så det skal bli lett å finne fram...

Svømme-mekanismen virker også dypere enn jeg trodde på forhånd. Forskjellig svømmestiler. Du har muligheten til å komme deg opp på båter i fart mens du er i vannet. Man kan dykke under vann for å gjemme seg når man blir forfulgt. Forhåpentligvis blir også svømming inkorporert i enkelte missions på en interessant måte...

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Byene ser jo helt sykt svære ut. Håper toget blir en kjapp måte å reise gjennom byene, og at det ikke er bare i selve byen at toget går.
Er det forresten annonsert noe med at der er t-bane osv?

Det eneste jeg ber om i dette spillet er å vise mer action når man plukker opp horer på gata. :flau:
Jeg vurderer seriøst å anskaffe en ps2 for å spille dette spillet når det gis ut. Er det noen nyheter om hvor lenge xbox/pc brukere må vente før spillet dukker opp på disse to plattformene?

Edit: Jeg glemte en ting. Jeg gleder meg til håne alle bugsa i også dette spillet.

kommer spillet på pc på likt som ps2 grafikken er sikkert litt bedre på pc pluss da kan jeg laste ned ting..

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Men det kommer ikke "likt til" PC, PS2-versjonen er først ute.
PC og Xbox-versjonene kommer sikkert etter et halvt års tid, tenker jeg.

hva biler er det med i spillet da?
går det ant og sykle på en vanlig sykel og i dette spillet? synes jeg såg et skjermbilde av d..

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Opprinnelig skrevet av SyphoN@10.08.2004, 14.27
hva biler er det med i spillet da?
går det ant og sykle på en vanlig sykel og i dette spillet? synes jeg såg et skjermbilde av d..
85229​
Jøpp, du kan sykle på vanlige sykler.
Hvilke biler som er der tror jeg ikke er helt fastslått. Men du kan jo se litt på screenshotsa bakover i tråden å se. :)

Kilik

Lokal moderator
Gamespot har nå oppe en meget interessant artikkel om at man kan gjøre innbrudd i hus og hvordan det nye stealth-systemet vil fungere:

Now we've learned that some of Manhunt's stealth elements will also figure into play. A horizontal noise meter will appear as part of the game's heads-up display, and you'll need to gingerly nudge the left stick to move quietly, or else the noise meter will top out and send some unwanted attention your way. In Manhunt, characters could hear you as well as see you if you weren't standing in shadows, so expect some of those same gameplay refinements to be put to good use in San Andreas.

Innbrudd hos rikfolk vil være en viktig inntektskilde ved siden av vanlige missions:

Hvor mye kan jeg få får denne TV'en tro?

Solid who?

Leste nettopp ferdig GameSpot's artikkel, og jeg må si dette spillet imponerer mer og mer :) Svømme-mekanismen virker spennende, lei av å måtte drukne i vann fra tidligere GTA spill ;)
Lurer på om man kan rane absolutt alle bolighus i hele spillet. Det må isåfall ta lang tid, robbe en hel stat :p

Kilik

Lokal moderator
Nei, tipper det primært er bare er de største bolighusene i de rikeste bydelene. Uansett så velger du selv hvor mange hus du vil robbe da...

IGN har en artikkel oppe om utseende og klær og hva dette har å si for gameplayet.

Men hva er dette bildet IGN postet i går?

Kan man faktisk spille basket i spillet? Hadde jo vært flott med et street basket side-game. En slags parodi på White Men Can't Jump som mistenkelig nok passer perfekt inn med tanke på sted (L.A.) og tidsperiode (tidlig 90-tall)...

Novastrum

Feminist-elitist
Skjønner ikke hvordan gamespot klarer å skrive en så lang artikkel uten å nevne noe om ragdoll. De må ha blitt smurt.'
GTA trenger ragdoll. Måten folk blir påkjørt på nå er tragisk og trekker ned det helhetlige intrykket.

Dette spillet virker bare bedre og bedre for hver nye ting vi får høre.
Jeg stiller meg bare litt skeptisk til om de klarer å få alt de har lovet inn på en disk.
Fable for eksempel lovte jo kjempemye, men det har jo blitt kjent at de har droppa mer og mer etter som slippdatoen nærmer seg.
Men, men de flinke folkene på Rockstar klarer sikkert å få det til. :)

OMFG!! Dette er så sprøtt. men er redd for at forhåpningene kommer til å bli "litt" høye etter å lese slike ting hver lørdag frem til release...

laffen: Det er mest nye detaljer som blir slippt som egentlig er kommandoer du kan gjøre, og ejg vet at texturer og kommandoer ikke er de tinga som tar mest plass for å si det slik...

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Gleder meg til Rockstar kommer ut med hvem som er castet som stemmer i spillet.
I Vice City var jo castingen genial, å jeg venter hvertfall like bra casting i San Andreas!

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av Novastrum@14.08.2004, 00.11
GTA trenger ragdoll. Måten folk blir påkjørt på nå er tragisk og trekker ned det helhetlige intrykket.
87052​
Det hjelper lite all den tid enginen ikke er laga for å ha ragdoll. Den er såpass gammal nå at jeg tviler på om R* klarer å presse det inn der uten å fucke opp.

Status
Stengt for ytterligere svar.