GTA: San Andreas

D

Deleted member 91

Gjest
Ja, Blindman. Bugs er jo som kjent planlagt, så Rockstar kan sikkert konfirmere hvor mange det blir. :tommelopp:
 
Nå fikk jeg lyst til spille de forrige Gta spillene.

*sette meg ned og spiller vice i 3 min og finner ut at det er kjedelig og gjør noe annet*

>_<
 
Announced at www.insidegameronline.com, San Andreas has been finalized and is ready for shipment. Hopefully our GTA-SanAndreas ninjas will hijack some of the cargo and get the game early. () You can learn more about this at InsideGamerOnline.

Thanks to GTAGaming for the heads up.
gta san andreas has gone gold!!
 
Opprinnelig skrevet av MattMan@13.09.2004, 22.21
Og helikopteret er raskest av alt, vil jeg vel tro. Eller er det dildo dodo'n som stikker av med seieren? Kanskje kamphelikopteret? Eller tanksen med turret'en bak fram.. Ja, hvor blir det av speedometer for fan?  :ler:
102367​
Det er nyhetshelikopteret som er raskest av alle flyvemaskinene i Vice city. Sånn bare for å ha sagt det. Cheetaen er den raskeste bilen.
 
Opprinnelig skrevet av red dragon@14.10.2004, 13.42
Announced at www.insidegameronline.com, San Andreas has been finalized and is ready for shipment. Hopefully our GTA-SanAndreas ninjas will hijack some of the cargo and get the game early. () You can learn more about this at InsideGamerOnline.

Thanks to GTAGaming for the heads up.
gta san andreas has gone gold!!
116670​
Hadde akkurat tenkt til å skrive det. :D

Gode nyheter.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Don't be a party-pooper. :ler:

Sånn for å beholde stemningen her: Let's dance!
 

Kilik

Lokal moderator
Spong.com har i dag en sak om den ryktede 2-playern, men som det meste på Spong.com er det meste spekulasjoner og antagelser:

Co-op mode coming your way?

We were at Rockstar yesterday for a viewing of San Andreas. The first question we asked was about the rumoured multiplayer aspects of the game. "There is no multiplayer in San Andreas. GTA has always been a single-player game." However, later in the presentation we were denied the option to view certain cut-scenes that preceeded missions involving two characters (CJ and an accomplice). At the conclusion of the session, SPOnG asked if there would be any further news regarding the game prior to release. "Everything you would like to see in San Andreas should be there," we were told: an interesting response considering that we had made it clear we wanted a multiplayer mode.

This forced our decision to bottom the issue once and for all. So here it is, as we see it. Naturally, none of this has been confirmed by Rockstar, but we'd bet granny's care-home fund on it.

We believe, however, that there be a dedicated co-operative mode for two players. [OBS. MULIG SPOILER] During the game, a scene ensues when the player rescues a girl from a burning building. After this act of gallantry, she becomes your in-game girlfriend and also, a playable second character.[END SPOLER]. Most of the co-op action takes place inside vehicles, with player one driving and player two shooting - a game style previously put to good effect in Starsky and Hutch. When the co-op mode is opened, icons will display the missions available to two player on the game's map.

Expect to see a plethora of two-player minigames for players to enjoy in GTA: San Andreas too. Unfortunately SPOnG has no specific details regarding these right now, and Rockstar are saying characteristically tight lipped, though we expect to see various parlour games will be included.
 

Kilik

Lokal moderator
2 nye bilder. A picture says more than a thousand words...




10 dager til amerikanske versjonen er ute nå. De første anmeldelsene er nok rett rundt hjørnet...
 

Novastrum

Feminist-elitist
Sånn da er det forhåndsbestilt (og betalt).
Fikk det for nette 100,- kr og to spill jeg aldri kommer til å spille igjen uansett. På EB games. Det syntes jeg var en grei deal.
Jeg har sånn ca. like store forventninger som jeg hadde til GTA Vice, og da ble jeg positivt overrasket.
Får håpe det blir slik nå også. Jeg er egentlig utrolig lei av både GTA 3 og Vice, men jeg har litt tro igjen på San Andreas. Jeg har aldri vært en av de som runner spillet hundre prosent. Jeg ser ikke vitsen, når man leser på internett hvordan man skal gjøre det. Man kan selvfølgelig finne alt selv, men jeg er ikke interessert i å spille i mange hundre timer.
Regner med at jeg får meg et par uker med morro, og da er jeg rimelig fornøyd.