GTA: San Andreas

Kilik

Lokal moderator
Virker som PC- og Xbox-versjonene ikke er så forbedret som jeg håpet på. De har jo faktisk hatt 8 måneder på seg...

PC-versjonen hadde ikke mye nytt å skryte av.

Grafikken på Xbox skal kun være minimalt bedre. Langt mindre forskjell enn det var mellom PS2/Xbox-versjonene av III og Vice City. Ellers rimelig knotete kontrollkonvertering. Man styrer visstnok flyene med de svarte og hvite knappene...

Custom soundtrack er jo en fin pluss da. Mye av tidlig 90's-musikk jeg savnet i SA. Nirvana, Pixies, R.E.M., Red Hot Chili Peppers, Prince...
 
Faktisk så var det ikke så ille å spille med den hvite og svarte knappen. Blir nok verst hvis du sitter på den gamle type kontrollen.

Men når du feks skal ta en driveby og skal se til siden da bruker du jo den svarte/hvite knappen. Det funka greit. Men å se bak seg, trykke begge inn samtidig var litt mer stress siden knappene ligger litt "gjemt" nedi kontrollen. Men stort sett så går det greit. Grafikken var ikke et woow. Forbedra textures og drawdistance som jeg la merke til med en gang. Kjørte spillet på PS2 og Xbox idag samtidig for å sammenlikne. Og da ser man en klar forskjell, ikke så lett å huske hver en detalj ellers. Bildet er også mye klarere da, mindre diffust og grøtete enn PS2 versjonen.
 
Fikk tak i PC versjonen i dag og er veldig fornøyd. Grafikken er lekker og jeg har fri tilgang på alle mp3ene mine på stereoen. Bare dette gjør spillet verdt prisen (jada, jeg vet jeg sa jeg ikke skulle ha det ennå.)
Men det ingen nevnte var at alle bilder man tar med kameraet blir lagra i ei egen mappe. Endelig kan jeg vise fram alle de fine bildene mine! :D

 
Har ikke hørt noe om det, men det lyder logisk at det skulle funke på boxen og siden filstrukturen på begge versjoner er mer eller mindre identisk.
Kanskje et helgeprosjekt?

EDIT: BWAHAHAHAHAH!



=D
 
Du er pimp, men hvordan puler man dem? Bare å hamre løs på opp og ned eller noe mer?

Endelig funnet en aktivitet jeg er bedre på i virkeligheten, for de gangene jeg har harva over de damene har bare vært usle og triste... :(
 
dere som har fått spillet på PC og Xbox, hvor langt har dere komt? Jeg er 27%
 
Opprinnelig skrevet av bantex@12.06.2005, 00.49
dere som har fått spillet på PC og Xbox, hvor langt har dere komt? Jeg er 27%
232198​
Har kommet meg 15,51% inn i spillet, og har brukt drøye 6 timer. Har brukt ganske mye tid på de to siste oppdragene, og vurderte å gi opp hele spillet en liten periode. Men satt meg nettpp ned en liten stund, og klarte de faktisk på 3-4 forsøk. Vet at oppdragene kommer til å bli mye vanskeligere, så sjansen for at jeg fullfører San Andreas er nok ganske liten desverre.
 
Opprinnelig skrevet av Mongis+12.06.2005, 15.04-->
<!--QuoteBegin-bantex
@12.06.2005, 00.49
dere som har fått spillet på PC og Xbox, hvor langt har dere komt? Jeg er 27%
232198​
Har kommet meg 15,51% inn i spillet, og har brukt drøye 6 timer. Har brukt ganske mye tid på de to siste oppdragene, og vurderte å gi opp hele spillet en liten periode. Men satt meg nettpp ned en liten stund, og klarte de faktisk på 3-4 forsøk. Vet at oppdragene kommer til å bli mye vanskeligere, så sjansen for at jeg fullfører San Andreas er nok ganske liten desverre.
232300​
[/b]

Det er sant. :(
Spille er jo så enormt stort.. Det tar så langt tid å bli ferdig.

Forresten har jeg ikke kjøpt spille.
Er det verdt å kjøpe spille til Xbox.. Er det mindre bug osv??
 
Opprinnelig skrevet av The sorte ice@12.06.2005, 16.26
Er det verdt å kjøpe spille til Xbox.. Er det mindre bug osv??
232301​
Om det er verdt investeringen må nesten du bedømme. Jeg vil anbefale det om du ikke har spilt PS2 versjonen. Siden jeg omtrent ikke har spilt det på PS2 vet jeg ikke om det er mindre bugs og slikt, men mye skal være forbedret. Bare les litt på forskjellige review sider så kan du lese mer. Men det er fortsatt litt pop-up og framerate problemer her og der, men det skal være av sjeldnere sort enn på PS2 utgaven.
 
Spillte det igjennom på PS2 når det kom, og har det til xbox nå. Anbefales absolutt på det sterkeste. Det er både bedre og mer underholdene enn PS2 versjonen, på grunn av bedre gameplay. Jada. :)
 
Om ikke annet er ihvertfall Xbox og PC versjonene litt lettere. Supply Lines feks. som var en av de mest forhatte delene av PS2 versjonen pga. for lite bensin er nå mye enklere. Har hørt at man faktisk får tre ganger så mye bensin denne gangen.
På PC fronten har man jo også musa, noe som gjør sikting utrolig enkelt. Dreper omtrent samtlige folk med headshot nå. :kul:
Derimot er fly og helikoptere omtrent helt fucka på PCen. Takke faen for at jeg har en Dualshock å ta de delene med.
 
Opprinnelig skrevet av Lodin@13.06.2005, 13.02
Om ikke annet er ihvertfall Xbox og PC versjonene litt lettere. Supply Lines feks. som var en av de mest forhatte delene av PS2 versjonen pga. for lite bensin er nå mye enklere. Har hørt at man faktisk får tre ganger så mye bensin denne gangen.
232568​
Meget gode nyheter for min del. Dette er ett oppdrag jeg har gruet meg til lenge å måtte ta når jeg fikk Xbox utgaven, ikke minst fordi jeg har en kompis som faktisk har gitt opp hele spillet på grunn av dette oppdraget. Nå har jeg i det minste hvert fall en sjans til å klare det. Gleder meg til å se trynet hans om jeg får det til(skal selvsagt ikke si at oppdraget har blitt enklere)! :)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Fikk nettopp spillet inn her i sjappa, og jeg må si at de som warezer PC-versjonen går glipp av noe! Dette er nok den lekreste spillinnpakningen jeg har sett på en god stund!