GTA: San Andreas

Opprinnelig skrevet av Klaymen@13.06.2005, 10.42
Hvordan er gameplayet forbedret?
232542​
Vel, siden xbox-joystickene faktisk går an å styre med i motsetning til PS2 joystickene, blir nå "skyting uten lock-on" en drøm. Gjerne mens man løper, strafer etc. :)
 
Hehe, skulle akkurat til spørr om det oppdraget der Lodin. Har nå prøvd i over en time, uten å få det til. At det er 3 ganger så mye bensin ombord som i PS2 versjonen hjelper meg tydeligvis ikke. Er det noen som vet om dette er et oppdrag man må klare for å få historien videre, eller om det bare er et "sideoppdrag"?
 
Ja, og når det gjelder hva Gameplay virkelig er:

Gameplay
This includes everything, from the game's interface to its control to how well balanced it is. Basically, this represents how well a game plays and how enjoyable it is to play. Games very rarely earn a 10 in this category, due to how elusive games with perfect or near-perfect gameplay actually are.
-Gamespot.

Det vil si, med bedre kontrollere, så har GTA San Andreas på Xbox bedre gameplay. :)
 
Opprinnelig skrevet av Lodin@10.06.2005, 11.58
Har ikke hørt noe om det, men det lyder logisk at det skulle funke på boxen og siden filstrukturen på begge versjoner er mer eller mindre identisk.
Kanskje et helgeprosjekt?

EDIT: BWAHAHAHAHAH!



=D
231808​

Plum butts me like =D
 
Opprinnelig skrevet av MattMan@13.06.2005, 23.24
Hmm, hate to burst the bubble, men klarte det missionet på første forsøk - både på PS2 og nå på xbox.  :flau:
232769​
Bare strø salt i såret du. :p

Satt meg faktisk ned en times tid før jeg la meg i går kveld, og tenkte jeg skulle prøve litt til før jeg kastet inn håndkleet. Utrolig nok klarte jeg det til slutt, og det verste av alt var at det var på hengende håret. Hadde jeg hatt 2-3 sekunder kortere tid, hadde det ikke gått! Det er flaut, for har brukt over 2 timer på dette møkkaoppdraget. Men nå er det endelig fullført.
 
Må nok skaffe meg detta til pc.. selv om jeg nesten har runda det på PS2. :smarting:

Håper jeg slipper den blurry effecten som ofte oppstår på PS2. Helt krystall klar graffikk og aime med musa det skal bli fett. Headshot all the way.. here i come. Har den offesielle startegy guiden.. så nå skal det spilles etter boka.. med masse fet mp3 :konge:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
I serien "tidenes minst gangsta kjøretøy" bringer vi i dag... firhjuling!
 
Hvordan du klarer å ha det så moro med SA, fatter jeg ikke. Jeg har kjørt gjennom storyen èn gang og er møkk lei. Har prøvd Xbox-versjonen så vidt men det ender med at jeg slår av etter 5-10 minutter. Misunner deg nesten, for akkurat nå har jeg ingenting å spille. ;)
 
Skjønner det ikke helt selv heller. Har allerede runna det to ganger på PS2, men likefullt sitter jeg i flere timer hver dag å plugger løs på PCen. En av de få spillserien jeg alltid blir hekta på.

EDIT: Fint lite kart.
 
Opprinnelig skrevet av MattMan@13.06.2005, 21.31
Ja, og når det gjelder hva Gameplay virkelig er:

Gameplay
This includes everything, from the game's interface to its control to how well balanced it is. Basically, this represents how well a game plays and how enjoyable it is to play. Games very rarely earn a 10 in this category, due to how elusive games with perfect or near-perfect gameplay actually are.
-Gamespot.

Det vil si, med bedre kontrollere, så har GTA San Andreas på Xbox bedre gameplay. :)
232777​
Jeg liker at du trekker frem den vageste definisjonen noensinne som et slags bevis. "Se her, ja, nå forstår du at jeg har rett, på grunnlag av tre fullstendig separate parametre Gamespot slenger sammen som en forklaring på hva de tror gameplay er."

Det er på tide å slutte å bruke ordet gameplay. Det beskriver ingenting, det betyr ingenting; det er med andre ord meningsløst. "Det er bra gameplay, da" -- hva betyr det? Har GTA: SA godt gameplay? Ifølge min definisjon på gameplay er GTA: SA skrekkelig dårlig. Det er stygt, det er vanskelig å styre, det er svært dårlige oppdrag som krever at du gjør ting spillmotoren strengt tatt ikke ser ut til å takle særlig godt, du er nødt til å forholde deg til fullstendig tilfeldige elementer i hvert eneste oppdrag, noe som tar knekken på alt som heter skill-based spill ... utforskningen hemmes av at du er nødt til å ta deg av oppdrag som fremmer en til dels morsom, men stort sett ulogisk og dårlig skrevet fortelling som driver progresjonen din, yadda yadda yadda.

Likevel har jeg spilt det i noen timer nå. Jeg ser masse med det som jeg ikke liker, masse som jeg synes er dritteit og som kunne ha blitt løst på 1000 mer elegante måter, jeg ser uant potensiale som er blitt sløst bort på heller å skape en relativt realistisk proporsjonert by. Men det er noe som er litt småengasjerende med det også. Jeg liker tanken på at jeg om noen timer kan fly.
 
Opprinnelig skrevet av thagen@16.06.2005, 11.18
Hvordan du klarer å ha det så moro med SA, fatter jeg ikke. Jeg har kjørt gjennom storyen èn gang og er møkk lei. Har prøvd Xbox-versjonen så vidt men det ender med at jeg slår av etter 5-10 minutter. Misunner deg nesten, for akkurat nå har jeg ingenting å spille. ;)
233553​

hva er det som IKKE er moro med dette spillet.. Løpe rundt som en gal gangster som tror han er en one-man-army ....hva er vel bedre... :gevær:


Ikke vet jeg.. =D

har du forresten prøvd mercenaries.... minst like moro til tider.
 
Hadde aldri trodd at San Andreas kunne bli like gøy nå som det var på PS2. Eller enda gøyere.
Var veldig kult med egen playliste. Det likte jeg best. Grafikken var også nokså forbedret, selv om det ikke er det jeg tenker mest på når det gjelder GTA spillene.


Noen bilder jeg tok:





Begge er nok store damemagneter.