GTA: San Andreas

Jeg har forhåndsbestilt på Spiderman, men de har ikke sendt det enda. Dette betyr at jeg faktisk kanskje ikke får det på fredag, engang!

Så vidt meg bekjent har ingen norske nettsider sendt ut spillet ennå, og Gamesmix vil ikke gjøre det før i morgen. Jeg går ut ifra at de fleste nettsidene får spillet avgårde i morgen. Gjør ikke CDON det, får jeg heller bestille fra Gamesmix.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Opprinnelig skrevet av Jani@26.10.2004, 17.30
Så vidt meg bekjent har ingen norske nettsider sendt ut spillet ennå, og Gamesmix vil ikke gjøre det før i morgen. Jeg går ut ifra at de fleste nettsidene får spillet avgårde i morgen. Gjør ikke CDON det, får jeg heller bestille fra Gamesmix.
124402​
Lurer på når Cdon sender ut spillene. Håper det kommer fredag eller lørdag.

Kilik

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@26.10.2004, 16.08
Er virkelig overrasket over at det ikke er en eneste Nirvana låt med. De var jo (enten jeg liker det eller ikke) 90-tallets store musikalske begivenhet.
124298​
Det er jeg absolutt ikke overrasket over. Courtney Love tvilholder på rettighetene...Men et par Pixies-låter burde vært mulig å få fikset...

Opprinnelig skrevet av LocoLennon@26.10.2004, 15.08
Er virkelig overrasket over at det ikke er en eneste Nirvana låt med. De var jo (enten jeg liker det eller ikke) 90-tallets store musikalske begivenhet.
124298​
Helt enig.

Forresten, jeg sammenlikna VC og SA igår på to TV'er, tok det fra soverommet. Måtte bare teste. Joda, SA har bedre drawdistance og litt mindre popups. Men det er ikke snakk om store forskjellen. Hvis du bare bytter spill og ikke kan sammenlikne med 2 bilder oppe samtidig så skal du virkelig være pirken og ha et øye for detaljer. Joda, ser også forskjell da. Men igjen, det er er så marginalt lite at det er ingenting å rope whooohooo for.

Har jo en del bugs. At Kilik bare har sett en person og en bil flyte i luften er litt merkelig og flaks for hans del :) For prøv å kjør over en mengde med folk. Da vil du få se masse lik i lufta ofte.
Clipping er også noe du ser litt for ofte. Men la nå ikke dette ødelegge for dere som venter på et av årets største spill. For det er stort. Og gameplayet rocker hardt. Så jeg bare later som jeg ikke ser bugs jeg :p

Etter GTA: San Andreas så tør jeg ikke tenke på hvordan utviklingen går. Vil ende opp i å glede meg til noe som kommer om et par år.

GTA på PS3/Xbox2 vil VIRKELIG ta kaka.

*kremer i buksa av tanken* :D

Opprinnelig skrevet av Marty@26.10.2004, 16.00
Snakka med Gamesmix.com nettop. De sa at jeg fikk spillet på fredag eller lørdag.

De sender det i morgen. Dette blir digg :D

Og ja, jeg er nervøs for å ikke få det før fredag/lørdag.

Læif is a geim
124288​
SJEF! Da får jeg det på torsdag eller fredag. :D

Har dere sett de nye videoene på IGN som heter "Causing Chaos"? Ganske kule ingame-videoer hvor de herjer rundt omkring.

Gladmelding til dere som bestiller fra CDON.com: Ordrestatusen hos meg på San Andreas er nå endret til "Klar for levering", noe som indikerer at den enten blir sendt i løpet av kvelden eller i morgen tidlig. Regner med at alle dere andre som har forhåndsbestilt der blir behandlet likt... :p

Mon tro om de måtte betale mye penger for å få med KISS låta "Strutter" på spillet. Gene Simmons, den økonomiske hjernen i bandet, er ikke akkurat kjent for å være småkrevd av seg.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Opprinnelig skrevet av Jani@26.10.2004, 18.47
Gladmelding til dere som bestiller fra CDON.com: Ordrestatusen hos meg på San Andreas er nå endret til "Klar for levering", noe som indikerer at den enten blir sendt i løpet av kvelden eller i morgen tidlig. Regner med at alle dere andre som har forhåndsbestilt der blir behandlet likt... :p
124475​

Den var meget god å få mens jeg var jævli forbanna på grunn av matte leksa.
Wuhu! ^_^

Noen som har testa 2player modusen her? Er det kul..

Det som er fett med 2player greia er at du endelig kan spille med venner på besøk, før måtte man altid sloss om kontrollen på GTA spill :p. Så kjipt når du dør etter 2min så kan vennen holde på i 20min før han blir busta/drept

Jeg har bestillt fra TBCgames.no og er litt redd for at den ikke kommer frem i løpet av fredagen.
Jeg leste også at hvis jeg ikke hentet pakken vil jeg få en gebyr på 200 kr...surt.
Er det noen andre som har bestillt fra TBC ?

Ja, jeg vil regne med det, men det er ikke sikkert i og med at du er litt sent ute. Men Gamesmix skal sende ut sine spill i morgen, altså er det en stor sjanse for at spillet ditt blir sendt i morgen om du bestiller nå. Sikkert er det dog ikke.

Opprinnelig skrevet av Tali@26.10.2004, 20.35
Jeg har bestillt fra TBCgames.no og er litt redd for at den ikke kommer frem i løpet av fredagen.
Jeg leste også at hvis jeg ikke hentet pakken vil jeg få en gebyr på 200 kr...surt.
Er det noen andre som har bestillt fra TBC ?
124569​
Har kontaktet TBC angående saken, og venter på svar...

Jeg tør ikke forhåndsbestille, av frykt for at jeg ikke får det på fredag :(

Har du lagt av et da?

Mine forventinger til San Andreas er STORE. Gleder meg til jeg har det i henda. Må vel legge av Fredag-lørdag-søndag-host*mandag*host.