Opprinnelig skrevet av LocoLennon@26.10.2004, 15.08
Er virkelig overrasket over at det ikke er en eneste Nirvana låt med. De var jo (enten jeg liker det eller ikke) 90-tallets store musikalske begivenhet.
124298
Helt enig.
Forresten, jeg sammenlikna VC og SA igår på to TV'er, tok det fra soverommet. Måtte bare teste. Joda, SA har bedre drawdistance og litt mindre popups. Men det er ikke snakk om store forskjellen. Hvis du bare bytter spill og ikke kan sammenlikne med 2 bilder oppe samtidig så skal du virkelig være pirken og ha et øye for detaljer. Joda, ser også forskjell da. Men igjen, det er er så marginalt lite at det er ingenting å rope whooohooo for.
Har jo en del bugs. At Kilik bare har sett en person og en bil flyte i luften er litt merkelig og flaks for hans del

For prøv å kjør over en mengde med folk. Da vil du få se masse lik i lufta ofte.
Clipping er også noe du ser litt for ofte. Men la nå ikke dette ødelegge for dere som venter på et av årets største spill. For det er stort. Og gameplayet rocker hardt. Så jeg bare later som jeg ikke ser bugs jeg
Etter GTA: San Andreas så tør jeg ikke tenke på hvordan utviklingen går. Vil ende opp i å glede meg til noe som kommer om et par år.
GTA på PS3/Xbox2 vil VIRKELIG ta kaka.
*kremer i buksa av tanken*