GTA: San Andreas

Jeg har da foråndsbestillt fra gamesmix og skal ringe EBgames i morra for å høre om de får noen ekstra eksemplarer enn de som er forhåndsbestillt, isåfall tar jeg det spillet som først annkommer:D

Please note: Due to the initial allocation of Grand Theft Auto: San Andreas we cannot guarantee dispatch of all orders for the release date. Additional stocks are due over the next few days to fulfil all customer orders.
play er utsolgt

EDIT: de selger vice city for 12 £ (150 kr sånn sirka)

Er sent ute, men jeg regner med at å forhåndsbestille fra cdon er greiere enn å cruise byen på fredag, så jeg gjorde det. Jaja.

Må bare få gjort alle leksene så jeg (hvis jeg får det fredag/ lørdag) har hele helgen :konge: .

Har ennå ikke i hele min karriere som gamer opplevd at et spill er utsolgt før 3-4-5 dager etter release, og tviler også på at dette skjer denne gang. Utsolgt i én butikk kanskje, men i hele byen? Riiiiight...

CockMcBalls

El Sabor Professional
"San Andreas: The Second Coming of Christ".

Seriøst, hvis jeg ikke klarer å oppdrive en kopi på fredag blir jeg en veldig, veldig trist ung mann, men heldigvis har jeg en halvliter tequila som kan gjøre det godt igjen hvis uhellet skulle være ute. =D

M

maffakka

Gjest
Gikk in for å sjekke ordrestatusen på gta san andreas på cdon som jeg bestilte i formiddag, å det så sånn ut! :(

hva skjer? er viktig at jeg får det spillet på fredag!

Opprinnelig skrevet av maffakka@26.10.2004, 23.11
Gikk in for å sjekke ordrestatusen på gta san andreas på cdon som jeg bestilte i formiddag, å det så sånn ut! :(

hva skjer? er viktig at jeg får det spillet på fredag!

124813​
Har du nylig registrert deg og ikke gjort noen handler før? Har du også nylig forhåndsbestilt spillet?
Hvis ja, til at du nylig har forhåndsbestilt spillet og ikke kjøpt noe før, står det på forsiden/kundeservice-siden at det tar opptil 12 timer før varen kommer opp i Ordrestatusen. Dette er vel på grunn av at de må sjekke deg, regner jeg med. Se om du har hatt mye inkassokrav og vært en slem gutt/jente. :p

Har aldri opplevd at et forhåndsbestillt spill (fra en online-butikk) har kommet senere enn i butikken... da er jo hele poenget med det borte. Jeg bestillte det fra www.dvdstrax.com for 399,- :). Selv om jeg har spillt masse allerede gleder jeg meg til den offisielle utgivelsen, det er et av de beste spilla på ps2 så langt.

Husk at det blir toll fra dvdstrax, da.

Faen, blir det? En kamerat sa han bestillte derifra uten toll :( Trodde det ikke var toll siden de hadde faktura og greier. Da blir det vel dyrere å bestille derifra en å kjøpe i butikken? Hvordan regner man toll egentlig?

Ok takk, sendte dem en mail og avbestillte. Håper det ikke var forsent, kjipt å måtte betale porto i tillegg. Budsjettet mitt takler ikke 600 kroners belasting heller (som vil bli dyrere enn å kjøpe i vanlig butikk).

"This is the best PlayStation 2 game ever made. Period." Det ser med andre ord ikke ut til at vi har noe valg. Man MÅ kjøpe dette spillet.

Ettersom tiden har bestemt seg for å ikke gå så fort jeg skulle ønske, får jeg prøve å drepe noe av den ved å fyre opp Vice City på projektoren... "Die bitch!"