GTA: San Andreas

Slutt å syt dere som eventuelt ikke får det på fredag ... Jeg får det ikke før etter helgen uansett, og jeg tror jeg overlever. Bestilte det fra DVDBoxOffice (lavere pris, samt 60Hz - er det 60Hz på PAL-versjonen forresten?). Uansett så blir det nok en studiedag neste uke. Kanskje to. Får se hva jeg får til. Gleder meg enromt uansett.

Forresten, er det slik at man kan gå hvor som helst uten å ha rundet spillet? Eller må man ta en rekke oppdrag før man kommer seg videre til de andre byene?

Man kan svømme og fly til de andre øyene med en gang du starter, men du får SWAT og sånn etter deg.

Znaak: Gamesmix eller Gamezone.

Opprinnelig skrevet av Jani@26.10.2004, 17.47
Gladmelding til dere som bestiller fra CDON.com: Ordrestatusen hos meg på San Andreas er nå endret til "Klar for levering", noe som indikerer at den enten blir sendt i løpet av kvelden eller i morgen tidlig. Regner med at alle dere andre som har forhåndsbestilt der blir behandlet likt... :p
124475​
Det står enda "ikke sendt" kommer de til å sende det i det hele tatt????? :mad: :mad: :mad: :mad:

Opprinnelig skrevet av kingkong+27.10.2004, 16.04-->
<!--QuoteBegin-Jani
@26.10.2004, 17.47
Gladmelding til dere som bestiller fra CDON.com: Ordrestatusen hos meg på San Andreas er nå endret til "Klar for levering", noe som indikerer at den enten blir sendt i løpet av kvelden eller i morgen tidlig. Regner med at alle dere andre som har forhåndsbestilt der blir behandlet likt... :p
124475​
Det står enda "ikke sendt" kommer de til å sende det i det hele tatt????? :mad: :mad:
125205​
[/b]
Ikke spør meg.
Det står faen meg fortsatt "Klar til levering" hos meg. :(

Opprinnelig skrevet av Jani+27.10.2004, 15.12-->
Opprinnelig skrevet av kingkong@27.10.2004, 16.04
<!--QuoteBegin-Jani
@26.10.2004, 17.47
124475​

Det står enda "ikke sendt" kommer de til å sende det i det hele tatt????? :mad: :mad:
125205​
Ikke spør meg.
125209​
[/b]
Hehe skal aldri bestille fra cdon.com mer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Broene skal være stengt, men som nevnt kan du komme deg over via vannet eller luften.
Du vil automatisk få 4 stjerner etter deg hvist du forlater den første byen. Har hørt at spray and pay o.l ikke kan fjerne disse stjernene.

Det skal vist være slik at du ikke kan hoppe på og fullføre alle missions med en gang fordi noen oppdrag trenger du litt ekstra stats til, f.eks du trenger å trene kondisen for å svømme langt hvis det trengs i et oppdrag.

Heh. Fikk hyggelig mail fra Amazon om at spillet er underveis.
Og ettersom jeg bor i et annet EU-land og posten tydeligvis går kjappere pga det (vanligvis to dager) ser det ut til at det kan komme på fredag!
Måtte bare si det! :D

Jeg håper for guds skyld at Solgull platebar (genialt navn, ellerhva?) har det inne på Fredagen. Ellers blir jeg litt homo, og må løpe til Haugesund. Har nettopp funnet ut at jeg kanskje ikke har nok penger på Fredag heller :(

Møkkahøl! Så fantastisk fin beskrivelse. Folka der er rimelig teite også. Vel, az in teh geography...im totally like...an hour away with teh buss lzm.

HELT BORTE I SVEIO! Nei...krise om jeg ikke får San Andreas. da får jeg bare drikke meg full i steden og glemme sorgen...

Opprinnelig skrevet av Neocon@27.10.2004, 15.02
Znaak: Gamesmix eller Gamezone.
125200​
Takk for tipset! :tommelopp:

Noen som vet om de har fått inn Grand Theft Auto: San Andreas noen plasser i Stavanger eller i Sandes? Skal der i morgen og da ser jeg om noen butikker har begynt å selge det på forhånd.
Hvis jeg ikke kan finne det bestiller jeg det på nettet.

Opprinnelig skrevet av Jani+27.10.2004, 16.12-->
Opprinnelig skrevet av kingkong@27.10.2004, 16.04
<!--QuoteBegin-Jani
@26.10.2004, 17.47
124475​

125205​
Ikke spør meg.
125209​
[/b]
Nå er mitt eksemplar fra CDON.com sendt. :D

Opprinnelig skrevet av CDON.com
3001452 Playstation2 - Grand Theft Auto San Andreas Sendt 2004-10-27 1 549 kr 549 kr

Du bestillte to? Det er snakk om at mange ikke kan få spillet, og så bestiller du to, for å være sikker? HOMO!

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@27.10.2004, 19.34
Du bestillte to? Det er snakk om at mange ikke kan få spillet, og så bestiller du to, for å være sikker? HOMO!
125478​
Homo er da intet skjellsord. :kos:

Jeg ser at det fikk 9.6 på gamespot. Utrolig bra, sjelden Gamespot gir så bra karakter til oppfølgere. Det eneste som hadde trekket ned var grafikken. Lyden fikk en nier og resten var 10ere.