GTA: San Andreas

Nå er det bare 2 dager igjen :D

Gleder meg noe sinnsykt. Burde ha chippa PS2'en min for lenge siden, så jeg kunne lastet ned San Andreas :p

Men jeg er ikke en pirat :D
 

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av Agahnim@27.10.2004, 19.09
"Sugg" er ikke et ord, grabben.
125513​
Hvis man er en ork så er det det. Sugg sugg!

Faen meg en dag igjen. Må finne på noe kreativt å bruke morgendagen på.
Er hekling vanskelig?
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Faen, alt dette snakket om for lite kopier gjør meg seriøst redd. Sitter faen her og kaldsvetter jo. Jeg forhåndsbestilte det på spidern, så jeg burde være sikret et eksemplar.. right? RIGHT?!!?"21
 
Jeg har forhåndsbestilt på spiderman, men de har ikke sendt enda. Er usikker på om jeg skal avbestille og stikke til byen på fredag, eller vente. Det kan jo være at de ikke har flere igjen i byen.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Ja, men jeg var nede i butikken i Bergen og betalte 50 spenn down for at de skal holde det av.. Det burde faen meg dekke det synes jeg.
Hvis ikke skal jeg gi dem en bit av hjernen min.
 
Opprinnelig skrevet av CockMcBalls@27.10.2004, 23.25
Ja, men jeg var nede i butikken i Bergen og betalte 50 spenn down for at de skal holde det av.. Det burde faen meg dekke det synes jeg.
Hvis ikke skal jeg gi dem en bit av hjernen min.
125738​
Så lenge du har betalt så burde det være i boks.. I såfall ville de ringt å si ifra nå... På EBgames sendte de ut forhåndsbestillingene til leverandøren slik at de visste hvor mange de skulle ha, men nå er jo EBgames en stor kjede, sikkert med andre leverandører også.. Jeg er hvertfall sikkra:D
 

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av CockMcBalls@27.10.2004, 22.25
Ja, men jeg var nede i butikken i Bergen og betalte 50 spenn down for at de skal holde det av.. Det burde faen meg dekke det synes jeg.
Hvis ikke skal jeg gi dem en bit av hjernen min.
125738​
Da skulle det ikke være noe problem nei. Tviler på at de mottar så få kopier at de ikke engang kan dekke alle de som har forhåndsbestilt.
I verste fall vet jeg om en liten Narvesen som kommer til å få det inn og sjangsen for at folk flokker dit er minimal.

Uansett kommer jeg fra nå av ikke til å poste noe særlig mer i denne tråden fordi jeg vet at flere av dere jævlene kommer til å få det i dag og da kommer jeg også til å måtte dra ut å stresse og leite og det orker jeg ikke. Letter å bare ignorere hele greia.
Takk for nå.
 
Opprinnelig skrevet av CockMcBalls@27.10.2004, 22.25
Ja, men jeg var nede i butikken i Bergen og betalte 50 spenn down for at de skal holde det av.. Det burde faen meg dekke det synes jeg.
Hvis ikke skal jeg gi dem en bit av hjernen min.
125738​
Platon på torgallmenningen holder nattåpent i natt for å selge spillet, så der må man være tidlig ute for å sikre en kopi, da de rekner med å selge mesteparten om natta
 

Kilik

Lokal moderator
Rykter går nå på at distributøren KE Media bare har fått sendt ut 50.000 eksemplarer til hele Norden. Utfra folketallet betyr det latterlig lave 10.000 eksemplarer til Norge! Nå aner jeg ikke om det holder til alle som har forhåndsbestilt, men jeg vet at bare GamesMix alene har over 900 bestillinger...

Forøvrig har Elkjøp tilbud på spillet til 479 kr., men de får nok inn meget få eksemplarer i morgen da distributøren prioriterer butikker med forhåndsbestillinger.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Føkk. Sjappa jeg jobber i får ikke tak i SA fra leverandøren vår. :grine:


Jaja, jeg kan vente, men det er verre med kundene … Tror ikke Spider-Man i Tromsø og den nesten ubetjente spilldelen av Narvesen har nok til å dekke behovet.
 
Opprinnelig skrevet av Thinaran@28.10.2004, 10.33
Føkk. Sjappa jeg jobber i får ikke tak i SA fra leverandøren vår. :grine:


Jaja, jeg kan vente, men det er verre med kundene … Tror ikke Spider-Man i Tromsø og den nesten ubetjente spilldelen av Narvesen har nok til å dekke behovet.
125914​
Butikker i Tromsø får det ikke før på mandag :p
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Kilik@28.10.2004, 09.49
Rykter går nå på at distributøren KE Media bare har fått sendt ut 50.000 eksemplarer til hele Norden. Utfra folketallet betyr det latterlig lave 10.000 eksemplarer til Norge! Nå aner jeg ikke om det holder til alle som har forhåndsbestilt, men jeg vet at bare GamesMix alene har over 900 bestillinger...

Forøvrig har Elkjøp tilbud på spillet til 479 kr., men de får nok inn meget få eksemplarer i morgen da distributøren prioriterer butikker med forhåndsbestillinger.
125898​
Ryktene sier at 20 000 kopier kommer til Norge på fredagen, dette er omtrent halvparten av forventet salg den første dagen her i Norge. Jeg har ikke forhåndsbestilt, så jeg får ta det som det kommer, er ikke krise om jeg får det på mandag.
 
Jeg har nettopp oppdaget at jeg om noen timer sitter med en kopi av spillet, men ingen ps2, som ligger oppe i nord et sted...
Kjipere går det ikke an å bli... :grine:

:grine: :grine: :grine:
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Jeg var innom byen i dag for å sjekke om det var mulig å holde av noe, eller få lurt seg til det, en dag før lansering. Men neida, det var ikke mulig. Men til min store forskrekkelse finnes det bare 60 kopier i hele Sandefjord! Her blir det førstemann til mølla. Faen hvis ikke jeg får tak i spillet når jeg drar ned halv 12 i morra tidlig.

Men men, jeg kan iallefall trøste meg med at jeg faktisk har holdt spillet i hånda. Men jeg fikk ikke lov til å ta det med meg hjem. Ikke vil de holde av heller. :(
 
Til dem som har forhåndsbestillt: Folkens.. Jeg tror vi må selv stikke nedom Spiderman (Dem som har bestillt der) for å hente spillet.