GTA: San Andreas

D

Doctor Downs

Gjest
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@29.11.2004, 23.39
Jau, for lenge lenge siden :p Og når man får 100 % på Denise så får man en sånn dere Pimpsuite.
143461​
Dette har sikkert blitt spurt om og svart på ti ganger tidligere i emnet, men ærlig talt har jeg ikke fulgt med.

Når er hu jævla kjerringa hjemme?

Og hvor liker hu martial arts-dama i San Fierro å gå ut?
 
Dildo ja, men har dere funnet vibratoren da? :)
Cyrus: Å bli dumpa tror jeg er godt gjort. Virker som om løpet er kjørt....
Ang damer har jeg oppdaga at de kan være borte leeeenge om gangen. Denise forsvant i et halvt spilleår. Trodde jeg hadde blitt dumpa, men hadde 3% progress. Plutselig kom hun tilbake. Samme skjedde med Millie; hun forsvant lenge etter jeg fikk kortet. Osv.
Hun martial arts dama liker seg på baren rett bak der hun bor. Det kan skje at hun sier hun ikke liker seg i området, men liker seg der lell. :)
 
Da kan hun dama gå og henge seg. Skal brenne ned huset hennes. Hvordan gir jeg gave? Jeg fikk den pimpsuit i storymode jeg. Du ska lfølge etter henne på en sex-shop så tar du den derfra.


Ps. Space er fucka
 
Y

Yeah

Gjest
Opprinnelig skrevet av cyrus@30.11.2004, 15.36
Da kan hun dama gå og henge seg. Skal brenne ned huset hennes. Hvordan gir jeg gave? Jeg fikk den pimpsuit i storymode jeg. Du ska lfølge etter henne på en sex-shop så tar du den derfra.


Ps. Space er fucka
143728​

Gir gave med L1
 
En ting jeg lurer på..På esken til spillet så står det at spillet har Dolby Digital Pro Logic 2. Men jeg får ikke noe slik lyd når jeg kjører på forsterkeren min.....står kun stereo.
 
Opprinnelig skrevet av Klaymen@01.12.2004, 18.49
Må sikkert stille det inn i selve spillet?
144564​
Har gjort det, har også slått på i selve menyen til konsollen. Så det er ikke noe slik...bruker digital optisk kabel. Vet ikke om det må være phono plugg jeg...?
 
Husker jeg ikke helt feil så er det bare surround i cut-scenene og ikke i selve spillet. Det var ihvertfall slikt i de tidligere GTA-spillene på PS2.
 
Opprinnelig skrevet av _LarZen_+01.12.2004, 19.03-->
<!--QuoteBegin-Klaymen
@01.12.2004, 18.49
Må sikkert stille det inn i selve spillet?
144564​
Har gjort det, har også slått på i selve menyen til konsollen. Så det er ikke noe slik...bruker digital optisk kabel. Vet ikke om det må være phono plugg jeg...?
144584​
[/b]
Må bruke phonoplugg om du vil sette ned lydkvaliteten noe så i de grader. RCA plugger sender bare et signal om gangen, den optiske kan kjøre 5 og høyere
 
Da har jeg endelig fått sett den introen som følger med miniutgaven av soundtracket. En 20 minutter lang film som forklarer hva hovedpersonene drev med i tida rett før morra til CJ blir skutt.
Ganske intresante saker, men den ga ikke noe særlig ny informasjon så jeg vil ikke si det er verdt å kjøpe plata bare for å se den. Heller bare laste den ned da.
 
Opprinnelig skrevet av Rocky@01.12.2004, 21.58
Husker jeg ikke helt feil så er det bare surround i cut-scenene og ikke i selve spillet. Det var ihvertfall slikt i de tidligere GTA-spillene på PS2.
144776​
FEIL! Hele spillet kjørte i 4.1 DTS. Dolby Prologic II er kun et analogt stereosignal med noen ekstra frekvenser kodet inn i sidene slik at man skal få en "matrix" surround-lyd. Dette trenger man altså ingen digital kabel alá toslink eller coaxial men duger fint med standard rca-plugger (rød og hvit).
 
men er det noen som veit navnet på sangene som er på K Rose???

det er jo en knall bra radio kanal...:p
 
Ok. Siden det er jul.

1. Jerry Reed - ?Amos Moses"
2. Conway Twitty & Loretta Lynn - ?Louisiana Woman, Mississippi Man?
3. Hank Williams - ?Hey Good Lookin??
4. Juice Newton - ?Queen of Hearts?
5. Asleep At The Wheel - ?The Letter That Johnny Walker Read?
6. The Desert Rose Band - ?One Step Forward?
7. Willie Nelson - ?Crazy?
8. Patsy Cline - ?Three Cigarettes in the Ashtray?
9. Mickey Gilley - ?Make The World Go Away?
10. Ed Bruce - ?Mama Don?t Let Your Babies Grow Up To Be Cowboys?
11. Merle Haggard - ?Always Wanting You?
12. Whitey Shafer - ?All My Exes Live In Texas?
13. Eddie Rabbit - ?I Love A Rainy Night?
14. Statler Brothers - ?New York City?
15. Statler Brothers - ?Bed of Roses?

(Sjekk hvor lang tid det tok for meg å finne det på nett siden jeg posta forrige post. ;))
 
hm......... *leser*

der ja..!!!!:D
side 9 stod det på ja... tusen takk..:p
 

Kilik

Lokal moderator
Her er en Audio Editor til GTA: San Andreas. Hiv inn San Andreas-disken din i DVD-ROM'en på PC'en, og kopier sanger, reklamer etc. over til harddisken! Man kan også lage egne playlister osv.



Nå er nok ikke Rockstar så begeistret for programmet, og spesielt ikke Interscope Records som står bak soundtracket. Men utfra norsk lov er det tillatt å ta backup av originalt materiale til egen bruk. Har man betalt for SA, eier man vel også soundtracket til spillet...