Opprinnelig skrevet av Shadar@27.11.2004, 15.17
Jævlig morsomt du skulle si det, ettersom du er så stor fan av Half-Life 2, et av de aller mest lineære spillene noensinne. Der gjør du ikke like mye som prinsen, engang, og med mye mindre spenstige lokaler enn hva han forserer. Så ikke prøv deg. Frihetsgreiene er bare tøv; det er spillbarhet som gjelder, og både Prince of Persia og Half-Life 2 har masser av nettopp det.
Jævlig morsomt du skulle si det, ettersom du er så stor fan av Half-Life 2, et av de aller mest lineære spillene noensinne. Der gjør du ikke like mye som prinsen, engang, og med mye mindre spenstige lokaler enn hva han forserer. Så ikke prøv deg. Frihetsgreiene er bare tøv; det er spillbarhet som gjelder, og både Prince of Persia og Half-Life 2 har masser av nettopp det.
141871
I Prince of Persia kommer man til forskjellige feller. Eks; Ved en felle lærer man seg å trykke "X" på dét og dét tidspunkt. Når man ser et slikt hinder en annen gang vet man nøyaktig hva man skal gjøre. Man gjør det samme (trykker på en knapp/knappekombinasjon) hver gang. Veggløping kunne vært morsomt, hvis det ikke hadde vært predefinert hvor langt man skal løpe på veggen. Alt i spillet føles predefinert. "Her skal du trykke X, her skal du trykke O". Det var en dårlig spillopplevelse, med litt eyecandy og god kontroll.
Møkkakjedelig i mine øyne.