Guild I World Of Warcraft

Det er litt lurt at alle i guilden er samme rase da....? det er alltid en fordel! hmmmm. hva med valaqinta, da har dere jo allerede skaffet dere en erkefiende (valaqenta er europas største, og beste nightelf clan) alle sitter konstant forran pc-en, og driver "perfekt" levling. dere burde gå for den ja...? Høres egentlig ut som en god ide, dette meg guilden altså, det er godt å ha trofaste, og faste følgesvenner som du vet hva er god til osv. hvor mange blir det i hver gruppe, 4 stk??

Alliance og horde kan ikke være i samme guild, du kan heller ikke snakke med en horde hvis du spiller alliance... Du kan heller ikke ha en horde char og en alliance char på samme server (PvP).. dette er fordi du ikke skal ha noen mulighet for å spionere på f.eks horde når de planlegger raids mot alliance!

kunne vært morsomt å være med i en norsk guild, men siden jeg allerede har to kan det bli litt vanskelig (det er vanskelig nok allerede). blir nok i så fall på en lav lvl character, ihvertfall på FB. på retail høres det mer interessant ut, spesielt siden guilden likevel blir sletta etter FB. men det er viktig at alle blir enige om guilden skal være alliance eller horde, ellers kan det bli vanskelig. jeg kommer ihvertfall til å ha både horde og allicance character, så for meg ville ikke akkurat det blitt et problem uansett :)

Count me in!

Det er kult med viking navn da, Guilden kunne kansje ha heti Midgard, Northern Spirits, Asgaut, Leiknir eller Eplith?
Bryr meg lite om det blir Horde eller Alliance, skal character i begge!

Odin's Gay Lovers, det hadde vært noenlunde barskt nok.

Kozeloz skrev:

"Jeg vil være med i guilden, dersom den ikke blir homo og får et homonavn. (Vikingnavn er homonavn, som oftest)"

Øyh! Vikingnavn er ikke homo. Det er det mest barske, harde og tøffeste man kan finne. Si ikke slik om våre og dine forfedre :p

Er sånn ca. 70% jeg blir med, men nok om det. Er det noen som er godt kjent med norrøn mytologi? Det blir for uoriginalt og bruke noe med Tor, Odin, Tyr, Harald..

EG Æ ISSJE FRA NORGE!

Det som jeg hadde likt med guilden var at vi ikke absolut skulle være så norske drop vikingnavn. Jeg vill vi skal virke som enkelt sett spillegale, veldig spillegale.

Im proud of wath i am.

Norge. Bergenser. :(

men, er det sånn at når spillet kommer i butikken, kan man kjøpe en cd' med alliance og en med horde hver for seg? syns jeg har sett det på blizzard.com. og at man kan kjøpe en 'colectors edition' med begge i.

kommer nok til å kjøpe begge isåfall, siden jeg er et helvetes warcraft-fan.

Opprinnelig skrevet av Erikpc@18.12.2004, 06.00
Bare lurer..når blir WoW utgitt? Finner utgivelses dato'n noe sted, men har hørt at det skal være 1. Januar
150562​
Det du har hørt må være feil for betaen begynner forhåpentligvis ca da. Noen har hørt at det kommer 20. jan. Personlig tror jeg det ikke komer før midten av februar.

Vi får se, dere må bare ikke håpe på at det skal komme noe spess tildlig i første kvartal ivertfall :svette: :tommelned:

Jeg for min del "håper" på 1 feb, det hadde vært digg ;) min bursdag

Opprinnelig skrevet av Darkstorm@17.12.2004, 12.42
uh... hvorfor skulle du kjøpe begge? Det er ikke noe forskjell på begge, bare at de har annerledes bilde på coveret.
150333​
det jeg mente var om det var en cd' der man bare kunne være alliance også måtte man kjøpe en anen cd' for å være horde. er det sånn?