Guild I World Of Warcraft

Jeg kommer på WoW med en gang det kommer ut så count me in :tommelopp:

Slitt hodet mitt igjennom EQ2 så langt å begynner å bli temmelig lei av å vente i 1time for å skaffe nok folk for 1quest >_<

Istede for å lage en ny guild kan dere kanskje joine guilden vår som har det barske navnet Einherjar. Vi spiller horde og kommer til å spille på en PVP server. Vi har som mål å banke en annen stor norsk guild kalt Axemen som skal spille Alliance. Vi har en hjemmeside som kommer opp en gang i nærmeste fremtid kalt Einherjarguild.com og har allerede forumet einherjarforum.tk Vi har mange erfarene spillere, lederen vår var en av de beste spillerene i EQ på sin server og var også med i den beste guilden der. Vi har også mange andre som kan dette. Ellers er det mange fantasy-elskere og hyggelige mennesker som takker nei til flaming og annet tull og prøver heller å hjelpe hverandre. Si ifra hvis dere vil være med..

Seriøse henvendelser takk!

Hvis vi lager en guild så kunne jeg godt tenke meg å være med ja, men jeg dog ikke skaffe meg WoW før det kommer på retail av diverse grunner.

Og når vi tenker på Vikinger og Guildnavn, så er kanskje "Trollhammaren" bra? :svette:

Jeg SKAL være med... :p

og med tanke på navn stemmer jeg for noe ala. Guardians of Hope, noe i den duren...

Horde eller Allliance bryr meg midt på ryggen, siden jeg kommer til å ha minst 4 lvl 60 chars i hver fraction etter en stund...

jeg spiller MYE, så alle raid tider osv passer for meg...

Einherjar for faen. Sikkert masse barske vikinger med langt hår som er med der. (homoer, altså)

Opprinnelig skrevet av The Creature@05.01.2005, 11.54
Kozeloz, har ikke du langt hår da?
158477​

Når ble det negativt? :flau:

Får se om jeg abonerer på spillet eller ikke, er nesten litt redd for at det skal ta over livet mitt. Alle tidligere Blizzard spill har ødelagt livet mitt, og dette er spiller bygd for å være like avhengig som crack. Også er det fare for at slikt skjer:

To guilder hadde nok vært best, en for horden og en for alliansen.
Jeg vil helst foreslå pvp server, slik at vi en vakker dag kan storme de pysete menneskene mens de sover å suge innvollene ut av dem,
Hadde vært genialt med en SG krig, jeg vet ikke helt om vi bør spille på amerikanske eller europeiske servere, amerikanske blir det kanskje litt mer lag men Blizzard begynner å få skikk på serverne sine nå.
Europeisk så møter vi sikkert all slags mulig pakk som ikke snakker engelsk, og som på død og liv må snakke tysk eller fransk.

Jepp, mine 2 cents.

Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@05.01.2005, 22.21
Europeisk så møter vi sikkert all slags mulig pakk som ikke snakker engelsk, og som på død og liv må snakke tysk eller fransk.
158805​
Det skal være rundt like mange engelske servere som tyske og franske, så jeg tror ikke det blir et problem. Håper de fleste holder seg til engelsk på de engelske serverene. Hvis ikke blir jeg forbanna. Håper Blizzard blir strenge på sånt, KUN engelsk lov i public chat.

Det er alltid noen, det er alltid noen.
Jeg så en eller annen underskrifts kampanje om en skandinavisk WoW server,
sjekk på gamer.no

Idioter. Jeg skal jakte ned alle som snakker et annet språk enn engelsk hvis det ikke blir lov. Gjør det så jeg ser det, og du får sannsynligvis en advarsel fra Blizzard. :djevel:

Kozeloz, du sa: Einherjar for faen. Sikkert masse barske vikinger med langt hår som er med der. (homoer, altså)

Og da måtte jeg nevne at du hadde langt hår.. Men i mine øyne er det ikke negativt å være en barsk viking med langt hår.. Bedre å være det enn en neger i tanga som løper i jungelen og jakter på veps..

BTW: Jeg merket ikke stort til folk som pratet andre språk enn engelsk i closed beta hvertfall..

Jeg får vel påpeke at Vikingene var noen av de barskeste mennene i historien, de kriget, voldtok, drepte og brant ned, tør du kalle de homoer?

Opprinnelig skrevet av The Creature@05.01.2005, 22.47
Kozeloz, du sa: Einherjar for faen. Sikkert masse barske vikinger med langt hår som er med der. (homoer, altså)

Og da måtte jeg nevne at du hadde langt hår.. Men i mine øyne er det ikke negativt å være en barsk viking med langt hår.. Bedre å være det enn en neger i tanga som løper i jungelen og jakter på veps..

BTW: Jeg merket ikke stort til folk som pratet andre språk enn engelsk i closed beta hvertfall..
158835​

kose? Vikinger er barske. Troll er barske. Raptorer er barske. Jeg skal bli barsk.

Har vi noen som helst oversikt over hvem som er med i guilden, og hva de skal være? som class char professions?
kunne vært greit å få opp en liten oversikt...