Guild Wars

Opprinnelig skrevet av Variabel@25.09.2005, 22.53
Du glemte Mesmer. Necromancer/ranger som jeg har er det meget få som er. Jeg har kommet ganske langt og bare sett 1 annen som er det.

Ellers er mesmeer en ganske sjelden class. Eller, ikke sjelden. Men minst bruker den. Bare å sette sammen som du vil.
263903​

Mesmeer hva er det for noe å hva gjør den, merkelig nanv, de andre tror jeg jeg vet!

Litt mas men dritt på :rulleøyne:
 
Mesmer er som en hyptnotisør. Han stjeler energy, får fienden til å ta skade når de kaster spells, eller ikke få til å bruke noen spells. De dealer ikke mye dmg, men gjør så fiendens monker ikke får til å gjøre noe.
 
Opprinnelig skrevet av Spitfire@27.09.2005, 20.50
Mesmer er som en hyptnotisør. Han stjeler energy, får fienden til å ta skade når de kaster spells, eller ikke få til å bruke noen spells. De dealer ikke mye dmg, men gjør så fiendens monker ikke får til å gjøre noe.
264344​

Hmm... Hørtes spennende ut, men vanskelig å håndteres, tror kanskej jeg vil være Ranger/Monk, hadde det vrt en god kombinasjon eller? :confused:
 
Jeg var Mesmer/monk lvl 20
Mesmer er en krevende class, men lærer du deg de godt, og ikke minst lærer deg fienden godt kan det være temmelig bra.
Mesmer er basert på counter spells av direkte og indirekte grad. Du må vite hva fienden tenker, og se fort hva han gjør.
 
Opprinnelig skrevet av Toz@27.09.2005, 21.16
Jeg var Mesmer/monk lvl 20
Mesmer er en krevende class, men lærer du deg de godt, og ikke minst lærer deg fienden godt kan det være temmelig bra.
Mesmer er basert på counter spells av direkte og indirekte grad. Du må vite hva fienden tenker, og se fort hva han gjør.
264357​
Tror jeg går for Ranger/Monk, har det noe å si hvilken class jeg velger først!?
 
Ja den du velger først er Main class.
Velger du ranger først, får du en ranger som har monk skills i tillegg, velger du monk først, får du en monk som har ranger skills i tillegg
 
Hver Profession har en main Attribute som du bare kan få hvis du velger den classen som main.
Warrior har f.eks Strength som gir 1% mer sjanse for å Penetrere ( :p ) armoren til fienden for hver skill level
 
Opprinnelig skrevet av Toz@27.09.2005, 21.38
Ja den du velger først er Main class.
Velger du ranger først, får du en ranger som har monk skills i tillegg, velger du monk først, får du en monk som har ranger skills i tillegg
264367​
Javell...... :blunk:

Hva er forskjellen da?? :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Artig faktum: "Mesmerisme" (som da klassenavnet Mesmer er avledet fra) er det gamle navnet på hypnotisme (navnet ble endret for å unngå stigmaet som var blitt knyttet til ordet mesmerisme (som er avledet fra Mesmer, navnet til en av kara som tidlig utforsket hypnose) - ordet "hypnose" er på sin side avledet av "hypnos", som betyr "søvn" på gresk eller noe ettersom jeg husker) og dermed har i prinsippet de to skivene som System of a Down gir ut i år (Mezmerize og Hypnotize) SAMME NAVN. Tenk litt på det.
 

Terje

mostly harmless
Opprinnelig skrevet av EfreeTi+27.09.2005, 21.40-->
<!--QuoteBegin-Toz
@27.09.2005, 21.38
Ja den du velger først er Main class.
Velger du ranger først, får du en ranger som har monk skills i tillegg, velger du monk først, får du en monk som har ranger skills i tillegg
264367​
Javell...... :blunk:

Hva er forskjellen da?? :D
264369​
[/b]
For det første så bestemmer det utseendet på karakteren din. Du vil alltid se ut som det du velger som main class.

For det andre så sa jo Frenzy det, at alle klasser har en hoved attributt som du kun får hvis du har den som main class. Så for eksempel: En Ranger/Monk ser ut som en Ranger, kan kun bruke Ranger utstyr og har Expertise, en attributt som gjør at det koster mindre energi/mana og utføre forskjellige skills. En Monk/Ranger ser ut som en Monk, kan kun bruke Monk utstyr og har Divine Favor, en attributt som gjør alle healing skillsa mer effektive.
 
Opprinnelig skrevet av Yetipants@27.09.2005, 22.58
Artig faktum: "Mesmerisme" (som da klassenavnet Mesmer er avledet fra) er det gamle navnet på hypnotisme (navnet ble endret for å unngå stigmaet som var blitt knyttet til ordet mesmerisme (som er avledet fra Mesmer, navnet til en av kara som tidlig utforsket hypnose) - ordet "hypnose" er på sin side avledet av "hypnos", som betyr "søvn" på gresk eller noe ettersom jeg husker) og dermed har i prinsippet de to skivene som System of a Down gir ut i år (Mezmerize og Hypnotize) SAMME NAVN. Tenk litt på det.
264397​
Takk for nok en natt uten søvn!!!

Det har ingenting å si om hva du velger som main class. Bortsett fra utseendet på karakteren din. Hvis du lurer på hva som er bra med å ha to classer, så er det at han da får dobbelt så mange skills enn hvis du bare hadde hatt èn class. Logisk i grunn.
 
Opprinnelig skrevet av Toz@28.09.2005, 15.45
Det er gjort på null komma niks.
264535​

Hmm.....Høres ikke så morsomt ut, det er vel det gøyeste å gå opp levlene? Men å gå rundt å herje på level 20 er vel morsomt det også :)