Guild Wars

Jeg fant, jeg fant, bilder av 15k armorene du finner i Marhan's Grotto og Granite Citadel som ligger i Southern Shiverpeaks(noen som har kommet der enda utenom meg?)

Ranger

Warrior

Elementalist

Mesmer

Necromancer

Monk

Hver piece koster deg 15 platinum piecer, ergo 15.000 gull stykker.
Også skal du ha 45 obsidian shards og 45 ectoplasms i TILLEG til 150 Tanned Hide Squares og 15 Scales som jeg trenger til Drakescale Chestpiecen min til Rangeren.

Det er bare å begynne og spare =D
 
Kan du være 2 personer isteden for 1 eller er det bare noke eg trur....visst ddet går and fortell,fortell pliz :)
 
Det eg meiner....er om du kan være to personer på engong f.eksMonk og Warrior...att du er dei to på same tid...går det and? :blunk:
 
Styre med 2 tastaturer og 2 mus da?
Eller... Hmm... Mener du at man kan ha begge jobbene? I så fall, ja.

Eller tenker du på 2 karakterer som er som samme level og sånn, også kan du bytte mellom de 2? Elns? Nei.
 
Å ja...hehe trudde att du kunne lliksom ha 2 som du bare gjekk å bytta med.. :svette:
 
for å klarne opp litt.
du kan ha opptil 4 forskjellige characters. og hver character kan ha to forskjellige professions. en main og en secondary. for eks en Warrior/Monk, hvor dan Warrior er Main.
eller en Monk/Warrior, hvor da monk er main.
 
å ja...takker for den du :tommelopp:
 
Har fått meg Guild Wars no ....det er bare rå stili da :tommelopp: Thumms up for that!
 
Opprinnelig skrevet av Variabel@25.09.2005, 22.04
Jeg anbefaler necromancer/ranger. Ikke mange som er det, men det anbefales på det beste.
263887​

Er Necromancer den beste classen? Har hørt at Ranger er den beste, menmen, er du nødt til å være to classes? Main og second? :ehm...:
 
Opprinnelig skrevet av EfreeTi+25.09.2005, 22.18-->
<!--QuoteBegin-Variabel
@25.09.2005, 22.04
Jeg anbefaler necromancer/ranger. Ikke mange som er det, men det anbefales på det beste.
263887​

Er Necromancer den beste classen? Har hørt at Ranger er den beste, menmen, er du nødt til å være to classes? Main og second? :ehm...:
263891​
[/b]
Man må velge 2 ja. Begge telles like mye.
Er ikke slik at necromancer er best. Men den er artig. Hvis du vil gjøre som alle andre velger du warrior/monk. Da har du masse liv, tar masse skade. Og hvis du blir angrepet mye og mister mye liv så bare healer du deg selv med monk skillsene. Skikkelig egoclasses.
 
Opprinnelig skrevet av Toz@25.09.2005, 22.39
Hvorfor skal alle være den beste classen?
bah imba!

velg noe du synest ser gøy ut.
263897​

Sefølgelig skal jeg være den som ser gøyest ut, men er bra å vite som er best og de tingene.... :rulleøyne:
 
Opprinnelig skrevet av Variabel+25.09.2005, 22.41-->
Opprinnelig skrevet av EfreeTi@25.09.2005, 22.18
<!--QuoteBegin-Variabel
@25.09.2005, 22.04
Jeg anbefaler necromancer/ranger. Ikke mange som er det, men det anbefales på det beste.
263887​



Er Necromancer den beste classen? Har hørt at Ranger er den beste, menmen, er du nødt til å være to classes? Main og second? :ehm...:
263891​
Man må velge 2 ja. Begge telles like mye.
Er ikke slik at necromancer er best. Men den er artig. Hvis du vil gjøre som alle andre velger du warrior/monk. Da har du masse liv, tar masse skade. Og hvis du blir angrepet mye og mister mye liv så bare healer du deg selv med monk skillsene. Skikkelig egoclasses.
263898​
[/b]

Beklager for dobbelpost, menmen...

Jag vil helst finne meg noe unikt for meg selv og teste ut ting for mg selv og slik at jeg kan hjelpe laget/partyet mitt siden jeg har hørt at masse av dette spillet går ut på og hjelpe hverandre..... Kunne du vært så snill å ramset opp de classene jeg kan være, ramser opp de jeg vet om:

Ranger
Monk
Warrior
Necromancer
Elementalist(?) :ehm...:
 
Du glemte Mesmer. Necromancer/ranger som jeg har er det meget få som er. Jeg har kommet ganske langt og bare sett 1 annen som er det.

Ellers er mesmeer en ganske sjelden class. Eller, ikke sjelden. Men minst bruker den. Bare å sette sammen som du vil.