Guild Wars

K, men jeg kunne tenke meg og spille med noen av dere, så jeg bare adder folk her på friend listen. Jeg heter forresten Klatu Barata, ikke spør meg hvorfor. det høres bare så necro ut :p

Kjøpte key til guildwars nå nettopp. Holde rpå å laste ned spillet nå. Er litt spent. Spilte betaen men skjønte ikke mye. Så jeg skal prøve å sette meg inn i det

GuildWars er skikkelig bra altså....bare synd det er så JÆVLIG mange tyskere og franske folk der. Dem er overalt som en pest......respekterer ikke at andre kanskje ikke skjønner en dritt dem sier og kan faen meg ikke skrive engelsk engang...og om dem kunne så nekter dem.

Æsj og dobbelt æsj

Hehe, ja en kan jo prøve... Men det er skikkelig irriterans altså. Er et helvete å sammle sammens en gruppe for å gjøre missions for alle bare babler tysk og ingen tar initiativ til å sette sammens en gruppe.

Spillersamfunet i GW er noe av det værste jeg har vært borti. Må bare finne meg Norsk guild fort som bare pokker før jeg klikker på disse tyskerne....

Ja det er jævelig med tyskere, MEN du kan jo altids flytte deg over til den Amerikanske serveren...der snakker i alle fall de fleste engelsk..?

Kleevah

Livsfarlig amatør
For å bruke den internasjonale serveren velger du bare dette fra gardinmenyen man bruker til å velge distrikter.

For å endre til Amerikanske/Koreanske servere mener jeg du må velge "account options" e.l. FØR du logger deg inn. Her kan du stille land, og forhåpentligvis er det dette den bruker når den kobler til serverene (Har ikke testet dette).

Uansett har jeg hverken vært plaget av tyskere eller franskmenn den siste uka, så jeg fatter ikke helt hva dere syter over... <_<

Er nok district han tenker på. En kan skifte reamls lissom...og en kan gå fra European til International.

Eneste problemet i International er alle kineserne...hehe

K999

Keystone State Of Mind
søskenbarnet mittspilte på europeisk server men han sa d var for mange tysk/franske dritt folk, så han gjikk til amerikanske server.

så d går nok an. :)

noen som har noen bilder fra guildwars og poste ? ville gjerne likt og se noen bilder:p

Da har jeg også kjøpt meg spillet.

Er necromancer i lvl 3 (atm) og kaller meg Square Pusher.

Yay, moro spill! :)

Variabel : Jeg trodde det var sånn at du måtte ha et Secondary "yrke" i tilegg. Hvis det er slik, hva har du som secondary ?

Jeg har planer om å kjøpe dette spillet og tenker på kombinasjonen Ranger \ Monk, noen som kan anbefale meg noe annet eller fortelle meg om valget mitt passer bra sammen eller ikke ?