Guild Wars

#63
tenkte jeg skulle skaffe meg spillet sjæl. men har hørt noen rykter om at du må betale for alle updatene som kommer. er det noen som kan bekrefte dette? ellers høres jo spillet sinnsykt tøft ut da!

men er det warrior/monk som de fleste er? er det den beste klassen, eller bare den feteste..
 
#64
Warrior/Monk er den kjedeligste. og den flest er. det er som rogue i wow, noobs som ikke dør i PvP fordi de tåler mye og kan heale seg selv. men klarer de drepe meg? I think not!

Det du vil fram til med "uppdates" er at det kommer til å komme ut en del Expansion packs til Guild Wars. disse koster naturligvis noen kroner. her kommer nye characters, nye områder osv osv. som en normal expansion pack. men du trenger ikke kjøpe disse hvis du ikke vil. og du kan fortsatt spille med de som har den.
 
#65
hmm , takk for bildene , ble utrolig frista for og skaffe meg spillet nå :D , men lagger det ikke vis det er mange folk a? gjør vertfall det hos meg da jeg er i ironforge i wow , er lei wow nå trenger noe nytt. mine øyne er fast instillt på Guildwars. :) , hvordan er spillet? hørt at det er gratis online ? False or True?
 
#66
Det er 100% gratis online (det er bare mulig å spille online) og det lagger heller ikke med mange folk på skjermen (jeg har spilt både i Lions Arch (GW) og Ironforge (wow) så merker forskjellen. ute i områder med monster, og saker du kan drepe, kan det ikke være flere en 5 personer (var det 5?) så der lagger det ihvertfall ikke av mange spillere, så du dør aldri pga. lagg.
 
#67
da er det jo ganske logisk at du skulle betale for exp pakkene. lurte nemlig på om du måtte betale for alle updates av buggs og slikt. og det hadde nok vært noe dritt. jaja, lønning om et par dager. blir nok guild wars på med da. men er det mange fra spillegal i samme guild eller?

men ser på hjemmesiden til guild wars at det bare er ett par professions å velge mellom, selv om de sier at det bare er et lite utvalg, men ca hvor mange er det?
 
#68
Du må ikke betale for patcher. da det aldri er noen. spillet oppdateres konstant hele tiden. mens du spiller. det finnes seks forskjellige professions. men når du lager en character blander du to professions. så variasjonsmulighetene er store.
faktisk 30 forskjellige kombinasjoner :)
 
#69
vi mekker en SG Guild i Guild wars a :D, med et sikkelig dominerende navn ^^ .
må vente på lønning jeg også så skaffer jeg meg spillet :).

tror jeg skal lage meg en kombinasjon av Elementalist/Necromancer eller vise versa. hekta på magikere. spillt alt for mye Warrior characters gjennom tidene.

kan noen gi ut noen bilder av character laging eller statistics eller noe sånt? hadde vert moro og se litt :) med mindre noen har posta det før da.
 
#70
Den eneste forskjellen mellom forskjellige professions, utenom utseende, er skills. og dem er det mange av. Du finner masse på Guildwars.com.

Her er en liste over alle spillets skills. (under "Professions" til venstre)
 
#71
Takker så meget :).
 
#72
Tenkte jeg skulle gi spillet ett forsøk, med Ranger/Necromancer... Hvis det ikke blir for dumt da..
 
#73
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@27.05.2005, 15.00
Tenkte jeg skulle gi spillet ett forsøk, med Ranger/Necromancer... Hvis det ikke blir for dumt da..
226542​
Er det jeg er. Bare Necromancer/Ranger da.
Morsomme jobber det der. :tommelopp:
 
#74
Må få litt liv her! :)

Hva kaller folka seg her da? Min kule kar heter Square Pusher... så vet du det...

Ja...
 
#75
mine (har 4>.<) heter: Zoti Zokk, Zokke Zot, Rema Kines og Xcrazy Cowx(crazy cow var tatt)
 
#77
Alle guilder har guildhall. (kan ha vært forandra på siden beta) du bare åpner kartet ditt, og klikker på Guildhall. som er litt sør for Lions Arck (midt på kartet)
 
#80
Er ikke dette gratis? jeg lasta ned client men den ber om at jeg skal kjøpe account. wtf?