Guitar Hero 2 [PS2, X360]

#63
Jeg er treig, jeg vet. Men har endelig skaffet GH2 sammen med to gitarer, og må si jeg er helt forbanna oppslukt! Dette er værre enn WoW!

Fantastisk å bare sitter forran skjermen og late som man er dimebag darrel og herje løs på palstikkgitaren, men ser for meg at det ikke skal så mye til før gitaren blir brukt som slegge for å få ut frustrasjon på høyere vanskelighetsnivå:p Og jeg må si at spesielt metal-låtene på dette spillet er vanskelige, dro med meg tre bonuslåter: All that remains, Deathklok og shadows fall, sleit litt der, bare på normal:p
 
#65
Det eneste som har plaget meg med spillet hittil er at jeg må spille igjennom Wolfmother! FAEN JEG HATER DET BANDET! :argh:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#66
Fordi hvorfor...? Er jo mye samme suppa som det andre i spillet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#68
Jeg pleier å synge med, på min beste hedmarking:
Kjerring, du er ei kjerring...

Hu er ei kjerring, du veit å je mene
Du må høre, høre å je seier
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#69
Spilte Hangar 18 på hard idag for første gang, og det var vanskelig. Men det gikk, juhuu!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#71
Haw haw. Spaceworld solgte meg det allerede på mandag, så jeg fullførte det på hard den natta, og er på Tier 7 på Expert nå. :D Gromme saker indeed. Nå venter jeg egentlig bare spent på de nedlastbare låtene - hvis vi får det beste snopet fra eneren (Spanish Castle Magic, More Than a Feeling, etc) blir ihvertfall jeg fornøyd. Harmonix sa et eller annet om at GHII kom til å ha mer nedlastbart innhold enn noe annet spill på 360, og at de første låtene skulle komme allerede den første uka.
 

K999

Keystone State Of Mind
#72
Jeg er nå snart fått inn alle medium sangen. (Ja jeg spiller på medium :$) Men greier noe på hard, og skal snart begynne igjen på hard. Så jævlig bra spill. :D
 
D

Deleted member 91

Gjest
#73
Man får jo individuelle achievements for å klare spillet på Easy, Medium, Hard og Expert (og i motsetning til f.eks Gears of War så unlocker du ikke achievementsene til vanskelighetsgradene under den du spiller på når du fullfører det), så det er jo ikke helt bortkasta. Protip når du går over til Hard: Ha pekefingeren på Rød som default, så går det mye lettere etterhvert. :)

Ellers anbefaler jeg å kjøpe følgende låter i musikksjappa:

Yes We Can
Trogdor
Thunderhorse
Jordan ( :( )
Radium Eyes
Push Push (Lady Lightning)
Less Talk More Rokk
Mr. Fix It

Spesielt Jordan, Trogdor og Less Talk More Rokk om du er interessert i å slite istykker henda. Sånn ellers:



Jeg forlanger rockepix av alle som en.
 

K999

Keystone State Of Mind
#74
Trogdor og Thunderhorse er et must. :)
Har ikke kjøpt inn noe ennå, det kommer etterpå.

Takk for tips.
 
#75
Hmm. Det ser ut som ledningen som følger med xbox gitaren er noe lenger enn dem som kom med gitaren til playstaion som var altfor kort. Me likeh!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#76
Jepp. I tillegg slipper du å handle inn sånn homo PS2-forlenger om du skulle trenge enda mer ledning, ettersom du bare kan bruke en vanlig USB-forlenger.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#78
Misunner deg evnen til å skrive så sammenhengende. :p Når jeg kjøpte GH på mandag i fire-tiden og ga meg så og si elleve timer senere ble tastingen min helt amputert.

Redigert: Virkelig, til helvete med Psychobilly Freakout. 88% for helvete. :(
 

Lodin

Der Waaaah
#79
Ser ikke så veldig avansert ut å fikse gitaren selv hvis det er en av de defekte. Er bare en dings inni som må vris litt på. ^_^
 

Lodin

Der Waaaah
#80
Ellers ryktes det at GH3 kommer til høsten til PS2, PS3, 360 og Wii. Bare jeg som syns det er på tide at de slipper en universal øks man kan bytte ledning på?