Guitar Hero

#62
Ikke noe Guns N' Roses eller AC/DC?? Sweet child of mine er jo kåret til tidenes riff, jo..

BuhU... :(
 

Nabbe

Har fin hatt.
#63
Og Jack White ble kåret til en av tidenes hundre beste gitarister, om jeg husker rett.

Jeg vil spille igjen.

Men håndleddet verker.

*grine*
 
#64
Og Jack White ble kåret til en av tidenes hundre beste gitarister, om jeg husker rett.

Jeg vil spille igjen.

Men håndleddet verker.

*grine*
[/b]
Det er så mange kåringer, og White fortjener ikke å være i noen av dem :tommelned:
 
#65
...akkurat som "Sweet Child of Mine" ikke fortjener å være på toppen av noen 'ultimate-riff-liste'?
 

Novastrum

Feminist-elitist
#66
Og Jack White ble kåret til en av tidenes hundre beste gitarister, om jeg husker rett.

Jeg vil spille igjen.

Men håndleddet verker.

*grine*
[/b]
Jeg tror jeg har fått mer hardcore håndledd av å spille dette spillet. Fysisk fostring på lavt nivå! Nå skal det spilles. Over halveis i hard nå. Har vært som å skjære i smør etter jeg har begynt å spille mindre hver dag. Knappene sitter inne og hjernen jobber ikke så intenst med å prøve å forstå logikken i sangen. Hendene bare gjør ting. Ikke ulikt det å være i sexrus.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#67
Slash: Jeg velger å høre på Hvite Striper framfor Pistoler og Roser. Og mens jeg står og ler av hvor teit Axl Rose ser ut på Roskilde, skal jeg tenke på alle de som så gjerne skulle vært der for å... eh... nyte musikken. Deg, f.eks.

Faen. Jeg er råtøff.

Novastrum: En sexreferanse i et innlegg om Guitar Hero. You go girl *nikke og knipse*
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#68
Og Jack White ble kåret til en av tidenes hundre beste gitarister, om jeg husker rett.
[/b]
På grunn av de enkle White Stripes-riffene? :confused: Har Meg White vunnet trommiskåringer også, kanskje?

Jeg har ikke oversikt over hele White Stripes-diskografien, men såvidt jeg kan høre er ikke det han spiller på f.eks. Get Behind Me Satan veldig avansert. Han er en bedre vokalist enn gitarist, såvidt jeg kan skjønne, men det er mulig jeg tar feil.

EDIT: 17. plass på Rolling Stones liste over de 100 beste, ja ... Men de har Kirk Hammett på 11., som jeg vet er rimelig middelmådig.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#69
Jack White kom på 17. plass. Til sammenlikning kom Randy Rhoads på 85. plass. Kurt Cobain kom på 12. plass.

"the only thing Rolling Stone magazine is good for is when you take a good-ass shit and you wipe your ass with it."

- Zakk Wylde

Uansett. For å ikke spore av heeeelt. Noen som har prøvd seg på bonuslåtene? Noen av dem er umenneskelige saker.
 
#70
Slash: Jeg velger å høre på Hvite Striper framfor Pistoler og Roser. Og mens jeg står og ler av hvor teit Axl Rose ser ut på Roskilde, skal jeg tenke på alle de som så gjerne skulle vært der for å... eh... nyte musikken. Deg, f.eks.
[/b]
Jeg ahr billetter til Spektrum når de er der, såå jeg kan nye musikken deres.. STFU.

Du kan godt velge å høre på "White Stripes", men jeg synes synd på ørene dine :(
White er ikke så dårlig i å synge, men han er absolutt ingen racer i gitar, som Slash er.

...akkurat som "Sweet Child of Mine" ikke fortjener å være på toppen av noen 'ultimate-riff-liste'?
[/b]
Hvem mener du burde vinne?? "Jäg trodde englärna fants bare i himmelan"eller noe?

Sweet Child of Mine er et genialt riff...


Den lista der er korrupt..

1. Van Halen SÅ langt nede??

2. Angus Young SÅ langt nede?

3. Slash, ikke med?? Jeg så han ikke i hvertfall.

B.B King SÅ høyt oppe??

Absurd liste til de grader..

Yetipants: Smaken er som baken, delt i to..

Og han mener det, og jeg mener det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#71
Enda godt du er mye mer objektiv og nøktern i din vurdering, da.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#72
Du skrev det tre ganger bare for å være på den sikre siden, eller?

Og bare for å få det klart; dyktig gitarist betyr ikke automatisk dyktig låtskriver. Jeg ser på DEG, Yngwie Malmsteen.
 
#74
Sweet Child O' Mine er nok ikke tidenes riff nei, den æren vil jeg si går til enten Smoke on the Water eller Whole Lotta love. Tidenes gitarsolo, derimot, er up for grabs. Og hva gjelder den RS lista, jeg har ingenting godt å si om den, derfor skal jeg holde kjæft.
 
#75
Noen som vet om det er noen som holder på å lage en uoffisiell kontroll? Hadde vært greit med en gitar med litt bedre knapper og som ikke gir deg håndkrampe etter en time.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#76
Noen som har fullført Hard, eller mye på Extreme? Har kommet til rundt 25 sanger på Hard og klart rundt 6 på Extreme. Mange balleteknikker jeg fortsatt ikke forstår helt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#77
Bruker min begrensede Guitar Hero-tid på å bli rå på Medium så langt. Best hittil er 143.000 på More Than A Feeling, og det var bare på annet forsøk.
 
#78
Da har jeg endelig knødd meg til å begynne å vurdere dette spill som et mulig kjøp. Skal se med denne månedens lønning om jeg kjøper det, hvis det er flere eksemplarer igjen...
 
#79
Noen som har fullført Hard, eller mye på Extreme? Har kommet til rundt 25 sanger på Hard og klart rundt 6 på Extreme. Mange balleteknikker jeg fortsatt ikke forstår helt.
[/b]
Jeg har nok bare fullført på Easy og Medium, har klart noen få på Hard, men sliter med på komme meg videre fra nivå 2. Klarer ikke å venne meg til den oransje knappen og heller ikke å bruke hammer-ons og pull-offs. Spillet blir dritvanskelig etter hvert.

EDIT: Pyro, jeg tror MPX fortsatt har det inne.