Høsten 2007

Lodin

Der Waaaah
#61
Denne høsten ser ikke ut til å bli så tidenes alikevel, ihvertfall når det gjelder Wii. Godt man kan bruke tida på andre ting. :v:
 
#62
SIM city 5 :D jeg elsket sim city 4 men det var for vanskelig, håper sim city 5 er litt enklere :] på bildene jeg så av det var det ganske imponerende, koolt

men Ratchet and clank 5 :eek:!!! :D!
Å jeg elsker ratchet and clank serien
jeg ble så sjukt skuffet over Ratchet 4(deadlocked) som bare var grått og teit uten detaljer og ratchet spg ut som en robot, han hadde til og med ikke hale! og ikke hadde han clank på ryggen heller, det ble som et dårlig krigsspill med en teit robotfyr som character
Ratchet and clank handler om farger og detaljer spør du meg, og i Ratchet and clank 5 så er det tilbake i den gamle stilen, men utrolig grafikk og den orginale drakten :) eg er så Happy! :D
 

Kilik

Lokal moderator
#63
Ser ut til at høsten starter 24.august i Europa i år. BioShock og Blue Dragon er nå bekreftet ute den dagen. Ryktes også at X360 Elite slippes på samme dato.
 
#65
Hmm..Ser nok ut som noen av disse titlene vil bli julegaver iallefall, for her er det mange godbiter.
Super Paper mario, Blue Dragon, Grand Theft Auto og Phantom Hourglass for å nevne noe :p
Men endelig så kommer det godbiter til 360 (noe som jeg har savnet) og ikke minst til Wii..Endelig ;D
 

Kilik

Lokal moderator
#66
Nye europeiske datoer, offisielt fra Nintendo


Wii Dates:

* Big Brain Academy for Wii (Nintendo) 20th July 2007
* Trauma Center: Second Opinion (Nintendo / Atlus) 10th August 2007
* Super Paper Mario (Nintendo) 14th September 2007
* Metroid Prime 3 Corruption (Nintendo) 26 October 2007
* Forever Blue (tentative title) (Nintendo) [aka Endless Ocean] Q4 2007
* Super Mario Galaxy (Nintendo) Q4 2007
* Battalion Wars 2 (Nintendo) Q4 2007
* Resident Evil The Umbrella Chronicles (Capcom) Q4 2007
* Pokémon Battle Revolution (Nintendo) Q4 2007
* Wii Fitness (Nintendo) 2008
* Mario Kart Wii (tentative title) (Nintendo) 2008
* Super Smash Bros. Brawl (Nintendo) 2008 (3.desember i USA)

DS Dates:

* Elite Beat Agents (Nintendo) - 13th July 2007
* Pokémon Diamond and Pokémon Pearl (Nintendo) 27th July 2007
* Freshly Picked - Tingle’s Rosy Rupeeland (Nintendo) 14th September 2007
* The Legend of Zelda: Phantom Hourglass (Nintendo) 19 October 2007
* Donkey Kong Jungle Climber (Nintendo) October 2007
* Naruto DS (Nintendo) October 2007
* English Training 2 (tentative title) (Nintendo) October 2007
* Mario Party DS (Nintendo) Q4 2007
* Vision Training [aka Flash Focus: Vision Training in Minutes a Day] (tentative title) (Nintendo) Q4 2007
* Advance Wars 2 (Nintendo) Q4 2007

Er vel omtrent som ventet dette...

n-europe
 
#67
Hvor i granskauen er Fire Emblem 0_o

Ellers er det mange gode titler dette året, Forever Blue, Pokemon Battle Revolution, My Sims, Ubrella Chronicles, Super Mario Galaxy, Metroid Prime, Super Paper Mario, Battalion Wars. Selv om jeg sikker på at ett par blir utsatt så ser det veldig bra ut.

Kom som ingen overraskelse at Harvest Moon: Magic Melody er utsatt igjen XD
 

Kilik

Lokal moderator
#68
Fire Emblem kommer 5.nov i USA. Neppe hit før i 2008, hvis det kommer i det hele tatt.

Nintendo-fansen har ikke mye å klage på nei, selv her på kontinentet. Nytt Paper Mario, 3D Mario, Metroid Prime, Advance Wars, online Battalion Wars, online Pokémon og Zelda i løpet av høsten.
 
#71
Ønsker å legge til at COMPANY OF HEROES: OPPOSING FRONTS (PC) er annonsert Q4 2007. Har du ikke spilt forgjengeren så løp å kjøp! Et bedre ww2 RTS spill skal du se lenge etter.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#72
Er ikke det bare utvidelsespakken, rykter vil ha det til at du kan spille som tyskerne i SP kampanjen (krysser fingrene for 12th SS Hitlerjugend divisjonen)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#73
:eng101: "Frittstående tilleggspakke" er vel den offisielle termen. Med andre ord følger pakka på det første spillet, men du trenger ikke eie begge for å få spilt.

Og en liten fugl påstår at det er Panzer Elite man får slåss med fra tyskernes side.
 
#74
German Panzer Elite
The Panzer Elite draws its inspiration from the mish-mash of German units that opposed Operation Market Garden, including the 2nd SS Panzer Corps and Luftwaffe paratroopers. The single player campaign for this faction focuses on this battle.

The Panzer Elite is mainly focused on speed and vehicles. They cannot build static defenses; but instead they use halftracks to hold territory and increase resource income. Unlike other players halftracks, Panzergrenadiers (the standard Panzer Elite infantry) can fire heavy weapons, such as Panzerschrecks and FG42 assault rifles, from the inside of the vehicle.

As with the other Armies, Panzer Elite have three doctrines players can choose from during gameplay. These include Scorched Earth, which is based around making environmental defenses. Another is the Luftwaffe, with players being able to deploy Flakvierling cannons and Fallschirmjäger in skirmish battles. Finally, there is the Tank Hunters doctrine, which gives players access to the Jagdpanther and Tiger II.

Ser ut til at det skal lanseres i November. For en bombe! Det er uansett meget tøft gjort å lage en tysker campaign, med et rimelig klisje navn som Panzer Elite - det kan vel umulig bli et ramaskrik?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#75
Dealen er vel at de vil ha det balansert samtidig som det skal være i det minste litt knyttet opp til virkeligheten, så jeg er en glad laks. Uansett blir det nok kjøp av den der, gitt. ^_^
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#76
Panzer Elite! General der Fallschirmtruppe Ramcke vrir seg i graven :grr:
 

Kilik

Lokal moderator
#77
En liten oppdatert liste med de viktiste releasene de neste ukene. Mario Galaxy og en del PS3-spill har fått bekreftet dato. På tross av mange utsettelser er det fortsatt en del spill å se fram til:

24.august:
BioShock PC, X360
Blue Dragon X360

7.september:
Stranglehold X360, PS3, PC

14.september:
Heavenly Sword PS3
Super Paper Mario Wii

21.september:
MySims Wii, DS
World In Conflict PC, X360

26.september:
Halo 3 X360

28.september:
Enemy Territory: Quake Wars PC

September:
Project Gotham Racing 4 X360
WipeOut Pulse PSP

9.oktober:
Half-Life 2: Episode Two PC, PS3, X360
Portal PC, PS3, X360
Team Fortress 2 PC, PS3, X360

19.oktober:
Zelda: Phantom Hourglass DS

26.oktober:
Lair PS3
Metroid Prime 3 Wii
Silent Hill Origins PSP

30.oktober:
Virtua Fighter 5 X360

Oktober:
Gran Turismo 5 Prologue PS3
Pro Evolution Soccer 2008 PC, PS2, PS3, PSP, X360, DS
Singstar PS3
Tony Hawk's Proving Ground X360, PS3, Wii, PS2, DS

2.november:
Clive Barker's Jericho PC, X360, PS3

6.november:
Rock Band X360, PS3 (USA)

7.november:
Ratchet & Clank Future PS3
Need for Speed ProStreet Alle

9.november:
Assassin's Creed X360, PS3, PC
Call of Duty 4: Modern Warfare X360, PS3, PC
Forever Blue Wii
Guitar Hero III PS2, PS3, X360, Wii

16.november:
Brothers in Arms: Hell's Highway PC, PS3, X360
Crysis PC
Super Mario Galaxy Wii

23.november:
Haze PS3
Nights: Journey of Dreams Wii

30.november:
Resident Evil: Umbrella Chronicles Wii

November:
Mass Effect X360
Unreal Tournament III PS3, PC

3.desember:
Super Smash Bros. Brawl Wii (USA)

4.kvartal:
Advance Wars 2 DS
Burnout Paradise X360, PS3
Contra 4 DS
God of War: Chains of Olympus PSP
Kane & Lynch: Dead Men X360, PS3, PC
Mercenaries 2 PS3, X360, PC
No More Heroes Wii
Uncharted: Drake's Fortune PS3
 
#80
SITAT(Trench_Rat @ 14.07.07, 15.28) 73698
Panzer Elite! General der Fallschirmtruppe Ramcke vrir seg i graven :grr:

[/b]

Er det bare meg som føler det eller er nazister og tyskere i uniform ofte fremsprettende på dette forumet?