Battalion Wars 2 og Advance Wars DS 2 utsatt til 2008. Zack & Wiki (Treasure Island Wii) og Pokémon Battle Revolution den 7.desember. Wii Chess (WiiWare-spill?) lanseres "Winter". Fire Emblem ikke på lista, så det ser mørkt ut for noen europeisk release.
I gammel Nintendo-ånd kommer alt på en gang i etterkant av spilltørke. Etter Metroid Prime 3 på fredag lanseres følgende til Wii de neste fem ukene:
SITAT
09/11/2007:
Endless Ocean [tidl. Forever Blue]
LEGO Star Wars: The Complete Saga
16/11/2007:
Super Mario Galaxy
Rayman Raving Rabbids 2
23/11/2007:
Guitar Hero III: Legends Of Rock (with Wireless Guitar Controller)
Mario & Sonic At The Olympic Games
Dewy’s Adventure
30/11/2007:
Medal of Honor Heroes 2
Resident Evil: The Umbrella Chronicles
Need For Speed Pro Street
07/12/2007:
Pokémon Battle Revolution
Wii Zapper + Link's Crossbow Training
Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure
Brothers in Arms: Road to Hill 30[/b]
Whoah, Zack & Wiki kommer i år? Staselig, det er et spill jeg er skikkelig spent på. Da spørs det om ikke Wii-samlinga mi får en real boost før året er omme, og det er godsaker.
Syns faktisk Endless Ocean ser litt kult ut, jeg... Digger havet og det å dykke, så et avslappende spill hvor man gjør det må jo være kos. Det at det har fri-roamende wifi multiplayer gjør heller ikke noe.
Zapper + Link's Crossbow Training vil koste bare £20 i England, som er halv pris i forhold til et vanlige spill, så forhåpentligvis rundt 250 kroner her til lands.
RE: UC har fått litt blandede previews, så ville tatt en titt på noen anmeldelser først.
Det er nok et godt stykke unna. Har jo knapt blitt annonsert. Tipper tidligst høsten 2008. Smash Bros. Brawl, Wii Fit og Mario Kart vil pushes først neste år.
Syns faktisk Endless Ocean ser litt kult ut, jeg... Digger havet og det å dykke, så et avslappende spill hvor man gjør det må jo være kos. Det at det har fri-roamende wifi multiplayer gjør heller ikke noe.
[/b]
Støtter denne fult ut.... Skal ha endless occean selv.....
synes forøvrig at det er vittig at Mario og Sonic Olympics kommer ut i år.... Ser for meg mange morsomme kvelder med det faktisk....