Half Life 2 Benchmark

#1
"Our Counter-Strike: Source benchmarks from Tuesday used real-world gameplay, and we saw that Counter-Strike: Source ran very well on both NVIDIA and ATI's hardware. After further research, we found out that Counter-Strike: Source does not use many of the effects or shaders the Source Engine offers, the effects and shaders we'll be seeing with Half-Life 2.

The Half-Life 2 stress test is really just a quick timedemo that runs through an E3 demo we saw in 2003. In the demo are many of the Source Engine's special effects, including bump-mapping, sub-divided surfaces and light blooming. I've also received a lot of email regarding NVIDIA's leaked 65.62 Forceware drivers, so I will be including benchmarks with those as well."

Resten av artikelen + tester på dagens nyeste kort:VR-Zone

De viser kort fra ATI og Nvidia, fra X800XT Platinum Edition til Radeon 9600XT.
 
#2
Det virker som Counter-Strike: Source blir en del mindre krevende enn Half-life 2. Du flyr jo tross alt rundt i steder som de_dust osv, krever mye mindre med så små brett.. Så bruker jo visst heller ikke CS:S alle de avanserte source-funksjonene.
 
#4
har cs:s det er dritt fett forhold til det avnerlige cs :tommelned: men jeg blir helt :blunk: av grafikken og sånne ting ta cs:s...men pcn er klikket så jeg får ikke spillt :mad: men skal fix den etter vert..!!

noen som blir med og lagge cs:s plan..eller cs 1.6??
 
#5
jeg vil skaffe meg cs:s :(
 
#6
Har spilt en del av beta versjonen, og må ærlig talt si at CSS falt langt mer i smak enn CS. Det er noe med helheten av spillen.
 
#8
sitter med et sapphire radeon 9600 xt. tror jeg akuratt overlever...

jeg som akuratt har skaffet meg zalman fanless kjøler og alt <.<

vell vell, w/e
 
#10


O glede.
Eller, jeg kommer jo ikke til å kjøpe det uansett, men moro å vite at jeg må ut med noen tusen til, for å holde meg oppdatert på datafronten. Eller var det det jeg ikke gadd? Har jeg jobb kanskje? Naaeih. :svette:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#11
Hvorfor er "recommended PC"-kravene forskjellig hos dere?
 
#13
jeg skulle laste den ned, men fikk ikke gjort det siden jeg ikke har IE 6.0! trenger litt hjelp da

ordna det nå..





tror jeg trenger ny pc, og takke faen for at jeg får ny i uke 52
 
#15
Jeg tipper: Bærbar? :svette:

Men jeg tok den testen tidligere idag, jeg liger faktisk ikke så langt fra recommended, så jeg holder ut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17

Celebrate good times, come on!
 

Novastrum

Feminist-elitist
#19
Opprinnelig skrevet av Shadar@07.11.2004, 21.11
Sjekk ut vår beste venn, Windows XP Game Advisor! Det har oppføring for Half-Life 2, og lo and behold: jeg er et godt stykke over recommended system requirements.


Se så kul jeg er!!
131684​


EN FEKKINGS UKE OG ÉN DAG IGJEN!!!!!!!