Half Life 2 Benchmark

#23
Opprinnelig skrevet av Novastrum@08.11.2004, 17.49
EN FEKKINGS UKE OG ÉN DAG IGJEN!!!!!!!
132094​
Jeje grandmåther, we know it as well.
Har du begynnt en countdown enda?
Personlig så kjører jeg Karens Countdown Timer II.
Heh, 7 dager og 11 timer igjen (minus 6 timer siden jeg har sett alarmen til å gå klokka 6 om morran)
 
#25
Merkelig den testen der, hadde 9800pro frem til i går, hadde tilsvarende resultat som Shadar fikk, det gikk til helvete og jeg løp ut og kjøpte meg et 6800GT 256mb, nå har jeg litt dårligere resultat på den skalaen, men på testen som følger med CSS får jeg mye bedre resultat. Tror ikke den der er heeelt til å stole på
 
#26
Jeg er overrasket, min PC takler HL tydeligvis helt ok. Selv om jeg ikke har et snev av overklokking elns. (Blir mer nå som viften er i orden)

Blir nytt skjermkort på meg om ikke så alt for lenge, tipper jeg overlever da.

 
#28


Jippi. Hadde jeg bare hatt penger tidligere. :ehm...:
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#29
Game advisor vil ikke sjekke pc`en min. Men ut ifra de andre resultatene jeg har sett her så bør jeg eie det spillet hardt og brutalt. Gleder meg stort til tirsdag.

Specs:

AMD Athlon 64 FX-53 2,4ghz
2gb PC3200 Ram
Powercolor Radeon X800 XT 256mb skjermkort
 
#30
"Unfortunately we were unable to identify some hardware components of your system, and therefore it is not possible to provide accurate performance analysis."


Bah!
 
#32
Opprinnelig skrevet av Lurtz@13.11.2004, 22.55
Game advisor vil ikke sjekke pc`en min. Men ut ifra de andre resultatene jeg har sett her så bør jeg eie det spillet hardt og brutalt. Gleder meg stort til tirsdag.

Specs:

AMD Athlon 64 FX-53 2,4ghz
2gb PC3200 Ram
Powercolor Radeon X800 XT 256mb skjermkort
135050​
Eid
 
#33
Jeg var i Aalborg i Danmark igår. Om kvelden gikk jeg forbi en EB-Games butikk, og der hadde de flere kopier av Half-Life 2 i en hylle. Nokså tidlig ute spør du meg.
 
#34
Valve har gjort som Vivendi ønsket. Spillet kan ikke spilles før det er registrert på steam. Og det kan ikke gjøres før release 16.
 
#36
Opprinnelig skrevet av znaak@14.11.2004, 12.57
Jeg var i Aalborg i Danmark igår. Om kvelden gikk jeg forbi en EB-Games butikk, og der hadde de flere kopier av Half-Life 2 i en hylle. Nokså tidlig ute spør du meg.
135210​
Sikker på at det ikke bare var tomme cover med en lapp som sa noe som "kommer snart". De hadde ihvertfall masse av dem når jeg var i Danmark i sommer..
 
#37
Det kan godt være. Jeg skal ikke si noe sikkert.
 
#38
hmm...sant det der. en vennn av meg tokk den nettopp og hans maskin er en del dårligere enn min. han har et 4600 ti kort og traff rett på recommended PC, mens jeg traff 2-3 hakk under...
 

Novastrum

Feminist-elitist
#39
Jeg tok nettopp en video stress benchmark som er innebygget i CS-Source, som også gjelder for Half-Life 2.
Med 1024x768 4X Anti Aliasing, 4X Anisotropisk Filtrering og alle effekter på High fikk jeg gjennomsnittlig 71.9 FPS.
Uten AA og AF fikk jeg rundt 100 FPS.

Det ser nydelig ut i 1024x768, men jeg skal prøve meg på 1280x1024.
Anti aliasing er et must i dette spillet. Ofrer gjerne litt oppløsning på det.
 
#40
Yey, skryteemne!




Takk for lånet av bildet, Shadar. Siden vi hadde helt likt på scoren og nesten lik PC (eneste forskjell er at jeg har 120 GB ledig) orket jeg ikke å stresse med bilde selv. :flau: