Half-Life 2: Episode One

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hells yes.

Tenkte å opprette tråd like greit først som sist. Jeg gleder meg, iallfall. :)

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hmm, har stått å pre-loadet siden i går ettermiddag, men fortsatt bare på 83% Jaja, jeg har det ikke travelt.

sheriffen

humre humre
Forbanna steam nekter å godkjenne kredittkortene mine, ser ut som jeg må kjøpe dette på gammelmåten ja :(

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Husk å ikke rot med den der CCV eller hva faen sikkerhetskoden. De tre siste siffrene som står i signaturfeltet på baksiden av kortet.

sheriffen

humre humre
Jeg har trykt de inn ca. inn million ganger på andre sider så jeg kan garantere deg at den ikke er feil.

Men jeg tipper det er fordi jeg har Ø og Å i navnet og adressen min, og siden det ikke går an å skrive inn de så blir det noe fuck. Raaartchj vil spille nå!

Skriv «oe» istedet for «ø» og «aa» istedet for «å». Pleier å funke for herr Fløgstad (altså, meg). Det gjorde ihvertfall det da jeg kjøpte Rag Doll Kung Fu.

sheriffen

humre humre
Nei funker ikke det heller, men nå gidder jeg ikke styre mer med dette. Stikker heller og kjøper det imorra på Spaceworld eller noe.

SITAT(sheriffen @ 01.06.2006, 20.05) 7319
Nei funker ikke det heller, men nå gidder jeg ikke styre mer med dette. Stikker heller og kjøper det imorra på Spaceworld eller noe.
[/b]
Kjøp det med noen andre sitt kredittkort da vel. Så betaler du de bare cash eller via nettbank til personen etterpå. Problem solved

Terje

mostly harmless
SITAT(Agahnim @ 01.06.2006, 21.59) 7315
Skriv «oe» istedet for «ø» og «aa» istedet for «å». Pleier å funke for herr Fløgstad (altså, meg). Det gjorde ihvertfall det da jeg kjøpte Rag Doll Kung Fu.
[/b]
Det funket for meg også da jeg forhåndsbestilte Episode 1 for et par uker siden. Høiback ble Hoeiback. Gikk helt fint.

Men ellers er det dårlig av Steam å ikke godta bokstavene våre. Omtrent alle andre utenlandske sjapper gjør det. Steam er forøvrig et søpleprogram i det store og hele. En god ide, men fungerer sjelden som den skal. Alt går treigt som pokkern jo.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Pussig at jeg aldri har hatt noe slit med Steam, egentlig.
Har spilt i... alt for lenge nå (eksamen i morra >_<), jeg må si dette er konge helt fra start av. :D
Deilig at det fortsetter direkte fra HL2 uten noe pjatt for de som ikke har spilt det før. Dessuten er det hakket vanskeligere også, med flere dødsfeller. Forbedret grafikk og animasjonssystem hjelper også på.

Anbefales til alle, men spill gjennom Half-Life 2 først. ;)

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Holder på å runde Half-Life 2 nå for femte gang, men denne gangen har jeg Lost Coast med i miksen. Når det er gjort, stikker jeg ned til Elkjip og plukker det opp imorgen(har lyst til å kjøpe det over Steam, men jeg synes det er litt mer stas med cover og disk med print på :flau:). Gleder meg noe jævlig, for å si det mildt, i og med at HL2 er ca. det beste spillet evahr, lizm.

Da er jeg også ferdig med episode 1. Det tok eg drøye 4 timer, men det var vært det. Valve har tydeligvis skjønt å bruke fysikk motoren sin til oppgaveløsing. Det er var ikke få ganger jeg nesten holdt på å avslutte spillet pågrunn av en litt vrien oppgave som krevde fysikk motoren.

Jeg kjøpte det via steam. Eneste Valve spillet jeg har direkte i hylla er retail versjonen av Half-Lie 2, den det står 18 + på :elsk:

Så? Noen som vet når neste del kommer?

Nei må ha cover og disk. Stikker vel ned å kjøper det snarest. Godt å høre at spillet starter rett fra slutten. Jeg må innrømme at slutten på HL2 kom litt brått på meg, så en fortsettelse er velkommen. :D

Erketor

SITAT(Sulky @ 02.06.2006, 00.38) 7376
Jeg kjøpte det via steam. Eneste Valve spillet jeg har direkte i hylla er retail versjonen av Half-Lie 2, den står 18 + på :elsk:
[/b]
B-b-b-b-bad to the bone. :ninja:

Opprinnelig skrevet av Steam Support
Hello,

There is a configuration issue in our system which is affecting purchases on your account - I must manually approve purchases on your account until our technical administrators have the opportunity to reconfigure the settings.

I have unlocked your account for your next purchase.

Note: I am sorry to report that the pre-order discount would not apply to your order, should you complete it at this time - unfortunately we do not have the capability to extend the pre-order discount.

Thank you for your patience in this matter - please let us know if you encounter any further difficulties.
Hm, får prøve igjen idag da.

Erketor

Protip: jeg ringte Elkjøp imorges, og de har det inne. Hvis du vil ha med disk og cover, så er det bare å stikke dit. ;)

Erketor

Har ikke vært der enda, men jeg regner med de tar 199 blanke, slik som med Sin. De tok jo tross alt bare 299 for hele jævla HL2 på launchdagen, så...