Half Life 2 Gold!

#1
Ja, da har Gabe gått ut med at Half Life 2 går gull på Mandag 30. August 2004.
Sjå her
Nåh, hva sier folket? Kom dette som en bombe til dere?
Og jeg vil helst droppe slike kommentarer som "Valve nådde aldri 30 september, de når aldri dette, Valve er teite, hahaha"
Jeg bare sier det.

Men uansett så kom det som en bombe mot meg, klokka er 7:30, jeg er trøtt og våkner, surfer litt rundt på Nettet, og plutselig ende jeg opp på HalfLife2.net, og der stod nyheten.
Men det bryr dere lite.

Uansette, hva syns dere?
 
#3

Official Halflife2.net "Gone Gold" Annoucement

Some hours ago a thread was posted at HL2Fallout.com that claimed Half-Life 2 will be going gold on monday. HL2Fallout.com has decided to accept this as truth without clear confirmation from Valve.

Due to concerns we at HalfLife2.net have over HL2Fallout.com not being able to pinpoint the IP of the originating post at this time, and because of Valve's past issues concerning security, we have decided to adopt a more conservitive stance, since we do not want to futher harm done to Valve's reputation if this claim is false.

HalfLife2.net will not treat this as the absolute truth until we can get confirmation directly from Valve. Pending that, it will be treated as mere speculation.

Thank You
Halflife2.net Staff


Tror jeg tar det med en klype salt
 
#5
Jaja, vi får bare vente og se om Gabe sender ut replies snart, det er mange sider som har sent Emailer til Valve for å spørre Gabe om dette er sant, men ingenting er bevisst enda.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#6
Siden det står på Half-Life2.net, regner jeg med at det er rimelig god fisk. Yay! Jeg skrev på tirsdag at jeg trodde det var 15 dager igjen til det kom ut. Dvs. at det er 11 dager til det kommer ut. Ifølge mine kalkulasjoner og synske evner. Jeg har garantert rett.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#8
Såvidt jeg kan se er det bare en mistenksom IP-adresse, og ikke mye mer som tyder på det. Jaja, man får se når de kommer offisielt ut. De kommer nok med en statement snart uansett, siden de sansynligvis må avkrefte ryktet hvis det viser seg å være bløff.

Arggh... håper jeg klarer å holde meg til det kommer hit til lands..
 

Novastrum

Feminist-elitist
#9
Jeje... Det var fake.
Info her (igjen)

Kjipt nok. :(
Men det er nok ikke lenge til utgivelsen uansett.
 

Lodin

Der Waaaah
#10
Det har ikke gått gull enda men likefult har de begynt å seede filer over Steam?
Lurer på hva folka hos Valve røyker.
 
#13
Leste om dette idag, og det var visst noen som hadde hacka.. Så man må nok vente litt lengere ja...
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#16
"gaben"
Jeg trodde slike passord var en eliminert rase. Jaja, som straff må han ligge unna kjeks og kaker helt frem til spillet går gull.
 
D

Deleted member 365

Gjest
#17
Ja jeg leste om dette for litt over en uke siden tror jeg.
Det er faktisk helt utrolig hvordan valve klarer det.
faen ta dem.
Det blir sikkert ekstra utsatt nå. Tenk om de har hacket serialene?
DA blir jeg redd!!! IIIIIK
 

Lodin

Der Waaaah
#18
Opprinnelig skrevet av kakarlsen@30.08.2004, 14.44
"gaben"
Jeg trodde slike passord var en eliminert rase. Jaja, som straff må han ligge unna kjeks og kaker helt frem til spillet går gull.
95375​
Bwa haa haa! Det var jo det passordet som noen brukte til å hacke E-post kontoen hans for noe år siden!
Jeg får ikke puste.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#19
Jeg tror det er den gangen det skjedde. Og ikke engang til. Det var en som hacket seg inn på kontoen, ikke gjettet seg inn. Er vel bare en generell misforståelse. :pirat:
 
#20
:sikle: Da jeg startet å lese dette innleget ble jeg gla, men etter hvert ble det verre og verre og tro på det som sto hos valve.

**** dette var mega kjipt, får spille doom3 i mens da.
Hvis noen hører når hl2 kommer ut må man logge seg på spillegal.no snarest og legge inn et nytt emne.

Er det noen som hvet system kravenne til HalfLife2. :tommelopp:


:sikle: