Hallostreem i Justins Mansion - 21. - 23. oktober

Hvilken helg?


  • Totalt antall stemmer
    19

Lodin

Der Waaaah
#61
Har vi fått spredd ordet orntlig denne gangen? En mention på steder som Gamer og Pressfire gjør jævlig mye mer enn noen sure twatts.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#62
Kan snakke mer om det til helgen, men har gjort det jeg kan! Dessverre finnes det barrierer som må svindles rundt og selv jeg har mine begrensninger, men som nevnt blir det artikkel på spill.no.

Edit: Og jo poenget med de sure twattsa er å forhåpentligvis bli retwittet eller lignende av en av de gaminggutta som har type dritmange følgere som er vanlige gamere og ikke bare andre spilljournalister/spillfolk.
Men tar gjerne i mot fler tips!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#64
I dag kjøpte jeg litt halloween-pynt. Og "kostyme". Heh. Oppdaterte førstepost men siden den ble så tøff (takk til den Fetthest yeeeeah boooii!):

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#67
Kanskje vi skal spille alle spill som har fått Halloween-update i det siste? Der har man både FrontierVille, The Sims Social, Tetris Battle og sikkert det meste annet på Facebook.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#69
Hør på riffen. Han har peil.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#70
Han sa vel at det nachspielet ble å eie også?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#73
Skal så jævlig tweete i lunsjen, tell all your friends!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#75
Jeg sjekka mailen som ble sendt nå, han har faktisk fjernet "tredje" mellom hver og måned, for resten av sitatet er sånn sirkus slik det står i eposten. Og hvor fikk han San Andreas fra?
 
#77
Kanskje til og med "livet"? Herlig, folkens! Skal kikke jevnlig innom, har faktisk fri denne helga men var i Oslo forrige veke så det får bli med kikkehullet denne gangen.
 

Lodin

Der Waaaah
#78
Haha! jeg har spilt litt av amnesia og det var ikke så skummelt, jeg ble bare litt sjokka når ting skjedde men jeg fikk ikke prøve særlig langt, jeg DIGGER skrekkspil amnesia er på 1 plass med meg ^^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#79
En ting jeg liker, er at Amnesia tydeligvis er ganske godt kjent blant gamerkidsa på ungdomsskolen, ble spurt om jeg hadde spilt det både i går og i dag. Så spørs det vel hvor mange som har betalt for det.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#80
Vel, da toger jeg innover litt senere, så får vi se da... så får vi se om jeg faktisk finner fram uten å rote denne gangen. Ønsk meg lykke til!