Hallostreem i Justins Mansion - 21. - 23. oktober

Hvilken helg?


  • Totalt antall stemmer
    19

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#22
Jamen så si det før da! Vi vil uansett ha to til før nyttår inkludert denne, og liker å fordele de så jevnt som mulig utover men fortell meg hvorfor og det tas selvfølgelig med i vurderingen.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#23
Jeg kan jo meddele at Julian ikke kan helgen etter, for mamma og pappa skal på tidlig julebord pga julerush på jobben til pappa. Da skal kampanjer til neste år være klare og ting duger ikke helt.

Helgen etter vil da si novemberhelgen
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#24
Novemberhelgen blir for sent, Halloween er over og det vil bli for kort tid igjen for å ta julestream.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#27
Da har jeg hørt med folk her på huset og jeg dør om jeg ikke er med på flytting den helgen, så da kan jeg glede alle med at det blir no spillstreamings 21. - 23. oktober.

Håper noen gleder seg!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#33
Oppdatert topic om noen overså posten om når streamen blir!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#34
Oh man ser man det bare noen uker igjen! Husker dere forresten jeg gjorde en sak ut av at streamen ble 21-23, oktober fordi jeg er opptatt med jobben helgen etter? Vel etter at jeg la opp løpet etter det har selvfølgelig jobben bestemt vi skal flytte en annen helg en opprinnelig planlagt, og gjett hvilken? Jo 21-23. oktober! Men jeg flipper de fingern siden vi har bestemt den helgen så alt går som planlagt!

Nå er det altfor lenge siden sist selv om det ikke er så lenge siden, håper fortsatt folk er gira på å se oss pisse i buksa på sofacam.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#36
Noen må spille Amnesia, siden det visstnok er så kjipt tenkte vi Lodin kan ta seg av det men stiller meg også til disposisjon så lenge jeg slipper å spille alene i et mørkt rom.

Er egentlig ikke nervøs for det, så lenge folk ser på skal vi lage underholdning!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#37
At Lodin spiller Amnesia blir helgas høydepunkt!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#38
Hey, jeg kan også spille Amnesia. Det er ikke SÅ gæli, spesielt ikke når man ikke sitter mutters aleine.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#39
Ved da har det sikkert blitt så kaldt at jeg kan gå med frakk, så da stiller jeg i kjole i anledning nesten-halloween.
 

Lodin

Der Waaaah
#40

Med tanke på PC-spilling, skal jeg ta med denne her? Brukern ikke lenger så jeg kan sikkert og donere den til framtidige streamer.