Halo 2 (Xbox)

...og ender opp med å kjøpe et kjøleskap isteden(tror elkjøp). Latterlig .

D

Deleted member 91

Gjest
Haha, snakket med TBCgames, de sa at de ikke fikk det inn før den sekstende (tirsdag). :/ Kanskje de snakket om Special Edition? Eller kanskje de trodde jeg skulle bestille det der, så jeg måtte vente til shipment nummer to. Jaja, de hadde uansett planer om å ta inn headsetet - noe som betyr at jeg får klare meg med teipet standard-headset til ... neste uke-aktig.

Fikk mail av Gamesmix, og de sa at "Vi sendte ut spillet i går." Så de som bestillte Før 9.November fra gamesmix er garantert Halo 2 på torsdag.

Ahh.. nå er det under ett døgn igjen og jeg varmer opp
med Halo. Begynner å bli en stund siden jeg spilte det, er nødt til
å bli vant til kontrolleren.

Imorgen stikker jeg og en kamerat ned til den lokale Spaceworld
butikken og henter vår "Limited Editon" utgave av spillet.

Opprinnelig skrevet av Paynie@10.11.2004, 18.49
Jeg har Halo 2, det hakke du med mindre du har lasta ned. Spillet eier og er sykt bra. Nuff said.
133529​
Jo. Jeg fikk tak i Halo2 på Expert på Hillevåg. Han rakkeren bak disken sa han ikke ville selge det, men jeg sa jeg ikke gadd å komme tilbake her i morgen så solgte det han til meg. :)

Halky

Veteran bruker ;)
Opprinnelig skrevet av Baronen@10.11.2004, 17.20
Haha, snakket med TBCgames, de sa at de ikke fikk det inn før den sekstende (tirsdag). :/ Kanskje de snakket om Special Edition? Eller kanskje de trodde jeg skulle bestille det der, så jeg måtte vente til shipment nummer to. Jaja, de hadde uansett planer om å ta inn headsetet - noe som betyr at jeg får klare meg med teipet standard-headset til ... neste uke-aktig.
133462​
Eyy, harru skjekket med Spaceworld butikken, anngående det headsettet ditt, til X-BOXen? Kankje de har det, eller så tror jeg Elkjøp selger det. Uansett så er TBC games en dritt butikk, siden de selger alt så dyrt :p

Der jeg bor selger Spaceworld det Halo 2 Headsettet

Opprinnelig skrevet av Epzilon+10.11.2004, 20.01-->
<!--QuoteBegin-Paynie
@10.11.2004, 18.49
Jeg har Halo 2, det hakke du med mindre du har lasta ned. Spillet eier og er sykt bra. Nuff said.
133529​
Jo. Jeg fikk tak i Halo2 på Expert på Hillevåg. Han rakkeren bak disken sa han ikke ville selge det, men jeg sa jeg ikke gadd å komme tilbake her i morgen så solgte det han til meg. :)
133536​
[/b]
Så, det er ikke offisiellt lagt ut for salg, sier du? Men du.. godsnakte med fyren? Way to go!

Jeg har hørt rykter om at det kommer et tilbud på Halo 2 og ett års abb på Live for 700. Er det noen som kan bekrefte dette og vet hvor det skal selges i så fall? Trenger raskt svar, hvis ikke stikker jeg ned til Spiderman Oslo ved midnatt. I tillegg til limited edition får man visst en Halo 2 t-skjorte.

Ja, det stemmer. Jeg vet ikke hvor det selges, det kommer an på hvilke kjeder som tar inn pakken, men jeg tviler på at du finner pakken i morgen. Slike tilbudspakker pleier som regel ikke å tas inn på lanseringsdagen. Dessverre.

Jo, headset følger med.

Du kan lese mer om det her, uten at jeg skal drive for mye reklame. :flau:

EDIT:
Linket feil. :flau: x2

Noen andre som skal ned til spiderman når de åpner dørene ved midnatt?

Jeg skal hvertfall ned dit.

:trollmann:

Novastrum

Feminist-elitist
Er det SÅ kjedelig singleplayer at man heller har lyst til å spille multiplayer før man er ferdig med Campaign? Uff da... tsk tsk tsk.

Half Life 2, der har du sakene.

:)P)