Halo 2 (Xbox)

Opprinnelig skrevet av Gamer.no
- Eksklusivt for Windows Vista, vil Halo 2 tilby spillere både enspiller-kampanjen og flerspiller-opplevelsen fra originalspillet, i tillegg til de brettene som er sluppet gjennom tilleggspakken Halo 2 Multiplayer Map Pack. Spillere vil også kunne lage og skreddersy sine egne flerspillerbrett, fortelles det i dagens pressemelding.
Gamer.no's artikkel

Hva menes med dette? Blir det en mapeditor som i Far Cry: Instincts, eller avanserte greier som i Far Cry? :blunk:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Halo CE måtte man ha 3DSMax for å mekke til, iallfall.

Dessuten: YESSSSSS. ENDELIG, FOR FAEN. :D
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe, ska bli digg dette ja, husker jeg spilte Halo 1 en del online her, med noen folk her, var artig ;) Må få til deg igjen, når Halo 2 kommer også :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
You betcha. :D
Så var det bare å håpe på at Vista ikke koster like mye som en ny PC, da.
 
Er kanskje bare jeg som bryr meg om dette, men endelig kommer Volume 2 av Halo 2 soundtracket:

Opprinnelig skrevet av Gamespot
It looks like gamers are in for a long wait before Halo 3, but Sumthing Else Music Works hopes to make the wait a little easier with the forthcoming release of Volume 2 of its original soundtrack for Halo 2. Scheduled to release in the US on April 25, Volume 2 features more than 70 minutes of music from Bungie Studios audio director Martin O’Donnell and Michael Salvatori. The album also features the work of guitar virtuoso Steve Vai, and will retail for $15.98. Sumthing Else has published a number of gaming soundtracks since 2000, including Age of Empires III, MediEvil Resurrection, and Kameo: Elements of Power.
Kilde
 
D

Deleted member 91

Gjest
Nei, du er ikke alene. Denne delen består for det meste av Martin O'Donnells greier og ikke all den ræva emorocken, ikke sant?