Halo 2 (Xbox)

Endre

Ødela forumet
#1
Ser ikke ut som vi har et offisielt Halo 2-emne, så jeg starter dette med en del (ferske?) multiplayer-bilder:






Og coverbildet:



Noen andre enn meg som ser frem til Halo 2? Personlig ser jeg helt klart mest frem til multiplayer-delen via Xbox Live, med headset og hele pakka. Muligheten til å kun prate med de folka som er i nærheten av deg i spillet virker også spennende. Jo, og det sverdet. Og at man kan ha to våpen av gangen nå. Og at kjøretøyene kan ødelegges. Og klanstøtten, med egne ikoner/logoer (sjekk ut smilefjeset på drakta i nederste bilde). ^_^

Det hadde også vært greit å vite hvem som har planer om å spille dette Live, så vi kanskje kan ordne en klan etter hvert. Så... skriv her hvis dere har planer om det.

Skal spille Halo 2 på Xbox Live:
ILiuz
Baronen
Morbo
Rocky
CockMcBalls
Epzilon
Don_Corleone
Chaz
Laffen
Paul Phoenix
Jani
eXploSer
Buku
Aquila
Fleksnes
Lodin
Alucard
Grizzkhit
United
And1Playa
Spectre

Og til slutt, en skrivebordsbakgrunn for de som måtte være interessert (jeg synes den var litt tøff):
800*600
1024*768
1600*1200
3200*1200 (til dobbelskjerm-oppsett? :p)
 
#2
Det skal bli spennans å se åssn det kommer til å bli! Var veldig gira på Halo2 tidligere men det er lissom så mye andre spill både til Xbox og Pc som ser så mye bedre ut for tiden.

Men det bettyr ikke at jeg ikke gleder meg til Halo2 og at det ikke skal stå i hylla mi :p
 

Endre

Ødela forumet
#3
Spill som ser bedre ut enn Halo 2 til Xbox? Du må gjerne fylle meg inn her, kanskje jeg har falt av lasset. :svette:
Håper ikke vi bare snakker grafikk her.
 
#4
Jeg skal ha det på realese dagen. Gleder meg stort. Dette spillet var ikke bare grunnen til at jeg skaffet meg Live!, men en av de største grunnene til at jeg kjøpte en Xbox i det heletatt.
 
#5
Da er det risset inn i stein: Den 9. november går jeg til innkjøp (med mindre spillet får katastrofale karakterer) av et stk Halo 2 og en pakke med Xbox Live!.
Fett med klanlogoer, lagd noen sg-klanlogo enda Iliuz?
 

Endre

Ødela forumet
#6
Nei, heh, men har den invaderen. Skal du forresten ha US-versjonen? Hvis ikke skal du kjøpe det den 11. :smarting:
 
#8
Jeg har ikke kjøpt Live for ingenting. Jeg håper for din skyld, CockMcBalls at Halo 2 blir kickass online siden det var du som overbeviste meg om å kjøpe Live.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#9
Jau jeg ska nok ha HALO 2 ja :D Og jeg ska sikkert spille det live ogås! Siden jeg ikke har kjøpt meg live for ingen ting!
 
#10
Jeg skal garantert ha Halo 2 ingen tvil. Om det blir US versjonen eller den vanlig har jeg ikke bestemt meg for enda.

Fet bakgrunnsbilde :p
 
D

Doctor Downs

Gjest
#11
Opprinnelig skrevet av ILiuz@18.08.2004, 10.41
Spill som ser bedre ut enn Halo 2 til Xbox? Du må gjerne fylle meg inn her, kanskje jeg har falt av lasset. :svette:
Håper ikke vi bare snakker grafikk her.
89324​
Vi vet ikke hvordan Half-Life 2 blir, men slik jeg forstod skulle det visst være godt egnet for konsoll.

Gleder meg uansett som en unge til begge!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Jeg skal ikke ha Halo 2 til Xbox i det hele tatt. Venter til PC-utgaven kommer.
 
#14
Opprinnelig skrevet av Yetipants@18.08.2004, 12.46
Jeg skal ikke ha Halo 2 til Xbox i det hele tatt. Venter til PC-utgaven kommer.
89355​

Det er ikke 100% sikkert at den kommer ut enda da. Kanskje Halo 2 går rett i dass....lite sannsynlig, men man vet jo aldri :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Jeg tror nok at Microsoft ikke plutselig bestemmer seg for å tjene MINDRE penger enn de kan, så Halo 2 kommer nok til PC også, skal du se. ;)
 
C

Chaz

Gjest
#16
Kjøper meg det så fort det kommer. Skal samtidig kjøpe Live, som jeg kanskje burde ha gjort før. Gleder meg spesielt til multiplayeren på Live, og det virker som jeg har klart å rote meg inn i en klan allerede.
Så ja, jeg gleder meg til Halo 2
 
#17
Jeg kjøper Halo 2 med en gang det kommer ut, og Live har jeg allerede så jeg kommer nok til å måtte ta meg fri fra skolen noen dager for å spille det. :D
 
D

Deleted member 91

Gjest
#18
Jaaa, for faen, jaaa. Halo 2 er hovedgrunnen til at jeg kjøpte Live, og jeg kan nesten ikke vente til spillet kommer. Bare sign meg opp på listen, ILiuz, jeg er med. :)

Ja, jeg leter etter en fet wallpaper til PC-en min, noen som vet om noen tøffe, Halo 2-relaterte?
 
#19
Ja, selvfølgelig skal jeg ha Halo 2. Skal også spille det over XBox Live, og ja, gleder meg veldig. Håper bare det blir flere gode multiplayer-baner nå. Halo: Combat Evolved (XB) hadde kun én god multiplayer-bane.
 
#20
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@18.08.2004, 15.21
Ja, selvfølgelig skal jeg ha Halo 2. Skal også spille det over XBox Live, og ja, gleder meg veldig. Håper bare det blir flere gode multiplayer-baner nå. Halo: Combat Evolved (XB) hadde kun én god multiplayer-bane.
89442​
Hvilken var det da??? :)