Halo 2 (Xbox)

Opprinnelig skrevet av eivind2k@22.11.2004, 22.00
Jeg synes heller at Arbiter skulle hatt en birolle, og at Master Chief hadde en større del av historien. Man merker med en gang at oppdragene til Chief er overfladiske. Han skulle hatt mer å gjøre i historien, og spillet skulle så klart ha vært mye lengere! For min del kunne de gjerne ha strukket det over to disker.

Jeg fikk ikke med meg mye av historien heller, da, dume meg, ikke så at man kunne sette på tekst. Så jeg forsto nesten ikke en dritt av det Orakelt fortalte, og misset ganske mye egentlig...
139393​
Nei, det er ganske vanskelig å få med seg historien, både i Halo og Halo 2. Jeg angrer på at jeg ikke satte på undertekst i begynnelsen av spillet, tror jeg ville fått med meg mer da. Men campaignen kan gå og legge seg. :p

Spilte nettopp med ILiuz og gjengen, var veldig kult. Endelig fått skikkelig greie på hvordan du blir bedre i rankingen, og kom opp 4 leveler her. Jeg hadde en tanke: hva om vi laget et offisiellt Halo 2 party-emne, der vi kunne avtale å holde gigantiske partyer? Tror dette ville blitt veldig tøft.

Jaaaa. kanskje vi blir 100? eller 1000? eller TI TUSEN STYKKER!?!?? SAMTIDIG!=?

Slike emner har vi hatt før. Har ikke funket. Hvorfor ikke bare joine de som er online på friendslisten din og eventuelt avtale over IRC når vi skal spille? Et slikt emne bør vel brukes til klankamper..

Opprinnelig skrevet av eXploSer@22.11.2004, 22.53
Jaaaa. kanskje vi blir 100? eller 1000? eller TI TUSEN STYKKER!?!?? SAMTIDIG!=?

Slike emner har vi hatt før. Har ikke funket. Hvorfor ikke bare joine de som er online på friendslisten din og eventuelt avtale over IRC når vi skal spille? Et slikt emne bør vel brukes til klankamper..
139431​
Ikke alle er med i klanen, vet du. Her kunne alle, hvem som helst vært med. Men det hadde blitt litt vanskelig å avtale, ja. Bare litt spilling for gøy, vet du.

Opprinnelig skrevet av eivind2k@22.11.2004, 14.31
"I'm going to end this battle" eller noe sånt, da tenkte jeg "hoho, nå skal jeg skambanke noen svin!" Men så dukket rulleteksten opp...

Jeg vet ikke jeg. Men jeg tror spillopplevelsen hadde blitt litt bedre om jeg hadde spilt på Legendary, istedenfor normal.
139092​
Vi tenker helt likt. Etter at han sa "Im going to end this fight" <-- det er det han sier. Så tenkte jeg. Å denne bannen kommer til å rock og at jeg endelig ville banke dritten ut av Profeten. Så kom rulleteksten....

Mange sier at Legendery er et spill i seg selv. At det blir mye større da. Men har du prøvd 2p legendery? Hvis en dør blir begge to warpa til siste checkpoint.

Ville bare ta opp noe.

Halo-bøkene, de ble nevnt i det forrige Halo-emnet. Er de å finne i Norge, eller må du bestille? Kunne godt tenke meg å lese dem, prøvd å skjønne historien litt bedre. Noen som vet hvor de selges, eventuellt finnes på nett?

Kleevah

Livsfarlig amatør
Avalon har Halo bøkene.
Riktignok står de oppført som utsolgt, men hvis du godsnakker litt med ekspedisjonen bestiller de garantert inn nye...

Opprinnelig skrevet av Shadar@26.08.2004, 16.28
"Bra" er et definisjonsspørsmål. Kanskje bra sett i forhold til utviklingskostnadene og det faktum at det faktisk var et to år gammelt spill alle med Xbox allerede eide, og at Xbox er den konsollen mest utbredt blant PC-eiere, men ikke bra som Doom 3 selger bra nå med flere uker på toppen av salgslistene for alle konsoller.
93428​
Er du med i spillegal clanen?

Opprinnelig skrevet av Kleevah@25.11.2004, 13.31
Avalon har Halo bøkene.
Riktignok står de oppført som utsolgt, men hvis du godsnakker litt med ekspedisjonen bestiller de garantert inn nye...
140813​
Takker. Tror gjerne jeg vil bestille, så det var ganske billige også.

Andy, velkommen til forumet. Andy er en kompis av meg, som går i paralellklassen. :tommelopp: You go, girl.

Opprinnelig skrevet av Andy92+25.11.2004, 15.42-->
<!--QuoteBegin-Shadar
@26.08.2004, 16.28
"Bra" er et definisjonsspørsmål. Kanskje bra sett i forhold til utviklingskostnadene og det faktum at det faktisk var et to år gammelt spill alle med Xbox allerede eide, og at Xbox er den konsollen mest utbredt blant PC-eiere, men ikke bra som Doom 3 selger bra nå med flere uker på toppen av salgslistene for alle konsoller.
93428​
140854​
[/b]
Du Revan, får jeg bli med i clanen? Dere trenger de beste vet'u :D

Opprinnelig skrevet av Andy92+25.11.2004, 15.54-->
Opprinnelig skrevet av Andy92@25.11.2004, 15.42
<!--QuoteBegin-Shadar
@26.08.2004, 16.28
93428​

140854​
Du Revan, får jeg bli med i clanen? Dere trenger de beste vet'u :D
140864​
[/b]
Det må du ikke spørre meg om. Send en PM til ILiuz, og smisk litt med ham. Er du heldig, spør han deg om du vil bli med å spille litt en dag. Men, jeg vet ikke om du bare kan komme her å bli med i klanen. (No offence) Post litt først, si at du spiller mye Halo 2.

Skal ikke gå mer off-topic. :flau:

E

Eldorado

Gjest
Ja, kjøpte meg Halo 2 dagen etter det kom ut... :flau:
Og jeg er ikke skuffa! Bedre spill enn Halo2 skal man pokker meg lete lenge etter! spiller også på live, gamertaget mitt er SlipperySonny...
Første post...

Da har jeg spillt en del Halo2, ja, jeg kjøpte det.
Mye positivt, mye negativt.

Musikken er Halo1 remixed - bare dårligere. Altså med med elgitar over den vanlige melodien.
Lydene til våpnene er mye bedre, og synes de har forandret alt til det bedre.
Action non-stop, det er moro, men man er så forbanna alene i alle disse labyrintene, at det trekker ned. Health er borte, og man har bare et sjold. Dette er bra, fordi man kan ikke stå fast like lett som i Halo1, men til gjengjeld tåler man VELDIG lite, som gjør at man må ligge bakpå hele tiden.
Liker veldig godt at man spiller som Covenants, og jeg er på andre runde med de.
Ellers fungerer dual-weapon systemet godt, uten for mye knoting. Frameraten er derimot ganske lav til tider, og Lo-Res/Hi-Res skifte er ikke pent. Men, de gangene grafikken er på sitt beste, så er den steinbra.
Cortana er styggere, og det blir litt lite "åpne terreng" som jeg likte veldig godt i Halo. (er bare halvveis, så jeg burde ikke uttale meg enda, men hittil, i alle fall.)

..og når kommer du på live? :flau:

Opprinnelig skrevet av Revan+27.11.2004, 20.29-->
<!--QuoteBegin-eXploSer
@27.11.2004, 21.19
..og når kommer du på live?  :flau:
142032​
MattMan vil ikke ha Live lenger, homoen. :usikker: Jeg synes personlig du går glipp av mye uten Xbox Live.
142041​
[/b]
Det var et hint til at jeg ville ha han tilbake, kjære, fordi han har jeg respekt for :D

Opprinnelig skrevet av eXploSer+27.11.2004, 23.00-->
Opprinnelig skrevet av Revan@27.11.2004, 20.29
<!--QuoteBegin-eXploSer
@27.11.2004, 21.19
..og når kommer du på live?  :flau:
142032​

MattMan vil ikke ha Live lenger, homoen. :usikker: Jeg synes personlig du går glipp av mye uten Xbox Live.
142041​
Det var et hint til at jeg ville ha han tilbake, kjære, fordi han har jeg respekt for :D
142084​
[/b]
Mee to. Og jeg har hans respekt. :flau: Det må bevares, vet du. Jeg vil også ha MattMan på Live, tro han ville gått rett inn i klanen.

Er det bare meg, eller kommer covenantsene med kommentarer til deg når du spiller på nivå høyere enn "Normal"?

MattMan vil ikke ha Live lenger, homoen.
Sitter på 2-måneders trial nå, testet det i dag, og det var veldig, veldig bra.
Får se om jeg utvider med et fullt år til, men satser vel ikke på det.
Nytt gamertag: BrownCheiz
Vi tar et game da.

tro han ville gått rett inn i klanen.
Hvordan presterer du å trekke den konklusjonen, når du hverken har sett eller spillt mot meg i noe som helst spill?

Er det bare meg, eller kommer covenantsene med kommentarer til deg når du spiller på nivå høyere enn "Normal"?
De kommer vel alltid med kommentarer?

Sitter på 2-måneders trial nå, testet det i dag, og det var veldig, veldig bra.
Får se om jeg utvider med et fullt år til, men satser vel ikke på det.
Nytt gamertag: BrownCheiz
Vi tar et game da.
Er du på Live nå, eller?

Hvordan presterer du å trekke den konklusjonen, når du hverken har sett eller spillt mot meg i noe som helst spill?
Jeg har et godt førsteinntrykk av deg.

De kommer vel alltid med kommentarer?
Nei, det er anderledes på Heroic og Legendary.