Halo 2 (Xbox)

Opprinnelig skrevet av Vanguard@04.11.2004, 20.42
Du sitter inne på fakta, skjønner jeg...

Se på bildet. Se at en elite og en spartan sitter i samme bil. Tenk.
130082​
Det er jo det jeg tenker på! En spartan kjører, mens eliten skyter ned en annen spartan. Hvorfor?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jeg ser at tenkebiten ble for vanskelig for deg... Altså, jeg aner ikke hvor du har det fra, men man er ikke nødt til å være bare spartans eller elites på et lag. Man kan velge fritt.
 
de har jo forskjellig farge også da. men det går vel kanskje det og?
 
Opprinnelig skrevet av Vanguard@04.11.2004, 21.04
Jeg ser at tenkebiten ble for vanskelig for deg... Altså, jeg aner ikke hvor du har det fra, men man er ikke nødt til å være bare spartans eller elites på et lag. Man kan velge fritt.
130093​
Ok. Var bare det jeg lurte på.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av nepse@04.11.2004, 21.29
Etter det jeg har fått med meg kan to personer fra forskjellige lag sitte i samme bil.
130126​
Jepp. Ville blitt litt dumt om man bare kunne boarde førersetet, eller hva? Mener å ha lest at dette er blitt bekreftet.
 
Opprinnelig skrevet av Vanguard+04.11.2004, 21.31-->
<!--QuoteBegin-nepse
@04.11.2004, 21.29
Etter det jeg har fått med meg kan to personer fra forskjellige lag sitte i samme bil.
130126​
Jepp. Ville blitt litt dumt om man bare kunne boarde førersetet, eller hva? Mener å ha lest at dette er blitt bekreftet.
130130​
[/b]
På ett av bildene boarder han jo en banshee, så ikke prøv å drepe motstanderen ved å fly på ham i Halo 2..
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jepp, for hastigheten på fartøyet man skal boarde har ikke noe å si...

Ærlig talt Revan, ta deg litt mer tid til å skrive innleggene dine. Vær så snill?
 
Jeg skal spille det på Live. Nå som det er så få dager til det kommer, bør vi vel begynne å tenke på Clanen. Hvordan skal vi gjøre dette? Helproff eller alle-går-mot-fiendene? Har mange tanker om førstenevnte der jeg.
Som jeg sa, bør vi kanskje begynne å tenke litt på dette.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Æsj, hadde ikke tenkt å avsløre dette før til neste uke, men what the hey.

Halo 2-klanen har vært under planlegging lenge nå, Revan. Vi har diskutert hvem som skal være med en god stund, og vi kom fram til en medlemsliste igår kveld. Jeg venter litt med å poste den endelige rosteren, men de vi er interesserte i å ha med er blitt kontaktet. Det er ikke umulig at vi oppdaterer med flere medlemmer senere (det er faktisk sannsynlig), og kanskje et B-lag - men det drøyer vi en liten stund.

Swoosh!

Redigert: Mandark R correct, det har blitt konfirmert at spillere fra forskjellige lag kan sitte i samme bil samtidig.
Jeg kan også legge til at man ikke lenger tar skade av fall, så det er trygt å bli kastet ut av en banshee 50 meter oppe i lufta.
 
woah!
hørtes vondt ut likevel
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Innlegget kan inneholde spoilere

Det var jo en morsom måte å forklare hvordan Master Chief overlever et fritt fall ned på en covenant-cruiser fra ca. 2-300 meters høyde...
 
Var akkurat innom EBgames i Ålesund, og forhåndsbestilte Halo 2: Limited Edition. Får med T-skjorte, osv. Skal bytte inn to brukte xboxspill, så jeg betaler bare 249. Genialt, under en uke igjen nå :)
 
Nå har noen reviews kommet in, Halo 2 har fått:

OXM 9,7/10
OXM UK 10/10
OXM AUSTRALIA 10/10
GAME INFORMER 10/10
XBN 10/10
EGM 10 10 10 ( GTA: SA fikk forresten det samme)
 
Opprinnelig skrevet av junkmastaflex@05.11.2004, 15.53
Nå har noen reviews kommet in, Halo 2 har fått:

OXM 9,7/10
OXM UK 10/10
OXM AUSTRALIA 10/10
GAME INFORMER 10/10
XBN 10/10
EGM 10 10 10 ( GTA: SA fikk forresten det samme)
130471​
Dette var jo godt nytt. Høres bra ut det med fall, selvom det ikke blir 100% realistisk. :p Så, er klanen klar sier du? Hvem er med? Skal vi ha taktikker?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Nei, ikke taktikk. Alle skal løpe hit og dit mens de gjør som de vil.
 
Opprinnelig skrevet av Vanguard@05.11.2004, 18.01
Nei, ikke taktikk. Alle skal løpe hit og dit mens de gjør som de vil.
130525​
Seriøst? For jeg tenkte vi kunne ha gjort det litt proffisjonelt, men det blir gjerne litt vanskelig. Jeg vet du gir faen, men tror faktisk det hadde blitt kulere da.