Halo 2 (Xbox)

D

Deleted member 91

Gjest
for f**n! :ler:

Nei, fra spøk til alvor, klanen er faktisk klar, og han er ikke med. Ikke du heller in fact. Så ... ha, ha?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jeg tror ikke Revan er klar over at klanmedlemmene er utvalgt av ledelsen her, og dermed tror at han er med. Trist men sant, Revan. Som trøst kan du jo prøve å starte din egen, og så utfordre SG-klanen?
 

Halky

Veteran bruker ;)
Åssen i helvete kan dere velge ut folk, som ska være med i clanen? Hva om dem ikke har X-BOX eller HALO 2 da? :p Det burde jo være sånn at man kan søke om medlemskap, eller komme inn som sånn dere tryout greie. Sånn som i andre claner. Men jeg er vist heller ikke med så jeg gir bare faen :p Siden det blir nok en stund til jeg skaffer meg Halo 2 hehe.
 
Medlemmene i klanen har selvfølgelig selv gitt uttrykk for å være med i klanen før de har fått en evt. forespørsel. Og alle som er valgt ut har Xbox, Xbox Live og har tenkt å kjøpe Halo 2.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Det går vel ca. like hakkete som Halo, det vil si ca. 10000 FPS.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Fydda. Live-headsetet mitt knakk igår. Jeg kan sikkert teipe det sammen og bruke det en ukes tid, men jeg trenger et nytt. Noen barske nettsider som selger Plantronics Halo 2-headsetet (PAL?)?
 
noen som har gode tips for hva man bør gjøre for å sikre seg et eksemplar på torsdag? forhåndsbestilling? eller tror dere det holder å troppe opp på elkjøp en gang på formiddagen?

(ser ikke bort ifra at dette har vært oppe før, men gidder ikke å lete igjennom postene..) ;)
 
Jeg tror du greier deg fint ved å troppe opp på den lokale forretningen. Om Elkjøp er et godt valg, er jeg derimot ikke sikker på. Elkjøp er jo ikke akkurat kjent for å ha flere tusen eksemplar på lager.

Det var jo det samme med San Andreas, «Tror du de har mer igjen på butikken, siden det er så mange forhåndsbestillinger???», og det endte jo med at butikkene i de største byene hadde 30+ eksemplarer stående i butikken, så jeg tror ikke det skal være noe problem. :)
 
dette er grunnen til å kjøpe xbox..