Halo 2 (Xbox)

Uansett tror jeg dette blir en umiddelbar klassiker lik eneren. Det som trekker ned er historien, men skitt au. Det er online delen som kommer til å trekke mest xbox eiere. (deriblant meg)
 

Kilik

Lokal moderator
Ironisk nok er det bare 7% av Xbox-eierne som har Xbox Live. De aller fleste som kjøper Halo 2 får altså aldri oppleve onlinedelen.
 
Dette spillet er vel god reklame for xbox live og vil nok øke den andelen betraktelig.
 
Fy faen dette spillet er vanskelig på legendary jeg og en kamerat har sottet i 7 timer å spilt på første bane!!!
jeg vet at det er fy skan og laste ned men skal kjøpe det uansett for å spillte på LIVE.
 
Noen som leste VG sin anmeldelse av Halo 2? Hørtes ut som om Rune Fjeld Olsen var på lykkepilla og amfetamin samtidig! Det er trist journalistikk når en anmleder kommer med uttaleser som dette:

Du finner også noen få sekvenser som ligner mistenkelig på elementer som var under hard skyts i forgjengeren: Trasking inn og ut av like rom og miljøer, tilsynelatende uten mål og mening.

Jeg mistenker Bungie for å ha gjort dette på trass, en slags «vi har rett, dere har feil». Jeg flirte i alle fall godt under disse sekvensene, og sendte en geip til de som av en eller annen grunn ikke skjønte «Halo».
Hvis det er noe kritikkverdig med et spill så skal anmelderen påpeke det på en skikkelig måte, og ikke feire det! Det blir slik: "Jippi, de tok med kjedelige deler i spilelt også! Bungee er genier!"
Jeg så forresten Greg Kasavins videoanmeldelse på Gamespot og leste Kristian Reeds anmeldelse på Eurogamer. De to vet hvordan det skal gjøres! Olsens anmeldelse var bare trist.


P.S. Gleder meg til å spille spillet på PC (når den tid kommer) :)
 
Har spillt igjennom halvparten av Halo2 hos en kamerat, og jeg er absolutt ikke målbundet. Vi slo faktisk av for å spille GTA San andreas, så kjipt var det :)

Yadda yadda, to våpen, flere fiender. Snork.

-MattMan.
 
Opprinnelig skrevet av Hayaka@07.11.2004, 22.52
Var litt av en forskjell mellom IGN og Gamespot sin, ja. Sikkert en "Xbox-hater" som skrev GS sin <_<
131655​
Game Spot gir 9.4 til Halo 2, og allikevel så er ikke du fornøyd...

Og når det gjelder Halo 2, så tror jeg holder meg til Time Splitters 2 istedet. Har ikke noe intresse å betale dyre dommer for å oppleve et middelmådig FPS til X-boksen.
 
Er det noen som vet når CDON sender ut sine forhåndsbestillinger?
Det bør iallefall sendes i morgen. Bor såpass langt nord i landet
at det tar 2 dager fra det er sendt til det ligger i postkassen.
 
Du, det blir for dumt for oss andre som ikke lastet ned, å forhåndsdømme på grunn av en jævla anmelder. Dette blir for dumt! :doh: Dette er til dere som synes han gir for mye, og omvendt.

MattMan: Nå får du gi deg! =D Jeg kan huske å tilbragt mange timer bare på å prøve og komme ned i bunnen i diverse baner, og opp på toppen.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Ja fy faen ass. Ikke si noe dritt om Halo 2, det er verdens beste spill og perfekt på alle måter! VEDDER PÅ AT DU LIKER KILLZONE, DIN HOMO!!!11111
 
Opprinnelig skrevet av Vanguard@08.11.2004, 16.26
Ja fy faen ass. Ikke si noe dritt om Halo 2, det er verdens beste spill og perfekt på alle måter! VEDDER PÅ AT DU LIKER KILLZONE, DIN HOMO!!!11111
131999​
Hvem, jeg? Killzone ser uansett fett ut.

Halo 2 må være litt fett. Etter alllle omtalene å dømme.
 
Kjipern... Kom akkurat en bad anmeldelse fra Euro Gamer på bare 8/10 i score! Dette gjorde slik at Halo2 falt ned fra førsteplassen sin på GameRankings :grine:

Det er rett og slett en av de dårligste anmeldelsene jeg har lest... De har ikke testet multiplayer og xbox live en gang :blunk:

Edit: Las nettopp dette på gamerankings; "ATTN: We are waiting for EuroGamer and Gamer Europe to add in their Multiplayer sections of their reviews before adding their scores to the DB"
 
Greit revan, jeg innrømmer at jeg spillte "effektivt" igjennom banene, men det var vel på grunn av de dørgende kjedelige omgivelsene. Jeg likte det ikke noe spesielt, var liksom ikke mer enn en fortsettelse på kjedelige halo1 brett. :)
 
Opprinnelig skrevet av Mongis@08.11.2004, 19.44
Kjipern... Kom akkurat en bad anmeldelse fra Euro Gamer på bare 8/10 i score! Dette gjorde slik at Halo2 falt ned fra førsteplassen sin på GameRankings :grine:

Det er rett og slett en av de dårligste anmeldelsene jeg har lest... De har ikke testet multiplayer og xbox live en gang :blunk:

Edit: Las nettopp dette på gamerankings; "ATTN: We are waiting for EuroGamer and Gamer Europe to add in their Multiplayer sections of their reviews before adding their scores to the DB"
132204​
1) Eurogamer.net (de du tenker på, eller finnes det andre Eurogamer?) gav spillet 9/10.
2) En evt. score på 8/10 er da langt ifra dårlig.
3) Gamerankings ... Hvem bryr seg? Det som faktisk spiller noen rolle er at spillet er bra. :)
 
Opprinnelig skrevet av Mongis+08.11.2004, 19.44-->
Dette gjorde slik at Halo2 falt ned fra førsteplassen sin på GameRankings :grine:
132204​
[/b]
Ånei... Ikke kutt pulsåren din nå da...

<!--QuoteBegin-Mongis
@08.11.2004, 19.44
Det er rett og slett en av de dårligste anmeldelsene jeg har lest... De har ikke testet multiplayer og xbox live en gang :blunk:
132204​
Ja, hjelpe meg, den var jo rett på sak og ordentlig skrevet (Gud forby!) Den kunne jo vært like hysterisk og forferdelig som dette makkverket av en anmeldelse.
 
Hvorfor er dere redde for enkeltpersoners meninger?
Spill spillet, døm selv. IGN og Gamespot kan alle dra til helvetet.
Sure, de har peil, men når de begynner å fortelle oss hva vi burde mene og tro, går det langt nok for meg.
 
Opprinnelig skrevet av MattMan@08.11.2004, 20.48
Greit revan, jeg innrømmer at jeg spillte "effektivt" igjennom banene, men det var vel på grunn av de dørgende kjedelige omgivelsene. Jeg likte det ikke noe spesielt, var liksom ikke mer enn en fortsettelse på kjedelige halo1 brett.  :)
132209​
Ok, skal innrømme at det var ikke mange baner i Halo som ga meg frysninger. Første bane på jorda, strandbanen og snøbanen var de som virkelig var.. bra.