Halo 2 (Xbox)

Opprinnelig skrevet av Revan@06.01.2005, 17.19
Tviler ikke. Men det er noe som forlenger spillbarheten, alle tinga du kan finne etterpå. Easter eggs og sånt.

Leter fremdeles etter steder jeg kan komme opp, eller hoppe ned for den slags skyld i Halo 2.
159071​
Hvis du er lei av halo allerede, må jeg si du ikke akkurat fikk sansen for det. Jeg trenger ikke glitches for å forlenge spillbarheten. Når jeg blir lei, kjøper jeg et annet. Jeg blir ikke noen forbanna yank automatisk.

Du misforstod sikker.

Jeg spiller spillet av og til, gjerne med en kompis. Co-op, vet du. Da legger jeg ofte merke til steder du kan komme opp, ved hjelp av litt kasser og slikt.

Har ikke spenn til nytt spill uansett.

Opprinnelig skrevet av Mongis@06.01.2005, 15.04
A neat trick is to target an enemy with any ranged weapon such as a rocket
launcher or sniper rifle (preferably one with a scope) and target an enemy until
the reticle turns red. Change to the energy sword and mash R as fast as you can.
You will lunge to the enemy no matter how far away they are. If you don't want
to strike them, just press X before you reach them.

Fikk akkurat dette trikset til å funke folkens! Var ikke så vanskelig i det hele tatt. Det jeg gjorde var å finne sverdet og rocket launcher'en. Jeg valgte forøvrig Zanzibar. Så plasserte jeg spiller nr 2 langt ifra meg, deretter tok jeg fram rc'en og siktet på han til siktet ble rødt. Så trykte jeg en gang på Y og button-mashet alt jeg klarde på R. Det er bare trykke som en galning med en gang du bytter våpen. Nå klarer jeg det på 1 av 2 forsøk ;)

En lærer i simpsons, såvidt jeg vet.

La meg fortelle dere en historie, når internettet var en liten baby kjente alle alle. Hver dag fikk alle minst 2 bilder av glasscock i inboxen sin. Dette ble alle lei av og idag når vi sier glasscock mener vi at det er gammelt og tiss og bæsj. Bildet var et bilde av en kvinnenlig golfer som kysser en premie. Premien ser ut som en penis.

Ah.

Jeg klarte det også, Mongis. Trikset ditt, vet du. Klarer det på 1 av 20. Har enda ikke funnet ut et mønster, tror det bare gjelder å trykke som en galning. Fett triks, men ikke så lett på Live, i og med at motstanderen flytter på seg.

Paynie, fy faen. Nå kan vi være venner igjen!

Hurra.. Jeg vet om enda en glitch.. Dummy-glitchen.. Noen som vet om den..? Forutenom Paynie som bare glitcher da..

skal man lissom bare sikte bytte, og skyte for å flyve sånn da???? Får det faen ikke til!!!!! Det var enkelt å komme opp på zansabar. var jo bare å sprenge seg selv opp med granat (etter p ha hoppet opp på sol skyggerne eller hva det nå er.

Ikke fortell om dummy-glitchen.
Den brukes visstnok oftere og oftere på live, og det er ingen tjent med.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Mongis@08.01.2005, 16.51

160278​
Hah, så feil som det blir. Noen spurte, han svarte. Venligst ikke post flere slike, k?

Paynie: Once a cheater/glitcher, allways a cheater/glitcher.

Hvorfor skal jeg ikke fortelle om dummy-glitchen? Er det ikke bra at folk vet hva de blir utsatt for istedet for at de skal sitte med fingeren oppi rumpen og ikke forstå noe?

Dummy-glitch:

Det er veldig viktig at du er alien i denne glitchen.
Sett deg inn i passasjer-setet i en warthog. Trykk på x (altså gå ut). Rett før du skal til å gå ut så trykker du på b. Da vil alien'en prøve å gå inn igjen i warthogen, men gå ut igjen rett etterpå. Du må altså trykke på B med ett sekunds mellomrom (ca.). På et stadie her vil grafikken klikke, slik at du på din skjerm vil være inne i warthogen, mens på andres skjerm være utenfor warhogen. Det vil da si at du kan (helt uten at andre merker det) bli kjørt rundt omkring. Hvis dette er på zanzibar kan du kjøre til flagget, ta det, og da blir du automatisk til den personen som er utenfor, og plante flagget med han (som dere da for eksempel har plassert(dyttet) der flagget skal plantes)

Dummy'en (altså den som er inne i bilen) kan IKKE gå rundt om kring, men bare bli kjørt rundt.. Det går da altså ann å vinne assault og ctf enkelt med denne..

Jarrajarra... når jeg har lest gjennom posten min skjønner jeg at det er dårlig forklart, men det holder for meg :) Dere vet iallfall hva det går ut på, nemlig at du på andres skjerm er utenfor, men på din skjerm er inne i bilen. Litt synd er det jo hvis dere har kommet langt og motstanderene finner han utenfor, og dreper han :D

Opprinnelig skrevet av Vanguard+09.01.2005, 20.10-->
Hah, så feil som det blir. Noen spurte, han svarte. Venligst ikke post flere slike, k?
161085​
[/b]
Vanguard: Greit det, selv om jeg aldri vil forstå hva en glascock har med Halo2 å gjøre. Men nok om den saken ;)

<!--QuoteBegin-eXploSer
@10.01.2005, 07.30
Dummy-glitch:

Det er veldig viktig at du er alien i denne glitchen.
Sett deg inn i passasjer-setet i en warthog. Trykk på x (altså gå ut). Rett før du skal til å gå ut så trykker du på b. Da vil alien'en prøve å gå inn igjen i warthogen, men gå ut igjen rett etterpå. Du må altså trykke på B med ett sekunds mellomrom (ca.). På et stadie her vil grafikken klikke, slik at du på din skjerm vil være inne i warthogen, mens på andres skjerm være utenfor warhogen. Det vil da si at du kan (helt uten at andre merker det) bli kjørt rundt omkring. Hvis dette er på zanzibar kan du kjøre til flagget, ta det, og da blir du automatisk til den personen som er utenfor, og plante flagget med han (som dere da for eksempel har plassert(dyttet) der flagget skal plantes)

Dummy'en (altså den som er inne i bilen) kan IKKE gå rundt om kring, men bare bli kjørt rundt.. Det går da altså ann å vinne assault og ctf enkelt med denne..
161266​
Nice, dette skal jeg testes ut! :mrgreen: