Halo 2 (Xbox)

Opprinnelig skrevet av eXploSer@10.01.2005, 07.30
Paynie: Once a cheater/glitcher, allways a cheater/glitcher.

Hvorfor skal jeg ikke fortelle om dummy-glitchen? Er det ikke bra at folk vet hva de blir utsatt for istedet for at de skal sitte med fingeren oppi rumpen og ikke forstå noe?

Dummy-glitch:

Det er veldig viktig at du er alien i denne glitchen.
Sett deg inn i passasjer-setet i en warthog. Trykk på x (altså gå ut). Rett før du skal til å gå ut så trykker du på b. Da vil alien'en prøve å gå inn igjen i warthogen, men gå ut igjen rett etterpå. Du må altså trykke på B med ett sekunds mellomrom (ca.). På et stadie her vil grafikken klikke, slik at du på din skjerm vil være inne i warthogen, mens på andres skjerm være utenfor warhogen. Det vil da si at du kan (helt uten at andre merker det) bli kjørt rundt omkring. Hvis dette er på zanzibar kan du kjøre til flagget, ta det, og da blir du automatisk til den personen som er utenfor, og plante flagget med han (som dere da for eksempel har plassert(dyttet) der flagget skal plantes)

Dummy'en (altså den som er inne i bilen) kan IKKE gå rundt om kring, men bare bli kjørt rundt.. Det går da altså ann å vinne assault og ctf enkelt med denne..

Jarrajarra... når jeg har lest gjennom posten min skjønner jeg at det er dårlig forklart, men det holder for meg  :)  Dere vet iallfall hva det går ut på, nemlig at du på andres skjerm er utenfor, men på din skjerm er inne i bilen. Litt synd er det jo hvis dere har kommet langt og motstanderene finner han utenfor, og dreper han  :D
161266​
Blah, out of experience kan jeg si at det ikke går ann å plante en bombe mens du gjør dette. Blah experience.

Altså...

"google: Halo 2 + Dummy glitch"

... Eller, kanskje Martin burde komme?

Opprinnelig skrevet av Baronen@10.01.2005, 20.07
Brannfan, værsåsnill, les Kaffes innleeeeegg. *grine*
161576​
Hvorfor har det seg slik at når jeg bare prøver å hjelpe noen så er det noen som hakker på meg..? Det er ingenting galt med posten min, og dermed ser jeg ikke vitsen i at du hakker på meg. Det går faktisk ann å overse innlegg også. Så selv om dette kanskje er skrevet før, ser jeg ikke poenget i at du skal hakke på meg..

Godt du er kjekk ... Nei, du ser jo ut som juling, hvordan skal det gå med deg da?

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av eXploSer+11.01.2005, 07.40-->
<!--QuoteBegin-Baronen
@10.01.2005, 20.07
Brannfan, værsåsnill, les Kaffes innleeeeegg. *grine*
161576​
Hvorfor har det seg slik at når jeg bare prøver å hjelpe noen så er det noen som hakker på meg..? Det er ingenting galt med posten min, og dermed ser jeg ikke vitsen i at du hakker på meg. Det går faktisk ann å overse innlegg også. Så selv om dette kanskje er skrevet før, ser jeg ikke poenget i at du skal hakke på meg..
161747​
[/b]
Fordi ingen tjener på at enda flere glitcher på Live. :(

Eivind: :D

OK, det er sikkert noen som vet om denne buggen, men jeg tar den likevell.
1. Først må du velgge det rette utstyret. Velg burial mounts, overshields wraith på primery kjøretøy, sverd, og rocket (er ikke nødvendig tror jeg) men for morro skyld. 2. En tar wraith'en, mens en annen boarder den (ikke slå fyren ut) så kjører dere rundt og opp på baksiden der warthogen er (fremfor ingangen der rocketen ligger til vanlig). Så booster du oppover veggen bak rocketen, og den som border hopper av og stiller seg så langt oppe som mulig. 3. fyren som er der oppe stiller seg på den "rette plassen" (husker ikke helt hvor det var men det er bare å prøve) nå skal han i Wraith kjøre ganske tett opp til fyren som står oppe, og booste han inn gjennom den usynlige veggen. (dette var den vanskligste delen)
4. for at den andre skal komme opp, er det bare å hoppe via wraith'en og slå vanlig eller faike med sverdet så kommer man automatisk inn. (er litt usikker om denne delen er nødvendig, men tar den likevell) 5. Du går nedover til venstre der det går ut en slags plattform. Den ene hopper, og dukker mens den andre tar å slår et falskt sverdslag (stopper det med x), og den andre vil flyge opp, så slår bare den siste seg opp. Da er det bare å utforske det nye området. (anbefaler å gå helt til venstre, der du kan gå oppover etter den usynlige veggen høyt opp å hoppe neg fra femti meters høyde...

dette ble veldig rotete, så om noen lurer på noe er det bare å spørre

Opprinnelig skrevet av loppelittletom@12.01.2005, 08.48
OK, det er sikkert noen som vet om denne buggen, men jeg tar den likevell.
1. Først må du velgge det rette utstyret. Velg burial mounts, overshields wraith på primery kjøretøy, sverd, og rocket (er ikke nødvendig tror jeg) men for morro skyld. 2. En tar wraith'en, mens en annen boarder den (ikke slå fyren ut) så kjører dere rundt og opp på baksiden der warthogen er (fremfor ingangen der rocketen ligger til vanlig). Så booster du oppover veggen bak rocketen, og den som border hopper av og stiller seg så langt oppe som mulig. 3. fyren som er der oppe stiller seg på den "rette plassen" (husker ikke helt hvor det var men det er bare å prøve) nå skal han i Wraith kjøre ganske tett opp til fyren som står oppe, og booste han inn gjennom den usynlige veggen. (dette var den vanskligste delen)
4. for at den andre skal komme opp, er det bare å hoppe via wraith'en og slå vanlig eller faike med sverdet så kommer man automatisk inn. (er litt usikker om denne delen er nødvendig, men tar den likevell) 5. Du går nedover til venstre der det går ut en slags plattform. Den ene hopper, og dukker mens den andre tar å slår et falskt sverdslag (stopper det med x), og den andre vil flyge opp, så slår bare den siste seg opp. Da er det bare å utforske det nye området. (anbefaler å gå helt til venstre, der du kan gå oppover etter den usynlige veggen høyt opp å hoppe neg fra femti meters høyde...

dette ble veldig rotete, så om noen lurer på noe er det bare å spørre
162247​
Dette skal testes :tommelopp:

Vis du i det hele tatt skjønte noe av det... :(

Har jeg deg i lista?

Legg meg til, så spiller vi en gang!

gamertag: eivind2k

Aha, det var deg :)

Mao det er som jeg sier: Du er en cheater. Jeg visste jo ikke en gang at du ikke kunne plante bomben med dummy-glitch.

Det går for det samme. Man trenger ikke koder for å være en cheater.