Halo 2 (XBOX)

D

Deleted member 91

Gjest
#41
Ja, det var litt rart. Han sa noe om at du var online, men jeg kunne ikke se deg. :sukk:

Uansett, for those still interested: Noen runder halv tre inatt?
 
#42
SITAT(znaak @ 17.07.2006, 21.31) 15078
Helvete heller. Spilte fotball, kom hjem tidsnok, men glemte hele greia vekk. Logget meg på litt over kl. 23.00, sendte jesuslol en beskjed og spurte om han kunne invite meg, men fikk ikke svar eller noe.
Sorry. :(
[/b]
er litt vanskelig å sende tilbake mitt skytinga å rett etter matchen så stakk jeg, men anyways kl 22.00 som var avtalt <_<

jeg er med en aen gang også :)
 
#44
SITAT(jesuslol @ 18.07.2006, 02.34) 15111
er litt vanskelig å sende tilbake mitt skytinga å rett etter matchen så stakk jeg, men anyways kl 22.00 som var avtalt <_<

jeg er med en aen gang også :)
[/b]
Okei, skjønner. Ja, vet det. :ninja:

Sikkert jeg også hvis jeg ikke glemmer det igjen. :sprø:
 
#46
passer fint for meg
 
D

Deleted member 91

Gjest
#47
Flotters. Jeg blir mest sannsynlig borte til imorgen ettermiddag, men det er en liten sjans for at jeg ender opp her ikveld, og da kommer jeg til å spille Halo2 utover kvelden/natten, så kan dere bare hoppe på om dere gidder. I mellomtiden får dere skrive dere på onsdags-lista.
 

Endre

Ødela forumet
#48
Uteena her:
Gøy i går, men når vi avtaler å spille så sent håper jeg det varer litt lengre neste gang. Var uansett utrolig gøy å ta opp Halo 2, så håper det blir mer av det og mindre PDZ ol.
Håper på å få spilt noe i kveld, jeg og Endre ihvertfall.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#50
Er hos Kimera nå, men skal vandre hjem iløpet av natten. Klarer alle å holde seg oppe til fire, eller?
 

Endre

Ødela forumet
#51
Uteena her:
Noen som er med på å spille Halo 2 nå snart? Begynner innen den neste timen, sannsynligvis nå straks.
Det er fint om vi kan holde på litt lenger i strekk denne gangen.

Hittil er vi tre; meg, Endre og en kamerat av han.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#52
Roger datt. Logger på nå, kan være med så lenge folk gidder.


Redigert: Der ja. Hoster en game nå.

Redigert 2: Ja, det var koselig. Da vil jeg minne alle på at vi skal spille igjen klokken 22.00 ikveld, så jesuslol, znaak, etc. - dere har å møte opp denne gangen. Jeg kan også si såpass at hvis det er noen uten Live her, men med internett-tilkobling, så har jeg en ekstra to måneders-trial liggende jeg kan gi bort.


Redigert 3: Haha, fuck you Endre.
 
#54
Gi meg, Nicholas! Gi meeeeeeg!!!!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#55
PM sendt. Nå bør du være istand til å spille ikveld, din lille røvling.

Klokken ti, klokken ti, klokken ti!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#58
Sure, join ze party. Vi trenger så mange vi kan få tak i. Blir vi 8 kan vi jo spille Big Team Neger, og blir vi enda flere så er Custom Games fun, fun, fun!

Torulv: Hva med at jeg lover at jeg skal powerfiste deg om du ikke møter opp?
 

K999

Keystone State Of Mind
#60
Dobbelpost!

Sorry.

Har ikke spilt Halo 2 online noe særlig så jeg hadde vist ikke noen nye maps, men neste gang er jeg med. :)