Halo 2 (XBOX)

D

Deleted member 91

Gjest
#21
Nuvel. Vi trenger bare én til for å ha nok spillere til å kunne leke Team Slayer Matchmaking-kule, og 2vs2 er fett nok det også. Skal høre med Affable og litt sånt, jeg.
 
#22
kan joine på mandag :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#23
Flotters. Endre ble med han også, så nå er vi fem. Klokken 22.00 på mandag, gutta. Vi trenger flere.
 
#24
har fått med meg en kamerat som også kan bli med
(Excefist er tage hans)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#26
Det er jo bare 59 spenn for en måned da, sin vesle sjarlatan. Det har du vel råd til om du dropper den neste Keane-plata eller fotballskoa.
 
#27
Om jeg ikke skal jobbe på Tirsdag blir jeg med, jeg vet ikke sikkert ennå...
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#28
Jeg er med.

Edit:
Pingle Affable, jeg legger meg klokken 2 når jeg må opp halv syv på jobb. Jeg er hardcore!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#29
Dessuten er det forskjell på å spille på kvelden og på å være oppe hele natta. Bare fordi du skal opp tidlig betyr ikke det at du må legge det etter barne-TV. Oppdater oss ihvertfall så snart du får vite noe mer da, Affy.


Men ja, ålreit. Klokken 22.00 på mandag samles følgende:
  • Nicholas
  • Rebus & Variabel
  • znaak
  • jesuslol
  • Endre
  • Torulv
  • Affable ?
Da kan vi ihvertfall spille litt Big Team eller noen egne custom 4vs4-runder hvis alle møter opp. :)
 
#30
Excefist kunne ikke alikevel :/

Edit: nei gløm det, han trodde det skulle være på søndag
 
#33
JHeg er ghay, må jobbe i morra. :(
 
D

Deleted member 91

Gjest
#34
Det må vi andre også Martin, men vi legger oss ikke halv ni av den grunn. :)


Znaak, Variabel og Torulv: Hater trynene deres.
 
#35
HEÆREÆHÆEÆHÆHEÆE JADA KLOKKA ER HALV NI NÅ RAWRAHHAEHA


Skal rive i mora. tungt. Blir sliten. Trenger... vile... søøøøvn Zzzz
 
#37
Helvete heller. Spilte fotball, kom hjem tidsnok, men glemte hele greia vekk. Logget meg på litt over kl. 23.00, sendte jesuslol en beskjed og spurte om han kunne invite meg, men fikk ikke svar eller noe.
Sorry. :(
 
D

Deleted member 91

Gjest
#38
Jeje, vi tar en runde snart nok. Jeg skal nok spille mer iløpet av kvelden, og da blir helt sikkert Chaz og Endre og de derre med også.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#40
Jeg var Live 22.20 elns, men bare jesuslol var online og han klarte jeg ikke å joine =/