Halo 2 (XBOX)

D

Deleted member 91

Gjest
Bah. Kan vi ikke si åtte da?


Alex: Sikkert litt av hvert. Bli med uansett, blir aldri noe av om alle skal være sånn "jeg blir bare med om det blir sånn derre derre og derre".
 
jepp vi sier 8
 
Nicholas: Kommet ut av rommet?

Noen som har vært og åpnet?
 
Jeg logger Halo nå. Får se hvor lenge jeg spiller. ^^
 
sorry får at jeg bli litt sen :(
 
Prøvar vi igjen i dag, eller?

Jeg gidder ikke spille når det er som i går. laggete og folk blir kastet ut i hytt og gevær osv.
 
ja hvis det er en del som er med, sånn som igår ble bare noe dritt..
 
D

Deleted member 91

Gjest
Kom akkurat hjem fra jobb: Hvordan er situasjonen? Hvem er opp for noen runder ikveld?
 
Jeg og Jani er iallefall med engang denne uken. Vet ikke når han får kjøpt det ennå, men vi er med. I'll be in touch.
 
I kveld?
 
"HAHAHA JEG ER REVAN, NICHOLAS ER MORSOM. ALT NICHOLAS SIER HØRER JEG PÅ OG LER AV OM DET ER TEGN TIL HUMOR. SPILLER EGENTLIG IKKE NOEN ROLLE HVILKEN HUMOR, BARE HAN SYNS DET ER MORSOMT. . . .HHEAHEEHHA"

Jeg er glad i deg, men ikke Halo2-style, bitch

:D
 
Du er enda sint fordi jeg vant bazookamatchen vår, Affy? På stillingen 24 - 23 til meg endet du matchen av en eller annen syk og merkelig grunn, men rett før runden endet tok jeg deg, og ville derfor ha vunnet. Som jeg også gjorde. Innse det, jeg eier deg i Halo 2! Bazooka og sverd, that is.

Jeg er glad i deg og. :)
 
Okei, jeg har et problem. Jeg og Jani skal spille Halo 2 Live (Jani hater for øvrig Halo 2 MP, men gikk motvillig med på å forsøke siden det tross alt er to år, eller noe lignende, siden sist ...), jeg med min eldgamle, slitne, på-tide-og-bytte-ut-med-HD-Xbox og han med den freshe og deillige 360. Han setter i Halo 2, laster ned diverse oppdateringer, innstallerer disse nye, fancy "Halo 2 Map Pack Collector's Edition Supra Deluxe with Extras" osv. Men, så kommer problemet ... Idet han logger inn på Xbox Live i spillet, kommer det opp en melding: "You have an important message from Xbox Live. Would you like to go to Account Management (...)", og valget han får er enten "ja" eller "nei, jeg vil være offline". Jani trykker velvillig "ja", men kommer da bare til Account Management og han finner faenmeg ikke noen "important message from Xbox Live".

Til saken: Noen som vet hva i huleste problemet er?

Edit: Tror vi fant ut av det, forøvrig Jani som postet det over.

Kozegutten.

Edit 2: Jeg vet hvor du bor, Revan... Hilsen Jani. OG JEG SKAL TA DEG!

Edit 3: Glupe, smarte og smådeilige Jani fant ut av det. :)

Edit4: Nåja, var vel et tett samarbeid.

Edit 5: Tett samarbeid? Når ble "Jani jobber og sliter og finner årsakene til problemene, mens jeg propper i meg Cheez Doodles og Cola" tett samarbeid?

Edit 6: Døh, hvem var det som kom med alle forslagene? Akkuratt, ja, det var meg, tenkte meg et, ja iluall
 
Bare kom begge to. :elsk:

Jeg er klar for dere, bitches!

Skal få meg Live når 360en er fikset, bare for å holde meg on topic.
 
JEg og jani er med anytime. :cool2: