Halo 2

Jeg tar det som et komplimang at du kaller oss en klan. det er ingen klan. Det er en GRUPPE. Fy faen, vi er så tragiske, jeg mener... Hvor mange klan-kamper har vi hatt? 5? kanskje seks? denne klanen (les: gruppe) går til helvete!
 
Hvis nettet mitt bedrer seg, kan du regne med meg.


:trollmann:
 
D

Deleted member 91

Gjest
Arrrr. Da har jeg og Gateway spilt de fire styggeste nattkampene vi har opplevd. Vi varmet opp med Team Slayer på Ascension, som egentlig bare var jævlig stygt, siden vi vant ca. overlegent, med den endelige stillingen på 50 - 16. Vi fortsatte Team Slayer, og ble møtt med homo-Midship og en gjeng ubrukelige amerikanere. Heldige oss ble forlatt av lagkameratene våre mot niggerne, men endte med et respektabelt tap.

Så ble enda flere amerikanere lemlestet i natten, idet vi voldtok hardt og brutalt på Ivory Tower, med den endelige stillingen på 50 - 37 - selv om også halve laget vårt stakk denne gangen også. De fikk ihvertfall inn et par kills, da. Vi avsluttet med den styggeste jævelen i manns minne, hvor jeg og Martin - helt alene - voldtok et lag på fire av fitteslikkende skjøger på Burial Mounds. For illustrasjonens skyld:



Og selv da vi lå under med fire kills med 10 sekunder gjenværende av kampen hold Martin krigsånden oppe - dog på en håpløs og lite attraktiv måte. Vi endte opp med å redde æren med den endelige stillingen på 38 - 37 til motstanderne våre i en sky av rakettild, granater og kuler - ganske godt gjort, med tanke på at Martin "bidro" med 17 deaths. Vel, og 9 kills da. Selv presterte jeg hele 28 negerdrap, og kun 15 deaths. Ikke rart jeg er så kjekk.

FEEEAR! (overtrøtt)
 
Sånn skal det fremstilles, Martin. :D
 
00.00 i morgen er det halo 2 compo på TG, den skal vinnes. Jeg håper bare det blir noen fete premier :sukk:
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg er alltids aktiv, og jeg vet at både Shadar og Gateway spiller en god del (bare aldri med meg, siden det aldri passer). Eivind er WoW-skjøge, og Affable er ute for telling, ihvertfall en lite stund. Problemer med interweb.
 
Tja...jeg kan jo alltids hjelpe til bortsett fra at jeg ikke er med i klanene deres og st jeg suger være enn værst i Halo :kul:


Jeg spiller med amerikanere som jukser så kanskje ikke så rart at jeg ikke vinner :flau:



MUST HAVE UPDATE!!!!! MOOOOORE HALO!!!!
 
Det er umulig og jukse.
 
Nei, det er ikke fordi det er et verb, men fordi det står i infinitiv. ikke rett på meg når du ikke gjør det skikkelig. :)
 
Enig.

Hva er så magisk med denne updaten? Høres pretty gay ut egentlig azz.